Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 817
postet tidligere idag en tråd som omhandlet førstegangstjeneste, var ute etter litt tips og erfaringer.

Nå er den blitt fjernet.

Hva slags gestapo-sensur er det som tas i bruk her?

Synes dette forumet administreres feil, det må da være lov og poste et innlegg selv om det ikke nødvendigvis legger opp til knivende diskusjon og selv om det finnes flere andre tråder som tar fokus på militærtjeneste.

Hvorfor ble mitt innlegg fjernet?
Sitat av jokerjævel

Nå er den blitt fjernet.

Hva slags gestapo-sensur er det som tas i bruk her?
Vis hele sitatet...
Den typen som sørger for at søppelnerdene som allerede har lurt seg inn prøver å holde seg litt i skjorta?

Sitat av jokerjævel
et må da være lov og poste et innlegg selv om det ikke nødvendigvis legger opp til knivende diskusjon..
Vis hele sitatet...
"Diskusjonsforum" smak på ordet du...
Sikkert fordi du er en søppelnerd som tror du kan poste hva du vil? Les reglene, så poste! Så blir alt så mye bedre.
Nei, det kan vel ikke ha noe med at du har utallige andre tråder om det samme..?
Fordi du har laget fem emner om førstegangstjeneste nå. Snakkes om en uke.

PS: Hadde jeg vært gestapist, så hadde jeg antagelig skutt deg

edit: Forresten ser jeg en god trend. Dette innlegget snur andelen tråder om militæret fra 100% til ca 83%! Ikke ille.
Sist endret av ivioyner; 24. juli 2006 kl. 17:58.