Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1856
kom over ei side som heter "legal lean", så litt på yt om det og det virker som en brukbar rus, er bare spent; er det lovelig i norge? er på ruskontrakt, kommer den til å gjøre noe med ruskontrakten min? ty
Jeg fant også en side med url: legallean.com. Vet ikke om vi mener den samme siden. Men hvis det er denne, så hva skal du da liksom ruse deg på? Druesirup, kirsebærsirup eller "økologiske kjegler" (antar det er kjegleformet kjeks til kuler av iskrem). Altså iskrem er fetende uansett (sett at den ikke er lagd på skummet melk og kunstige søtningsstoffer), og produktene mangler innholdsfortegnelse. Men i og med de kalles "-sirup", så antar jeg de er alt annet enn sukkerfrie. Ellers er ikke akkurat produktene billig...

Så jeg lurer egentlig litt på hva du mener.
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Jeg fant også en side med url: legallean.com. Vet ikke om vi mener den samme siden. Men hvis det er denne, så hva skal du da liksom ruse deg på? Druesirup, kirsebærsirup eller "økologiske kjegler" (antar det er kjegleformet kjeks til kuler av iskrem). Altså iskrem er fetende uansett (sett at den ikke er lagd på skummet melk og kunstige søtningsstoffer), og produktene mangler innholdsfortegnelse. Men i og med de kalles "-sirup", så antar jeg de er alt annet enn sukkerfrie. Ellers er ikke akkurat produktene billig...

Så jeg lurer egentlig litt på hva du mener.
Vis hele sitatet...
Tipper det er mer i denne retningen TS tenker, men med tanke på at lovverket på legemidler er noe annerledes her sammenlignet med USA, vil jeg tro det er lite av det man får kjøpt uten resept på apoteket som er noe vits i å forsøke å ruse seg på.
det er legallean.com ja, men har sjett på yt og lett litt og ser ut som det gir en ok "high"

man blir liksom trøtt og baggy viss d gir mening
Sist endret av Sgt. Se7en; 1. april 2019 kl. 23:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Innholdsfortegnelse finnes på andre bildet.

Inneholder blant annet melatonin, kava kava og johannesurt, som alle skal ha sløvende egenskaper.

I tillegg er de oppført som legemidler (ergo i praksis ulovlig å importere).
såååå basically e d uloveligt å importer i norge?
Ja. Med mindre du har en resept, noe du aldri får for noe sånt.

Enklere og sikkert mer effektivt å kjøpe deg en pils. Er du gæren kan du blande den med en Postafen. Må vel være det nærmeste du kommer lovlig lean her til lands.
Sist endret av Chillipølse; 2. april 2019 kl. 20:04.