Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  85 6697
http://www.vigridpartiet.tk/ må være den mest innholdsrike og informative partisiden noen sinne Hele vigrid-nettstedet understreker bare hvor latterlig de er. Sinte og frustrerte ungdom som leker nazister... Huff, jeg har en viss syndfølelse for de...men man kan aldri være forsiktig nok. Kanskje en dag så finnes det et Vigridparti... *grøss*
Btw: Den stygge andungen ..nå gadd jeg ikke lese gjennom et eventyr som sikkert er blitt omskrevet til å støtte latterlige og ugjennomtenkte idéer om at den rene rasen er tøffest og sterkest, men er ikke eventyret om den stygge andungen om blandt annet menneskeverd..Syntes det var litt ironisk å ha den på sidene (bortsett at andungen ble hvit til slutt da )
Jeg følte Vigrid burde hatt litt mer selvrespekt og kjøpt seg et domene, enn og falle for .tk :----\

edit: I tillegg leste jeg over siden raskt og den kjedet meg.
Ansatt en webdesigner og
Altså...Hele Vigrid er så latterlig idiotisk. Fy faen. Les det her i artikkelen mot MTV da:

"Hvor lenge vi skal finne oss i å bli trakassert og holdt for narr på denne og utallige andre måter av jødiske drittpåfunn er opp til deg. Et sted å starte er å kjøpe musikk gjennom Vigrid's nettbutikk."

Jøss..."kjøp gjennom vigrid's nettbutikk"
Slike folk må ignoreres! Eneste løsning ;]
Trådstarter
Ser for meg at den av de "Godene" har fått noen 15-16åringer til å mekke siden for "partiet" Mongolol btw (de har jo en plan for å få webdesignere):
Hva vi tenker oss er å bygge alt basert på internett. En ny moderne nettportal med webradio, webtv, audio- og video-filer til nedlasting. Utvikling av type syntmusikk laget på PC. Interaktiv kommunikasjon med web-kamera. Også videre.

Er du flink og har peiling tar vi med glede imot assistansen din.

Vi er selvsagt klar over at profesjonell hjelp må betales for og det er intet problem. Vigrid har riktignok ingen penger i dag, men det gjør ingen ting. De som hjelper oss vil motta pent utformete gjeldsbrev som forfaller til betaling 6 måneder etter at vi har dannet vår første Vigrid-regjering basert på rent flertall på Stortinget.

Som sikkerhet for gjeldsbrevene utskrives de med pant i løpende inntekter fra de norske oljefeltene med første prioritet foran statens avgiftskrav.
Vis hele sitatet...
Kanskje jeg skal melde min interesse
************
Jepp, ignorering er eneste løsning... Heller jåssunger som er sint på den store stygge jøden på skolen som får bedre karrakterer enn seg enn 0 ytringsfrihet..
Sist endret av ebsmfm; 13. mai 2004 kl. 22:52.
Nei,slike folk må tas alvorlig. Hvis de ikke blir hørt blir de bare enda sintere og tyr til vold.
Trådstarter
Tas alvorlig ja! Men å bli hørt..nei! Forresten har jeg også ytringsfrihet og må bare si at jeg har lyst å gi alle i Vigrid tvangssoling på solsenter til de er like brune og fine som sine medmennesker...
Haha, så latterlig design!! Skulle tro det var laga på web-byen eller noe sånt
Ministry of Love
sptz's Avatar
er det noen som kan trekke frem esensen av hva de sier. Blir alt formye tåke prat til at jeg greier å henge med.

hehe morsomt det som sto om jødemasakeren på ukrainere. Viser at en gjenomsnitlig elev på den videregående skolen har større kompetanse på deres idiologi en dem selv. Burde de ikke være glade for det? at jødene drepte ukrainere? Siden ukrainere er et slavisk folkeslag de som har greid å kapre nest siste plass på rangstigen av alle folkeslag. Så at de påstått værste dreper de nest værste hadde vært noe jeg tok meg en bløtekakefest på. Jeg hadde i allefall ikke beklaget det om jeg hadde vært nazist.

