Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 832
Noen her som har erfaring i å reise med fly/tog osv? Trenger å komme meg fra Haugesund til Oslo, fortest og billigst mulig hihi

JA har sjekket norwegian osv, og de beste avgangene der er på rundt 850 tur/retur, men da er å reise så fort jeg har stått opp, og siden jeg skal overnatte hos en så tror jeg ikke å stå opp kl 5 frister

Sjekket NSB; men herregud for pris på togbilletter da? Er 18, så betaler voksenbillett uansett vel.

Funker også å komme seg fra Stavanger til Haugesund, da jeg kan bli hentet osv, og slippe og betale for buss(håper jeg). Noen som helst forslag? Vet dette kanskje er feil forum, men kanskje akkurat DU har et godt reisetips til meg??
Geniale linker, men de hjelper meg egentlig ikke så mye. Får vente til jeg har mer penger i kassa egentlig, å lengre fri. Men takk for linkene, kan sikkert bruke de til noe, ev sende videre hører jeg at noen trenger.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Om du går på skole har du sannsynligvis et studiebevis, og da kan du også kjøpe student-billett på NSB som er mye billigere enn vanlig voksenbillett...

Forøvrig har du plikt til å melde fra om du er i Oslo-området
Hehe jada kan godt si ifra, om men om jeg har tid til å treffe noen freaker er vel lite sannsynlig. Lille My er ike singel mere skjønner du og så er det litt langdinstanseforhold i samme slengen.

Har ungdomskort, ikke studiebevis. Og jeg har ikke fullt på det heller. Altså, 250kr for å fylle på det, for å spare halve billetten med buss? Så vet ikke om det er verdt det.

Blir at jeg reiser helga rundt den 27 eller helga etter, og blir der en stund. Er det nff-treff så kan jeg jo stikke innom, klart det.
Nor-way bussekspress
Lavprisekspressen

Kanskje ikke helt de rette navnene, men bruk google så finner du dem.