Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2137
Hei.!

Har nå flere eksempler med dårlige dager etter en kveld med molly. Jeg er i 40-åra, er i relativt god form, og er ellers frisk og rask. Går gjerne 3-4 måneder mellom hver gang jeg har benyttet molly. På fredag var jeg sammen med noen gode venner.

Spiste normalt gjennom dagen. Droppet
200 mg kl 17:30
150 mg kl 21:00
110 mg kl 23:00

Røyka litt grønt også på kvelden, men erfaringsmessig har ikke det noe innvirkning på formen dagene etter. For det er det som er problemet. Dagen etter er jeg ganske grei form. Litt trøtt og sliten, men som forventet. Så kommer dag 2 og 3.... Da er jeg sykt kvalm og uvel. Litt svimmel. Følelse av måtte kaste opp. Trolig litt feber. Sover mye. Dette har skjedd meg flere ganger. Gjør jeg noe galt? Noe jeg kan gjøre annerledes for å få det bedre dagene etterpå? For selve kvelden, har jeg det helt magisk....
mye mindre dosering, du tar jo 4x større dosering enn max anbefalt..
og også helt vanlig at den kjipeste delen er på ca dag 3 etter inntak.
med mindre du veier 300kg ++ så trenger du ikke å ta så mye. Re-doseringer påvirker også en del
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høye doser det der.

Er det basert på kroppsvekt?
At du får "dårlige dager" etter så store inntak kan jo umulig komme som en overraskelse? Jeg anbefaler deg å lese deg litt mer opp på stoffet og anbefalt dosering. "Less is more" er et utsagn jeg synes ofte kan være beskrivende for MDMA.
Gjør du noen grep før og etter du inntar mdma?
Jeg tenker da på om du passer på å få i deg noe ekstra vitaminer og mineraler både i dagene før og etter inntak.

Det som har funka bra for meg i alle år er å ta tilskudd med magnesium+zink i dagene før og etter, vitamin C under selve turen, og 5-htp + L-tyrosine i dagene etter.
Aldri feil å få i seg en banan eller no frukt under selve turen heller, selvom det kan være en skikkelig utfordring å spise noe som helst.

Jeg prøver også å begrense inntaket av kaffe og energidrikker i dagene etter jeg har intatt mdma. Det virker som jeg blir ekstra sensitiv for koffein etter mdma, jeg får vertigo (blir svimmel og tror jeg skal besvime), svetter og får klamme hender hvis jeg drikker mer enn én kopp kaffe i de påfølgene dagene etter tur.

Jeg har aldri hatt noe særlige problemer med psykisk nedtur etter mdma og annet partydop, men har noen ganger hatt symptomene du beskriver de påfølgende dagene etter en partyhelg.

Jeg sier meg også enig i dem over her når det gjelder doseringene dine, som jeg tror du fint kan halvere, om mdma´en du inntar er av god kvalitet.
Selv veier jeg rundt 90kg og trenger skjeldent mer enn 120-150mg på første dropp for å få veldig god effekt, med redosering på 80-120mg 1-2 ganger i løpet av en session.

Du skriver jo at du er 40 år, altså ingen ungsau lengre, hehehe.
Så du må også regne med at kroppen trenger mer tid på restitusjon enn den gjorde da du var ung og fremadstormende
Sitat av hyper_hyper Vis innlegg
Hei.!

Har nå flere eksempler med dårlige dager etter en kveld med molly. Jeg er i 40-åra, er i relativt god form, og er ellers frisk og rask. Går gjerne 3-4 måneder mellom hver gang jeg har benyttet molly. På fredag var jeg sammen med noen gode venner.

Spiste normalt gjennom dagen. Droppet
200 mg kl 17:30
150 mg kl 21:00
110 mg kl 23:00

Røyka litt grønt også på kvelden, men erfaringsmessig har ikke det noe innvirkning på formen dagene etter. For det er det som er problemet. Dagen etter er jeg ganske grei form. Litt trøtt og sliten, men som forventet. Så kommer dag 2 og 3.... Da er jeg sykt kvalm og uvel. Litt svimmel. Følelse av måtte kaste opp. Trolig litt feber. Sover mye. Dette har skjedd meg flere ganger. Gjør jeg noe galt? Noe jeg kan gjøre annerledes for å få det bedre dagene etterpå? For selve kvelden, har jeg det helt magisk....
Vis hele sitatet...