Opprinnelig postet av proVista^
Tas alvorlig ja! Men å bli hørt..nei! Forresten har jeg også ytringsfrihet og må bare si at jeg har lyst å gi alle i Vigrid tvangssoling på solsenter til de er like brune og fine som sine medmennesker...
Vis hele sitatet...
Tvangssoling... LOL

Ser for meg hummer røde folk som løper i skauen...
syke folk..men de gjør jo forsåvidt ikke noe galt..bare klager og finner på ting..
"nazister var snille karer..holocaust er bløff!!"
Jeg hadde ikke hatt noe mot å knekke nesa til en vigrid-representant, og jeg er i prinsippet pasifist.
Vigrid er ille, men heldigvis er ideologien deres så borte i natta at ethvert menneske som har kommet seg forbi 30-åra skjønner at dette er bullshit.
joda, helt klart at et politisk parti (eller wannabe politisk parti da) bruker geocities og .tk adresser. mmm... og seff en hotmail adresse. det ser jo faktisk ut som om det finnes en sjanse i helvete for at dette er ekte. errr... NOT!

mm
Jeg er glad for at de 13 åringene som vigrid har klart å hjernevaske ikke er gamle nok til å stemme... får de noen som helst makt så flytter jeg.
har en ide:
vi sender hele bunten til neste plass usa driver å kriger. så får vi se hvor lenge de varer. kansje neste reality konsept ?
alle kan ha sin egen mening så lenge de ikke plager meg med den.. (uansett hvor komplett idiotisk den er *riste på hodet)
men men noen stemmer jo på eu å så :P



edit: de slår ned på rasehatet til israel i tegneseriene sine. men selv hater de alt som ikke er hvit ? hadde ikke blunket to ganger hadde vigrid blitt utryddet..
Sist endret av Psych|Com; 13. mai 2004 kl. 23:22.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Latterlig design, men eventyret var flott, flott! En liten nattahistorie. La dem tale sin sak, vi har vel alle yttringsfrihet. Og etter du hr hørt hva de har å si kan du velge å gå med dem eller mot detm, eller bare være helt nøytral. Fordi om noen lage rdårlige websider og bruker gratis domenenavn, betyr ikke det at de ikke kan ha noe viktig å si. Jeg støtter på ingen måte vigrid, men jeg vet ikke hva de fullt og helt står for, så jeg vil ikke gjøre opp noe mening om dem før jeg vet mest mulig.
Sier jo litt at de har kommet med en seriøs anmeldelse av blondine vitser. "Rakker ned på rene norske hvite damer"
hahea
Du er min venn
niigu's Avatar
Åh, de er så latterlige!
Kan ikke annet enn å riste på mitt lille hode og gi fra meg et dypt *sukk*. At de kan engang tro at de skal få flertall på Stortinget og at hele Norge ikke har behov for noen "svartinger" fra fremmede steder.

Hele verden er annerledes. Nordmenn er hvite*, Afrikanere er mørke*, Asiatere er "gule"*.

At vigrid, og Mr. Tore Vigrid himself, tror at den hvite rasen er mer av verdi enn andre grunnet sin hudfarge, tar han \ de gruelig feil.

Verste jeg vet er slike fascister som har planer om å overta landet med sine fantastisk bra-begrunnede meninger om saker og ting. Grøsse.

ngu

* = (som regel) :P
Dette er så latterlig dumt, jeg blir kvalm. De utalelsene de kommer med høres ut som en 11-årings nazi fantasi.
Vigrid blir bare sykere og sykere. Skulle ikke forundre meg om de snart gikk til kuk klux klan metoder og hengte svarte eller jøder... Så latterlig dumt at folk kan tro at bare for du er svart så er du av mindre verdi...
Greit nok å være imot de utlendingene som kommer hit til norge for å ødelegge. Jeg bor i kristiansand, hvor det skjer voldlige ting fra en liten gruppe med utlendinger her hver helj, så jeg er bare dømt til å ikke like dem, men det betyr ikke at jeg tar det ut over resten av de svarte eller gule.
Disse folka tenker ikke lengere en til tuppen av øyenbryna.

Et par neger vitser ei gang iblandt skader ingen tho :P
en ting jeg kom til å tenke på..

Hva om Vigrid blir et parti og de blir valgt til regjering! Hva vil skje med Norge da?
Da Norge var et rike sammen med Sverge og Danmark som vikinger fra Nord var Odin vår Gud, og Kongen er av samme etten som tidligere konger som hyllet Odin.

