Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 513
Jeg vurderer å gjøre et kjøp på 12.000 kr med nedbetaling på klarna. Jeg harvallerede et kjøp på 4000 som jeg betaler rundt 8-900 kr på i mnd, det er to forskjellige kjøp.x


jeg har søkt på nettet og på klarna, men finner ikke ut av hva månedsbeløpet blir om man har kjøpt for 16.000 via klarna.

noen som vet? :-)
Du har allerede handlet der? Da får du vel en månedsfaktura? Har du sett på fakturaen om det står noe om minste innbetaling? Det pleier å stå på mine kredittfakturaer.

Tillegg: Hvis du leser her: https://www.klarna.com/no/vilkar/ så står det at det er den enkelte butikk som bestemmer vilkårene. Du må altså se på den butikken du handler/skal handle hos.
Sist endret av ivar_oslo; 18. juni 2023 kl. 11:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.