Det er kun positivt.

Du har det magisk fordi du har tatt MDMA.

Også har du erfart at det er ikke like kult? Hvorfor det?

Alstå du går fra å være blizzed out til å føle deg bad?

Det kan ikke ha sammenhengen med at du har tilført dop som ikke er der til vanlig?

Kanskje lurt å prøve på å skaffe den samme følelsen når du er edru, og ikke forventet du må trøkke ting i trynet hver gang du skal ha det bedre?


Du kan ikke forvente at du har det særlig kult når du kjører på den måten. Ingenting er gratis.

Greier du ikke å ha det bra når du er edru, vil du få det mye værre etter å ha tilført deg selv kjemikalier som gjør deg blizzed out.

Noen råd er;

Si nei når du er edru og du ikke vil.
Start å meditere.
Start å tren.
Ikke sats på øl på fredag, men gå inn i deg selv.

Har du det kjipt når du er edru og tilfører kroppen kjemikalier så vil det bli et restulat.
Sitat av Sadhana Vis innlegg
Det er kun positivt.

Du har det magisk fordi du har tatt MDMA.

Også har du erfart at det er ikke like kult? Hvorfor det?

Alstå du går fra å være blizzed out til å føle deg bad?

Det kan ikke ha sammenhengen med at du har tilført dop som ikke er der til vanlig?

Kanskje lurt å prøve på å skaffe den samme følelsen når du er edru, og ikke forventet du må trøkke ting i trynet hver gang du skal ha det bedre?


Du kan ikke forvente at du har det særlig kult når du kjører på den måten. Ingenting er gratis.

Greier du ikke å ha det bra når du er edru, vil du få det mye værre etter å ha tilført deg selv kjemikalier som gjør deg blizzed out.

Noen råd er;

Si nei når du er edru og du ikke vil.
Start å meditere.
Start å tren.
Ikke sats på øl på fredag, men gå inn i deg selv.

Har du det kjipt når du er edru og tilfører kroppen kjemikalier så vil det bli et restulat.
Vis hele sitatet...
Du er jo helt på bærtur. Årsaken til at TS føler seg jævlig dagene etter MDMA er hans/hennes elefantdoseringer.

Når ble det nevnt at vedkommende trykker i seg "kjemikalier" hver gang hun/han skal ha det bedre? 3-4 måneder med pause er ganske passende.

Lykke til med å skaffe MDMA-følelsen i edru tilstand, det er ikke mulig. Uansett hva diverse New Agers måtte mene.
Hei alle sammen, og takk for svar. Setter pris på det :-)

Jeg skal forsøke å svare dere alle sammen i denne posten.
Når det gjelder dosering, så mistenker jeg også at det ble litt mye denne gangen. Kom gjerne med innspill på hva dere ville ha anbefalt meg av dosering, men har en forventning om å bli litt på tur når jeg først flipper ut.
Kvaliteten på varene tror jeg er bra...

Jeg veier 85kg, og er i 40-åra. Har normal god helse. Trener 2-3 ganger i uka. Flipper altså litt ut 3-4 ganger i året. De siste 2-3 årene med molly. Før det var det gjerne cola som gjaldt.
På hverdagene benytter jeg ellers ingen rusdmidler, og har det bra med jobb og familie.

Nei, gjør ingen grep før eller etter. Bortsett fra å ta multivitaminer før og etter, samt å drikke smoothie på kvelden, med bær og frukt.

Ja, er i 40-åra, og må nok regne med at det tar litt tid å komme seg. Husker når jeg var ung. Da gikk det i E'er og pepper gjennom hele helgen, for så å forsøke å lande på søndag kveld med brunt eller valium for å sove litt.
Gikk på jobb på mandag uten problemer. Er nok ikke like sprek lenger ;-)

Når det gjelder svar til deg Sadhana, er det litt vanskelig å ta det seriøst. Men som jeg skriver litt i denne posten, så er dette noe jeg gjør 3-4 i året. Resten av tiden er jeg edru. Jobber, har familie og driver med vanlige hobbyer på fritiden. Godt humør og trives. Så jo, jeg greier fint å ha det bra når jeg er edru.
Tror du kanskje misforsto meg litt.