Jeg tror ikke at Odin ville kastet ut svarte mennesker, vi drepte en hel del mellom England og Arabia så hudfarge har ingen betydning for oss.

Det er kanskje bedre å stifte Det sataniske Parti (DSP) , kjøpe Den sataniske bibel, melde seg ut av statskirken og melde seg inn i Satans Kirke så har vi en gjeng med utspekulerte djevler som løper rundt på stortinget. Her er det åpent for alle raser!
Opprinnelig postet av Dweep
Hva om Vigrid blir et parti og de blir valgt til regjering! Hva vil skje med Norge da?
Vis hele sitatet...
Da må de få stor nok oppslutning i folket til at de kan sitte i regjering, enten alene eller i en samarbeidsregjering. Utifra de holdningene jeg har sett her til Vigrid, så betviler jeg det sterkt. Selv om vi her på nFF bare er en liten del av nasjonen, så tror jeg at resten av befolkningen har så og si samme holdning til den saken.
Opprinnelig postet av Morjas
Da må de få stor nok oppslutning i folket til at de kan sitte i regjering, enten alene eller i en samarbeidsregjering. Utifra de holdningene jeg har sett her til Vigrid, så betviler jeg det sterkt. Selv om vi her på nFF bare er en liten del av nasjonen, så tror jeg at resten av befolkningen har så og si samme holdning til den saken.
Vis hele sitatet...
Jeg tror heller ikke at det skjer.. men jeg sier hvis det skjer?
Opprinnelig postet av Dweep
Jeg tror heller ikke at det skjer.. men jeg sier hvis det skjer?
Vis hele sitatet...
Da kan vi si som i filmen Snatch:

"We're fucked!"
Opprinnelig postet av Anton85
Da Norge var et rike sammen med Sverge og Danmark som vikinger fra Nord var Odin vår Gud, og Kongen er av samme etten som tidligere konger som hyllet Odin.

Jeg tror ikke at Odin ville kastet ut svarte mennesker, vi drepte en hel del mellom England og Arabia så hudfarge har ingen betydning for oss.

Det er kanskje bedre å stifte Det sataniske Parti (DSP) , kjøpe Den sataniske bibel, melde seg ut av statskirken og melde seg inn i Satans Kirke så har vi en gjeng med utspekulerte djevler som løper rundt på stortinget. Her er det åpent for alle raser!
Vis hele sitatet...
Må bare påpeke at du har et dårlig eksempel.

Hele grunntanken i satanismen er at man skal være selvstendig og tenke selv. Ikke å følge lederen blindt i et parti eller organisasjon.
Vigrid ville aldri fått makt til å bestemme noe særlig. De skal jo ha høring i stortinget med stemmer på vedtak fra alle partiene.

Derimot, fikk norge et et-partipolitisk program der vigrid fikk 100% makt bortsett fra kongen som har råderett over militæret kunne det gå hardt utover enkelte folkegrupper.

Eventuelt at en mann i Vigrid blir sjef i et departement som komunalminister eller lignende kan det også gå hardt.

De må engasjere seg i stillhet og liste seg inn til makten om de skal nå frem.
Opprinnelig postet av Damnyou
Må bare påpeke at du har et dårlig eksempel.

Hele grunntanken i satanismen er at man skal være selvstendig og tenke selv. Ikke å følge lederen blindt i et parti eller organisasjon.
Vis hele sitatet...
Ja, men folka kan tenke selv fordi.

De andre er vel ellers fanget av Gud nå? "De døde ikke, de har aldri levd".
På tredvetallet, når nasjonal samling vokste seg større sa Gerhardsen at de skulle gruse dette lille drittpartiet før de fikk makt. Ti år senere satt de i regjering. Riktignok "godt hjulpet" av nazityskland, men det viser at omtrent alt er mulig i politikken. Vigrid kan bli et stort parti hvis de får flinke folk i ledelsen som kan snakke godt for seg, og som klarer å lure mange nok mennesker. Bare se på Østerrike med Haider, og Frankrike med Le Pen.
Vanskelig å si. Hvis "alle" i norges land er enig i det Vigrid mener, så blir det jo et samfunn basert på Vigrids verdier. Hvis derimot Vigrid regjerer med et knapt flertall så vil jeg tro at det hadde blitt en del protester. Men dette blir bare spekulasjoner. Og som meitemark sier, så har jeg vanskeligheter med å ta siden på alvor. Hvis de skal framstå som et seriøst parti, hvor er partiprogrammet?
Ikke noe å bekymre seg over. De vil aldri i verden få 5000 underskrifter med mindre de jukser. Hvis de derimot får 5000 underskrifter og danner et parti, da er det på tide å drive politisk kamp. De kommer aldri til å komme på stortinget. Vigrid-folka har prøvd seg der jeg bor, men til ingen lykke.

