Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  116 12470
Sitat av Spider_gay
The shocker?
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/Shocker_(hand_gesture)

Tror det hadde tint opp mora litt
propp i henne noe magic brownies, og lat som du er gud... (beste idèen ever)
Sitat av aphex
Likevel ble vi fortalt historier fra bibelen som ren fakta i barne- og ungdomsskolen...
Vis hele sitatet...
føler med alle kids som går på limpinnen. ikke la dere lure, barn! george bush er ikke messias!
Pul dattern så mye det passer seg for deg du. Hun kan ikke stoppe deg. USA truslene er tomme.

Samtidig trenger dere ikke pule opp i trynet på dama, hennes religion er hennes tro å det må hun få råde over selv. Men da skal dere selv få råde over deres tro også.

Hvis pengestrømmen fra mor er viktigere for dama di en deg, så får du tenke deg nøye igjennom om det er den dama du vil være sammen med!
Sitat av Stormen
Morsomt at mora er super-kristen og skilt.. Den touchen likte jeg. Kanskje hun burde begynne å slutte synde selv? Hun har jo tross alt brutt ekteskapets hellige bånd selv, og kommer garantert til å svette noe jævlig i helvette når hun dør.
Vis hele sitatet...

Det er ikke noe galt i å skille seg, det er derimot ikke noe særlig å gifte seg på nytt.
Sitat av Spider_gay
Åkaj, dette er litt tricky... Mora til dama er kristen - veldig kristen.

Dama mi hadde lovt mora å være jomfru til hun ble 18. Men nå er hun ikke helt jomfru lenger, for å si det slik (nettopp blitt 17). Gjennom lange avhør fra mora, kom dette fram. Mora klikker vinkel og sier at kjæresten min er en synder og at hun har sveket henne og Gud og blablabla. Så nå truer hun med å sende dattera til USA dersom hun har sex igjen (samme gjelder egentlig overnattinger også).

Jeg synes bare dette er totalt hinsides drøyt. Har mora rett til dette? Rett til å bestemme over datterens sexliv? Enten blir hun sendt av gårde til en eller annen skole, eller så flytter begge to (dersom vi bryter moras, etter min mening, totalt sinnsyke grenser).

Det er liksom ikke bare å hoppe i høyet og så skjule det etterpå. Dama er ekstremt dårlig til å lyve og mora er ekstremt god til å få sannheten ut av henne.

Arg, jeg er så vanvittig frustrert over dette. Håper det er noen kloke hoder der ute som har noen bra råd. Noe hun/jeg/vi kan gjøre for å myke henne opp? Noen ideèr? Og har mora rett til å bruke en sånn form for tvang?
Vis hele sitatet...
Minn hu mora på at i United Bløff er det mer normalt å røyke pot enn å drikke ringnes. Æ'kke sikkert det faller i noe bedre jord...
Sist endret av fxxked; 27. juni 2006 kl. 10:01.
Sitat av Thedeeq
Pul dattern så mye det passer seg for deg du. Hun kan ikke stoppe deg. USA truslene er tomme.

Samtidig trenger dere ikke pule opp i trynet på dama, hennes religion er hennes tro å det må hun få råde over selv. Men da skal dere selv få råde over deres tro også.

Hvis pengestrømmen fra mor er viktigere for dama di en deg, så får du tenke deg nøye igjennom om det er den dama du vil være sammen med!
Vis hele sitatet...
Idiotisk sakt.

Av forskjellige grunner tror jeg ikke du har lest tråden ordentlig. Poenget er jo at datteren altdi har hatt ett godt forhold til morra si, og at det er viktigere enn å knulle skjønner jeg godt. Pengestrømmer er ett viktig pluss til udannelser.
Sitat av fappaggagga
Idiotisk sakt.

Av forskjellige grunner tror jeg ikke du har lest tråden ordentlig. Poenget er jo at datteren altdi har hatt ett godt forhold til morra si, og at det er viktigere enn å knulle skjønner jeg godt. Pengestrømmer er ett viktig pluss til udannelser.
Vis hele sitatet...
Hva i helvete er idiotisk med det? Jeg har fått en slags følelse av at dama er veldig opptatt av at pengestrømmen skal forsette, hvis det er viktigere for henne enn han er så må han tenke seg om en gang til. Utdannelse har da ingen ting med saken å gjøre, hvis hun vil leve sammen med han så trenger hun ikke penger fra mora. Man klarer seg alltid, det er vilja det står på. At dattern ønsker et godt forhold med mora forstår jeg jo, men det kan jo hende at det ikke lar seg gjøre.

