Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2847
Fikk disse, de skulle være nobligan men finner ingen ting noen sted på internett hvor dette bekreftes. Kan noen av dere si hvilke piller dette er?
Står 10 på ene siden og ikke noe på andre uten delestrek
https://imma.gr/80515x2d70b

Kan det være nobligan eller noe oxy? Har aldri sett noe lignende. Er ikke norsk merke
Sist endret av uerigert daddel; 21. juni 2019 kl. 15:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mindre en lille finger negla mi. Har ikke noe bedre og måle med akk nå. Ca samme bredde som enden av en nøkkel
10 tallet er ikke så dypt nedi tabletten. Kikka på den netsiden
Sitat av uerigert daddel Vis innlegg
10 tallet er ikke så dypt nedi tabletten. Kikka på den netsiden
Vis hele sitatet...
Det kan bety hjemmemekk, hjemmesnekra piller er ofte ikke like harde og faste som skikkelig vare
Det kommer rett fra sykehus i utlandet

Men er det medisin mot knekt bein? Dårlig ide og sniffe det da?
Sist endret av uerigert daddel; 21. juni 2019 kl. 16:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan muligens være morfin-tabletter. 10mg. Har sett disse før. Vær forsiktig.
Det er uansett, under alle omstendigheter, veldig dumt å innta tabletter som du ikke vet innholdet til med sikkerhet. La være!
Sitat av uerigert daddel Vis innlegg
Det kommer rett fra sykehus i utlandet

Men er det medisin mot knekt bein? Dårlig ide og sniffe det da?
Vis hele sitatet...
Hvilket land? Sier meg fint lite, tror ikke medisineri palestina og england kan sammenlignes, uten å dra den for langt haha
Inne på felleskatalogen kan du søke og finne ut hvilke piller man har. Veldig greit. Skriv inn form, farge og hva som står på de så får du opp resultatene.

https://www.felleskatalogen.no/m/med...tifikasjonssok
Sist endret av Mia123; 21. juni 2019 kl. 17:12.
De er fra danmark

Derfor jeg skriver her fordi jeg ikke liker og putte i meg saker jeg ikke vet hva er lenger
Sist endret av uerigert daddel; 21. juni 2019 kl. 17:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Mener nobligan kommer i kapsel form. Ser veldig ut som 10mg morfin tabletter.men usikker as
Sitat av Diamondlamp Vis innlegg
Kan muligens være morfin-tabletter. 10mg. Har sett disse før. Vær forsiktig.
Vis hele sitatet...
Men har du sett slike før uten noe annet en 10 tallet på?

Sitat av Tarm Vis innlegg
Mener nobligan kommer i kapsel form. Ser veldig ut som 10mg morfin tabletter.men usikker as
Vis hele sitatet...
Hmm skal søke på 10 mg morfin tablett og se om jeg finner noe om det

Skal teste en ut imorgen uansett tenker jeg. Har drukket nå og vil ikke blande alkohol og ukjent tablett
Sist endret av uerigert daddel; 21. juni 2019 kl. 17:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De ligner på sobril
Takk for svar alle sammen

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De ligner på sobril
Vis hele sitatet...
Sobril har SB på imprint. Denne står bare 10 også blank på andre siden
Sist endret av uerigert daddel; 21. juni 2019 kl. 17:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Malfin 10mg?

https://www.felleskatalogen.no/m/med...in-teva-569134
Sist endret av SkammeligNykter; 21. juni 2019 kl. 17:59.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ah tusen takk! Så det var morfin
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Kunne godt ligne på noen oxy jeg har fått i Danmark også. De var like bare med 30 tall på. Ganske små og lite tydelig skrevet tall
Sitat av solbergz Vis innlegg
https://www.felleskatalogen.no/m/med...tifikasjonssok

Denne søkemotoren har også nordiske søk
Vis hele sitatet...
Jeg tipset om den samme linken lenger oppe i tråden
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Kunne godt ligne på noen oxy jeg har fått i Danmark også. De var like bare med 30 tall på. Ganske små og lite tydelig skrevet tall
Vis hele sitatet...
Men oxy skal ha OP eller OC på baksiden stemmer ikke det?
Sitat av uerigert daddel Vis innlegg
Men oxy skal ha OP eller OC på baksiden stemmer ikke det?
Vis hele sitatet...
https://www.felleskatalogen.no/m/med...ipharma-562548
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sitat av uerigert daddel Vis innlegg
Men oxy skal ha OP eller OC på baksiden stemmer ikke det?
Vis hele sitatet...
Jo normalt. Fikk noen som var uten en gang, men kan være jeg ble bøffa. Brukte mye annet og følte ingen funk så kan godt hende det var malfin jeg fikk. Gikk på metadon og heroin så naturlig at man ikke kjenner noe særlig av 5x 10 mg malfin, 10mg x5 ocxy burde jeg kjent noe av.

Men Who Knows. Det ser mer ut som malfin og jeg tror at jeg tar feil ang oxy.

Bare nevnte jeg hadde fått noen som skulle være det som lignet litt for ca 8 år siden.

Vær forsiktig om du spiser de, men du virket så glad av å høre det var malfin så regner med de er Long gone allerede.

Hvordan funket de i så fall?
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Jo normalt. Fikk noen som var uten en gang, men kan være jeg ble bøffa. Brukte mye annet og følte ingen funk så kan godt hende det var malfin jeg fikk. Gikk på metadon og heroin så naturlig at man ikke kjenner noe særlig av 5x 10 mg malfin, 10mg x5 ocxy burde jeg kjent noe av.

Men Who Knows. Det ser mer ut som malfin og jeg tror at jeg tar feil ang oxy.

Bare nevnte jeg hadde fått noen som skulle være det som lignet litt for ca 8 år siden.

Vær forsiktig om du spiser de, men du virket så glad av å høre det var malfin så regner med de er Long gone allerede.

Hvordan funket de i så fall?
Vis hele sitatet...
Stussa litt på om det kan være malfin selv. Har faktisk ikke spist de enda. Har fått veldig god selvkontroll etter jeg slutta og ruse meg. Men ordna noen oxy fra sykehuset som jeg tokk ista. Bare 10mg kapsler oppi nesa og jeg flyter som en vannseng