Deilig å se at demokratiet fungerer
Tror noen de kan komme lenger en det politiske parti? The dream team!, mener begge er en like stor komedie, selv om konsekvensene nok hadde vært vidt forskjellig...
I realiteten tror jeg de hadde hatt en sjangs hvist de hadde klart å holde det utenfor media.... er jo ingen som stemmer nå? da kan kansje en organisert gjeng med tomskaller kansje tippe valget i feil retning...
nei, det vil nok ikke skje.. men si det sånn da:

Åssen ville Vigrid styrt Norge politisk?
Lekt wannabe Hitler?
De ville prøvd å få gjennom en strengere innvandringspolitikk. Mer får de ikke gjort i det norske systemet.
hvist det skjer saa vil norge bli det neste maalet for usa ?
og jeg starter motstandsbevegelsen som tar ut vigrid....
http://www.freakforum.nu/forum/showt...ghlight=vigrid
Sist endret av vipr; 14. mai 2004 kl. 08:59.
Vigridfolket er ikke helt gode, men de får no bare si hva de vil..

Ideologien er helt på jordet..samma med den jævla kommunismen..

Skikkelig tøff side de har da .. webdesigner Tore Twedt.. uu yeah!!
Å i det hele tatt sammenligne Vigrid sitt forskrudde verdensbilde med kommunismen er på jordet.
Opprinnelig postet av Disposable
Ideologien er helt på jordet..samma med den jævla kommunismen..
Vis hele sitatet...
Kan du utdype deg der?
Syns bare kommunismen er en ideologi som burde sidestilles med nazismen! 100-200 mill mennesker regner man med kommunismtregimer har drept...

Pol Pot
Stalin
Mao
Kim Jong et eller anna

Prakteksempler på kommunismen der!

så kommer de med "ja,men det er jo ikke kommunisme! Det har aldri lyktes enda!"

Å hvorfor skal det funke fordi dere rikmannsønner/døttre har trua på det, å hiver på dere palestinaskjerfet og brenner det amerikanske flagget så fort dere får sjansen...

Viva Fidel my ass
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
OffTopic:
Tror ikke dette bør utvikles til en kommunisme diskusjon...

nøyer meg med å si meg uenig med disposables nedlatende holdning, og lar eventuelle andre ta seg av denne diskusjonen.

Vigrid er en latterligg organisasjon, det skummle er at det finnes folks om er enige med dem Denne siden however er jo bare bullshit...
Sist endret av SilverKhan; 16. mai 2004 kl. 01:06.
Ja, huffhuff.. treffer alltid et ømt punkt i rikmannshjertene når man skriver nedlatende om Karl Marx og Stalin..

Da hopper jeg tilbake til vigrid-diskusjonen..
Hørt om de som blir døpt/konfirmert i Vigrid?! Så sykt!

Tore Twedt misbruker norsk kulturarv på det groveste ved å bruke norrøn mytologi i nazi-dritten sin!

Norrøn Mytologi har ikke noe med nazisme å gjøre! Når de blander det slikt så gjør det jo at folk ser på den norrøne mytologien som en nazimytologi som handler om hvor flink den hvite ariske rase er osv...
Germanerne i Sagas land
var herskerfolk i Nord.
Fra Bjarmeland til Vinlands strand
på vikingferd de fôr.
Vår stolthet sank i glemsel hen
og trelldoms trange kår.
Men nå marsjerer Vigrids menn
mot Norges nye vår.

Hva Norge var skal Norge bli
i folkerang og makt,
når vi har kjempet folket fri
fra trangsyns trellepakt.
Av norrønt blod,
på norrøn jord vi skaper du og jeg.
Vårt norske livsrom høyt mot nord,
vår saga viser vei.
Vis hele sitatet...