Jeg mener at de skal prøve å få til en slags avtale, mora må forstå at dattern er såpass voksen at hun har råderett over seg selv, sin tro og sitt sexliv. At hun brøt et løfte til er jo ikke en så big deal egentlig. Brøt ganske mange løfter opp igjennom ungdommen selv.
Sitat av Spider_gay
Hehe, jeg tror ikke jeg har overdrevet så veldig her, selv om jeg lurer på om mange her tror mora er litt mer fanatisk en hun er (kanskje på grunn av filmen som ble posta her?)
Vis hele sitatet...

Hah takk til meg Syntes den passet så utrolig fint.
jeg føler med deg og kjenner igjen en del av punktene dine
moren til frøkenen min er hardcore-katolikk fra polen, har plaget oss med sine samtaler om synding og at hun vet hva vi driver med når vi er hos meg etc etc. Har dundra og klikka utenfor døren til soverommet til dama fordi døra var låst. Hun krever også at vi skal forloves før vi flytter ut til høsten, kommer ikke på tale...
Sitat av Thedeeq
Hva i helvete er idiotisk med det? Jeg har fått en slags følelse av at dama er veldig opptatt av at pengestrømmen skal forsette, hvis det er viktigere for henne enn han er så må han tenke seg om en gang til. Utdannelse har da ingen ting med saken å gjøre, hvis hun vil leve sammen med han så trenger hun ikke penger fra mora. Man klarer seg alltid, det er vilja det står på. At dattern ønsker et godt forhold med mora forstår jeg jo, men det kan jo hende at det ikke lar seg gjøre.

Jeg mener at de skal prøve å få til en slags avtale, mora må forstå at dattern er såpass voksen at hun har råderett over seg selv, sin tro og sitt sexliv. At hun brøt et løfte til er jo ikke en så big deal egentlig. Brøt ganske mange løfter opp igjennom ungdommen selv.
Vis hele sitatet...
Hvorfor i allverden føler du det? Fordi han sier ho er avhengi av pengestrømmen. Han sier også at ho altid har hatt ett godt forhold til moren, og det er selvsagt det som er det viktigste å beholde. Ikke vits å ødelegge ett livslangt vennskapelig forhold for å stå på sin rett til å ha sex.

I tilleg er det umulig for noen av oss å vite dette, fordi vi ikke får vite dama sin mening.
Høres ut som Romeo og Julie spør dere meg...
Jeg har vært i en lignende situasjon selv og det er ikke noe spesielt morro. Men at datra ikke er intresert i å følge kristne normer er noe mora på den ene siden er nødt til å lære seg å akseptere, men på den andre siden så har hun all rett til å bli sint på datra siden datra hadde lovet å la vær. Uansett hvor latterlig kravet er så er det et tillitsbrudd når datra hade lovet det.

Jeg ville om mulig prøvd å spurt mora om det var mulig at dere alle tre satte dere ned å snakket om det rolig å fornuftig. Er mulig hun kan vise litt fornuft hvis hun får muligheten til å roe seg litt ned. Er også mulig å nevne at datra har rett over egen kropp og over eget livssyn, men ikke gjør det for å latterligjøre mora, det kommer du ingen vei med. Prøv å ta det rolig å ikke få henne til å bli aggresiv. Hvis det blir krangling går bare hele greia enda mer i stå.
Sitat av nan
Jeg ville om mulig prøvd å spurt mora om det var mulig at dere alle tre satte dere ned å snakket om det rolig å fornuftig.
Vis hele sitatet...
Har du i det hele tatt lest hele tråden?
b1rken: har lest en del av den ja men ikke alt, får da være grenser på hva man klarer midt på natta
Hehe, situasjonen har fått roa seg litt nå, heldigvis. Nå har dama begynt på svømming igjen, derfor kan hun ikke gå på p-piller, siden det står på dopinglista. Det har vært noe av problemet, at hun ikke har klart å skjule p-pillebruken for mora (på grunn av en del blodprøver ved sykehusbesøk osv).

Det med pengestrømmen er jo selvfølgelig ikke et veldig stort poeng, men bare en liten del av det med å ha litt good-will fra mora.

Tror nok det fortsatt vanker litt alvorsprat fortsatt, men da skal jeg legge meg ganske så flat, og så pule dama sønder og sammen etterpå. Sende dama på lyvekurs og så hoppe i høyet inn i evigheten.

Btw, roskilde rocka alle problemer langt opp i fjellheimen
▼ ... noen uker senere ... ▼
OMG om mora har dratt med seg dama d til sykehuset for å ta blodprøve? (kan hende at det er skrevet før, da har jeg ikke lest det)