I dag er det tirsdag, altså 4 dager etter jeg flippa ut litt.... formen er på vei tilbake. Men til neste gang, hva tenker dere om dosering?
-og ellers, takk for alle andre innspill og råd.
Sitat av hyper_hyper Vis innlegg
Hei alle sammen, og takk for svar. Setter pris på det :-)

Jeg skal forsøke å svare dere alle sammen i denne posten.
Når det gjelder dosering, så mistenker jeg også at det ble litt mye denne gangen. Kom gjerne med innspill på hva dere ville ha anbefalt meg av dosering, men har en forventning om å bli litt på tur når jeg først flipper ut.
Kvaliteten på varene tror jeg er bra...

Jeg veier 85kg, og er i 40-åra. Har normal god helse. Trener 2-3 ganger i uka. Flipper altså litt ut 3-4 ganger i året. De siste 2-3 årene med molly. Før det var det gjerne cola som gjaldt.
På hverdagene benytter jeg ellers ingen rusdmidler, og har det bra med jobb og familie.

Nei, gjør ingen grep før eller etter. Bortsett fra å ta multivitaminer før og etter, samt å drikke smoothie på kvelden, med bær og frukt.

Ja, er i 40-åra, og må nok regne med at det tar litt tid å komme seg. Husker når jeg var ung. Da gikk det i E'er og pepper gjennom hele helgen, for så å forsøke å lande på søndag kveld med brunt eller valium for å sove litt.
Gikk på jobb på mandag uten problemer. Er nok ikke like sprek lenger ;-)

Når det gjelder svar til deg Sadhana, er det litt vanskelig å ta det seriøst. Men som jeg skriver litt i denne posten, så er dette noe jeg gjør 3-4 i året. Resten av tiden er jeg edru. Jobber, har familie og driver med vanlige hobbyer på fritiden. Godt humør og trives. Så jo, jeg greier fint å ha det bra når jeg er edru.
Tror du kanskje misforsto meg litt.

I dag er det tirsdag, altså 4 dager etter jeg flippa ut litt.... formen er på vei tilbake. Men til neste gang, hva tenker dere om dosering?
-og ellers, takk for alle andre innspill og råd.
Vis hele sitatet...
Du behøver ikke å ta multivitamin før OG etter, nok med 1 gang. Hiv innpå med magnesium 1 timers tid før turen (Trippel Magnesium på Coopen er knall), så slipper du å gnise tenner og overspenne muskler.

Hvis du har tilgang til pirazetam, så les deg opp på den typen du har og følg instrukser fra gode kilder når det kommer til dosering av det før MDMAen. Pirazetam skal være nevrobeskyttende og muligens kommer til å forsterke/forlenge MDMA-effektene.

Har du tilgang til 2C-B, så hiv innpå med 15-25 mg (alt etter din naturlige sensitivitet til stoffet) samtidig med MDMA. Disse to forsterker hverandre og øker varigheten på turen, samt at man lander mer langsomt og behagelig.

Anbefaler deg å droppe 130-140 mg MDMA, med en redose på 65-70 mg etter ønske.
som @Stray_Wanderer sa, men selv om 2c-b kan potensiere mye så gir det en helt annen spinn på turen. 2c-b er mer "trippy".
igjen er stray spot on med vitamin/mineral tilskudd, ekstra magnesium gjør mye under trip, men anbefaler også å supplementere litt med de vannløselige vitaminene, da spes vit c som også er et sterkt antioksidant og hjelper mot frie radikaler osv.

men selv om du følger alle disse hjelpemidlene i tillegg til et ellers sunt kosthold, ruspauser og søvn, så vil du merke minimalt med endring på de dosene du oppgir på dag 2-3 etter inntak. less is more. og må du absolutt bli helt f'd up så se etter kombinasjoner som passer deg, alternativer kan være f eks trippy saker som sopp/syre/dmt, litt mindre men fortsatt mer mot "trippy" side som 2c-b, meskalin el selv ketamin og cannabis er gode komboer. speed er også et alternativ, men personlig noe jeg kun ville tatt i veldig små doser oppå mdma for å feste hardt lenge, men føler det også svekker "love" følelsen av emma..