HAHAHAHAHA!
Opprinnelig postet av Disposable

Syns bare kommunismen er en ideologi som burde sidestilles med nazismen! 100-200 mill mennesker regner man med kommunismtregimer har drept...

Pol Pot
Stalin
Mao
Kim Jong et eller anna

Prakteksempler på kommunismen der!

så kommer de med "ja,men det er jo ikke kommunisme! Det har aldri lyktes enda!"

Å hvorfor skal det funke fordi dere rikmannsønner/døttre har trua på det, å hiver på dere palestinaskjerfet og brenner det amerikanske flagget så fort dere får sjansen...

Viva Fidel my ass
--
Ja, huffhuff.. treffer alltid et ømt punkt i rikmannshjertene når man skriver nedlatende om Karl Marx og Stalin..

Vis hele sitatet...
Treffer du et ømt punkt i rikmannshjerter når du snakker nedlatende om Karl Marx? De rike har ingen ting å vinne med kommunisme, det er laget for arbeiderklassen...

Stalin kan du slenge så mye dritt du bare vil om, siden han ikke var en marxistisk kommunist. Les forresten http://www.etext.org/Politics/MIM/bookstore/commie.html
for du kommer med dritt som at kommunisme har drept mange folk.

For å sammenlikne RV med Vigrid:
- RV er antirasistiske
- Vigrid er rasistiske

- RV er for et flerkulturelt samfunn
- Vigrid vil ha bare Norske folk i Norge.

- RV er for å forby nazistiske og facistiske organisjasjoner
- Vigrid er en gjeng med neo-nazier.

Ser du noen kontraster?
Sist endret av kriss; 14. mai 2004 kl. 16:30.
.... Og de er begge ekstremistpartier som aldri vil få mer enn 5% støtte

End of discussion!
En kamerat av meg ringte idag Tore W. Tvedt...
Han spurte om hvorfor han mislikte utlendinger med engang.
Tore svarte med å breie ut om at de var kjøtere og at han ikke mislikte alle. Jeg hørte faktisk på det og han virket veldig engasjert.

Jeg selv synes dette er en tåpelig mann med en tåpelig tanke om et hvitt Norge. Mannen er en rasist selv om han ikke liker og kalle seg det.

Jeg synes det er skummelt at folk støtter disse folkene. Jeg så en dokumentar om Vigrid for over 1 år siden og det var bare lættis, men det er skummelt at folk er så syke. De avslutter sine skriverier med ODIN ER STOR nesten hver gang.

For de som vil se noe annet som er litt lættis og litt skummelt:
Her er siden dems for små barn, masse søte eventyr osv.
http://www.vigrid.net/fordesma.htm

Så kommer vi på ungdommen, dere burde ta en titt på 10 utevettregler, helt sykt! Det ligger også mp3 der, har ikke hørt på de:
http://www.vigrid.net/forungdom.htm

Ellers oppfordrer jeg alle til å ta en titt på parodien av Vigrid, Nigrid:
http://www.nigrid.net/
Nydelige de der 10 utevettreglene. Iallefall for folk som er ute etter å sloss. Wannabe nazi-punks hele gjengen.
Sjekk holocaust:
http://www.vigrid.net/tyskholo.htm
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Disposable
Tore Twedt misbruker norsk kulturarv på det groveste ved å bruke norrøn mytologi i nazi-dritten sin!

Norrøn Mytologi har ikke noe med nazisme å gjøre! Når de blander det slikt så gjør det jo at folk ser på den norrøne mytologien som en nazimytologi som handler om hvor flink den hvite ariske rase er osv...
Vis hele sitatet...
Ja, er virkelig synd . Mener faktisk det står noe i de norrøne "reglene" om at en skal ønske den fremmede/den reisende velkommen (selv om man skal holde et varsomt øye med han). Nøyaktig det motsatte av hva nazistene prøver å si.
Ah, vigrid ja... lenge siden jeg har hørt fra dem nå... Snodig, hver gang jeg hører om dem, så får jeg så utrolig lyst til å skaffe meg en betongblander og ta med tore på en liten båttur.

*PLASK*

Problemet løst.