Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2070
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått utskrevet lyrica av legen i dag..mot smerter (fibromyalgi) jeg kunne bli litt sløv så legen... er dette noe jeg kan få noe chill rus på for litt koz en kveld? Isåfall hvordan virker den? Har kun poppet noen sobril og fått litt benzo svai.. tol en 7 mg imovane og ei øl en gang og prata svada å dritt til alle ombord i flyet...tok dette mot flyskrekk...ellers ny i pille værden
Lyrica er et godt middel mot bla.epilepsi og nervesmerter. Du kan fint få en så kalt chill kveld, men tolleranse oppbyggningen er svært rask. Du bør bruke medisinen slik legen har bestemt, ikke overdosere.
Abstinensene er verre enn benzoabstinenser, mener jeg.
Dette er min subjektive mening etter egne erfaringer. Det er ett år siden tilgangen på Lyrica stoppet, likevel har jeg sug etter de hver dag. Det sitter nok mer i hodet enn i kroppen, likevel, ikke bruk de til rus.
Klem fra Betty
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet folk har fått tics etter lengre misbruk. Har selv fått leamus i øyet i 1 måned + etter ett brett 300mg over 14 dager... sist jeg var borti det tok jeg bare 1 kapsel, men fikk allikevel leamus i øyet i 2 dager etterpå, og da hadde jeg ikke brukt det på over 12 mnd. Vær forsiktig.

På den andre siden er de fine da de er chill hvis du vil ligge rett ut, og også fine om du vil gire rundt i huset og rydde. Comboen med thc er nice. Ingen nedtur, og de varer lenge.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spiste 56stk 300mg på en uke. Er rimelig sikker på at jeg har utviklet depresjon pga det "lill" missbruket... Beste rusen jeg har opplevd, og det kommer fra en som har prøvd det meste
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spiste 56stk 300mg på en uke. Er rimelig sikker på at jeg har utviklet depresjon pga det "lill" missbruket... Beste rusen jeg har opplevd, og det kommer fra en som har prøvd det meste
Vis hele sitatet...
Hvordan oppleves den ??
Jeg fikk neurontin av legen.
Disse skulle hjelpe på søvn, men jeg ble hyper ut av en annen verden. Musikken hørtes fantastisk ut, og treningsøktene mine likna ikke grisen.
Da det var på vei ut av kroppen, får jeg som regel en veldig rar virkelighetsoppfattelse, som om jeg sitter i en boble og ser ut på verden, og at ingenting føles ekte... Dette går som regel over innen en times tid.

Er neurontin/gabapentin sammenliknbart med lyrica?
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Er neurontin/gabapentin sammenliknbart med lyrica?
Vis hele sitatet...
Ja. Bare VELDIG mye mindre potent. Blir som Kodein og Oxy.