Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 798
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har veldig lyst og bestille en Vapor Genie til jeg en gang skal prøve DMT. Men har ikke noe lyst og havne på noen liste hos politiet eller noe slikt på grunn av at jeg bestiller bruker utstyr.

Har jo lest om at politiet har fått beskjed når folk har bestilt test kit for eksempel!

Risikerer jeg noe med og bestille en slik?
Jeg bestilte den for snart 6mnd siden, har ikke hørt noe.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okey, fornøyd med den?
Har ikke turt å lage dmt enda
Du kan også kjøpe en liten (20 cm) glassbong innenlands, for så å plassere 6-7 vanlige rist for pipe oppå en annen nedi bowlen og plassere en eller annen form for forlengelse oppå bowlen igjen (beklager for krøllet forklaring, skal poste et bilde). Jeg bruker en vanlig lighter man får kjøpt på dagligvarebutikken som jeg setter på full guffe slik at flammen blir lengst mulig.

Bildet av min setup:

https://imma.gr/80651xef365

Det er en svært effektiv one-hitter. Du får hele dosen av freebasen i ett trekk uten å brenne den. Høres litt ut som en jet-motor da

PS: bruker ikke vann i bongen!
Sist endret av Stray Wanderer; 29. juni 2019 kl. 01:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.