Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2449
Hey!

Eg skal snart til Bulgaria, Sunny Beach for og vere rett.

Det eg lurer på er om noen her har vert der, og om det er noen kule butikker eller noe slikt der? Noen Goth butikker? Fyrverkeri Butikker? slike ting:P
Var på Sunny Beach for et par år siden. Og kan ikke si at jeg så noen Goth butikker, men jeg letet heller ikke etter dem. Mener det var en par skinn butikker i Nesebar (Eller hva pokker den gamle byen som ligger rett borten for heter).

Er nok redd for at det er en ren turist felle. Og da er det svært sjeldent du finner slikt der ...
Skall35's Avatar
Trådstarter
ok :P Men skal jo en tur in til noen andre byer da slik som Burgas og Nesebar og, så finner sikkert noe der
anbefaler deg å gå innom markedet (er ganske sentralt i byen), der har de masse kule ting som fyrverkeri til goth stuff.
Skall35's Avatar
Trådstarter
I vilken by ligger det markede? skal sjekke det ut du
sitat fra kamerat: nesten helt øverst i hovedgata på høyre side så ligger det pizzera hvor det er jævlig digg calzone. det er også mange bra og billige film sjapper. det var iallefall en strippe bule ved bussholdeplassen i hovedgata. hvis du kjører oppover mot fjella ser du forresten en svær mafia villa De Lux med vakter å alt. ps billig sprit er på motsatt side av stranda ved hovedgata. forresten så var det en alien figur fra film med samme navn utafor en bar i starten av hovedgata
Sitat av 9zlbed
det er også mange bra og billige film sjapper
Vis hele sitatet...
Om dem er så bra og billig er nå ikke helt sant. For det første er det ofte dårlig nedlastninger med humbug kvalitet, og billig er det vel heller ikke tatt i betrakning hvor dårlig de versjonene er ...
var på sunny beach i fjor. Syykt billig(full biffmåltid med 0.5l øl for 35 kr), masse fine tjejer og utrolig digg vær(Iallfall i august i fjor). Selgerne der var veldig behagelige, dvs ikke "special price for you" og masing og skriking. De bare nikket pent og svarte når du spurte dem om noe. En annen ting; du MÅ kjøre vannscooter. Jeg hadde ikke kjørt det før, men det var noe av det råeste jeg har gjort med motor. Jeg gav bånn gass, og dama mi som satt bakpå var veeeldig nær ved å falle av Ellers før kl 00 koster en drink mellom 12-20 kr, men etter midnatt så må man passe seg, for da skrur de opp prisene noen steder. Men hvis jeg skal til syden igjen, er det ikke tvil om hvor jeg skal! Gidder ikke spania eller noe annet når det er like greit på sunny beach, men bare halvparten av prisen
Skall35's Avatar
Trådstarter
hehe ok Høres jo bra ut dette her
Var der for 1 uke siden.
Strippeklubb: 8kr inngang, men man må kjøpe drikke for å bli værende
Andre uteplasser: Varierer mellom gratis og 12kr
Pizza & cola(fast måltid hver dag) kosta 40kr

alt var grisebillig. Og følte det var dobbelt så mange damer som gutter der nede.
Men de prøver å lure deg ofte. Naboen på hotellet ble svindlet for 500kr mens jeg å romkameraten min ble ranet for 80kr og 2kr hehe. Ikke all verdens, men alike vell. Ellers var det jo nettopp flom..
Skall35's Avatar
Trådstarter
Ja leste om den flommen, var sikkert ikkje så gøy og vere der da =(

Men var det noen kule markeder og sliek ting der?:P
Sitat av Skall35
Ja leste om den flommen, var sikkert ikkje så gøy og vere der da =(

Men var det noen kule markeder og sliek ting der?:P
Vis hele sitatet...
Sikkert, men at Black Metal var en norsk "oppfinnelse" så regner jeg med at det er mye goth butikker her i norge.
tja.. masse tøft egentlig, batonger til 50kr, stål knuckles, kniver, softguns, armbrøst, kule smykker og alt slag annet jalla. Veldig mye kommunist klær å oppdrive. Kjøpte meg en russerlue, "KGB still watching you" genser, et par t-shorter og en rolex Selger mye pirat kopierte filmer\dvder\ps2 spill\programmer på gaten. De gir deg en brosjyre med alt slags software. Koster mellom 80 og 20kr for disse cdene. Masse fake merkeklær. North face fleece regnjakke koster 200kr. Mye billabong, diesel og no-fear klær.
Skall35's Avatar
Trådstarter
hehe Så sem selger slike kule kniver og slik der? andre plasser eg har vert har det vert store butikker med masse slike kniver, sverd og slikt :P
Er vel det paa stort sett alle turistomeraader i de traktene.
nei, jeg har ingen vert i bulagria, men forelderene min var der for noen måneder tilbake. Det var visst meget fint der.
Kan ikke si å ha vært i Bulgaria nei, men googlet litt og fant noe som jeg tror kanskje kan være til nytte for deg, nemlig et kart over Sunny Beach med forskjellige steder avmerket:
http://get.info.bg/VISIT/Dir.asp?d=0...of_Sunny_Beach

Hadde jeg vært deg hadde jeg sendt en mail til turist kontoret dems, de har sikkert noen tips
Skall35's Avatar
Trådstarter
Tusen Takk (20tegn)
Var i bulgaria og spiste pommes frites for et par år siden, var på sånn sidelandsby langt inni hutaheiti der, de folka kan mekke pommes frites <3<3
Sitat av Polmen
Var i bulgaria og spiste pommes frites for et par år siden, var på sånn sidelandsby langt inni hutaheiti der, de folka kan mekke pommes frites <3<3
Vis hele sitatet...
Ja det er de dype ting her i livet man husker.

Sunny Beach er fin fint, men det er MASSE tyvaktige sigøynere med bjørner der så pass på!
Skall35's Avatar
Trådstarter
Pommes Frites faktisk :P Sigøyner med bjørner? :P
Bulgaria er den polske versjonen av spania.
Så husk å få med deg det meste av moroa, horer,våpen og drugs!

Skulle ønske familien min dro til Bulgaria istedet for Ungarn, møkkasted.
Sitat av Skall35
Hey!

Eg skal snart til Bulgaria, Sunny Beach for og vere rett.

Det eg lurer på er om noen her har vert der, og om det er noen kule butikker eller noe slikt der? Noen Goth butikker? Fyrverkeri Butikker? slike ting:P
Vis hele sitatet...
Søstra mi og typen var AKKURAT på sunny beach og de kom hjem på onsdagen som var
Alt jeg har å si er... det er Happy-Hour flere ganger om dagen i barer og man
kan bestille 3 retters middag for 2 på dyr resturang for bare 160 kr.
++++ de selger alt der.
En vennine av meg var der nede forige uke, da var det en bjørn som hadde stikki av fra eiern så den gikk rundt i en gate med hals bånd, pluss at det var noen ganske inntensive selgere som skulle ha solgt no øgler, hvis det er goth nok :P
Skall35's Avatar
Trådstarter
hehe gleder meg mer og mer nå reiser på torsdag
Skall35's Avatar
Trådstarter
Men selger dem Red Bull nedi der? (sorry Dobbel post