Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1067
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hallå! Jeg skal ta 2C-B i kveld. Har tatt det en håndfull ganger før, men da har jeg hatt vekt. Doseringen blir som vanlig - 30mcg.

Tror jeg skal klare å lage en kapsel på ca 30mcg, men lurer på om det kanskje finnes en tommelfingerregel eller noe man lett kan sammenligne mendgen pulver med. Det er en stund siden jeg har veid 2c-b.

TLR

Hvordan ser 30mcg med 2c-b ut?
Hvordan ser 30ml vann ut? Ville virkelig anbefalt å vente til du har vekt. Men hadde jeg vært i din situasjon og jeg bare måtte ta det i kveld, på øyemål, så hadde jeg tatt en dose på størrelse med en fyrstikk. "Omtrent" like lang og like tykk, dette er tommelfinger-regelen jeg har på kokain, men så er det en ting til - en "fyrstikk" med kokain og en helt identisk fyrstikk med 2cb kan, og veier antageligvis ganske forskjellig grunnet massetetthet på disse stoffene. Ser du greia? Derfor går jeg tilbake til anbefalingen.
Sist endret av Marriese; 31. mai 2019 kl. 20:43.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Marriese Vis innlegg
Hvordan ser 30ml vann ut? Ville virkelig anbefalt å vente til du har vekt. Men hadde jeg vært i din situasjon og jeg bare måtte ta det i kveld, på øyemål, så hadde jeg tatt en dose på størrelse med en fyrstikk. "Omtrent" like lang og like tykk, dette er tommelfinger-regelen jeg har på kokain, men så er det en ting til - en "fyrstikk" med kokain og en helt identisk fyrstikk med 2cb kan, og veier antageligvis ganske forskjellig grunnet massetetthet på disse stoffene. Ser du greia? Derfor går jeg tilbake til anbefalingen.
Vis hele sitatet...
Altså, det er for å få en noenlunde grei indikasjon på hva 30mcg med 2C-B ser ut som. Legger man opp en "fyrstikklinje" med 2C-B så kan jeg love deg at det veier mere en 30mcg.

Tenkte kanskje noen hadde deres egen tommelfingerregel på hvordan å få riktig mengde pulver. Feks størrelsen til hodet til en fyrstikk er 15mcg eller noe sånt.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Tenk en kapsel. Liten kpasel de ofte kommer i og hvor mye det er i den. Har du en kapsel kan du sammenligne og legge oppi? Beste rådet jeg kan gi...
Vet du hvor mye du har til sammen? Hvis ja kan du vel blande alt i vodka og måle opp cl? Eventuelt hvis du har måleinstrument for ml.
2CB i pulveform ligner på mel, og er meget vanskelig å dosere med øyet. Med 2CB så teller hvert miligram, og ett miligram for mye kan være starten på en bad trip eller veldig intense opplevelser som kan være overveldende for mange, selv for erfarne trippere. Det jeg pleier å gjøre er å ta en vanlig nøkkel og snorte en bitteliten bump der du har bittelitt pulver på tuppen av nøkkelen ~ 10-15mg. (2CB er ekstremt smertefult å snorte, men kicker som en travbanehest).