Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2923
For ca 4-5 år siden ble jeg kjent med ei på en slags leir eller noe sånt. Fikk et nummer når leiren var over og vi fortsatte med å holde kontakten. Etterhvert skjedde det noe som gjorde at vi brøt all kontakt. Dette var cirka 2-3 år siden. Og nå, noen år etter når jeg tilfeldigvis ser gjennom kontaktlista på mobilen, oppdager jeg navnet hennes der. Men det er ikke noe nummer der. Av en eller annen rar grunn er mailen hennes borte fra msn og nummeret borte fra mobilen min. Jeg lurer derfor på hvordan jeg kan klare å spore henne opp igjen? Jeg vet ikke helt hvor hun bor, men jeg vet at hun snakket noe lignende trondheimsdialekt. Jeg vet også alder og fornavn + mellomnavn. Klarer ikke å huske etternavnet.
Du kan jo være heldig viss hun er aktiv på et forum eller to å søke etter navnet henner på f.eks. google.
Du kan jo også sjekke alle med de navnene i telefonkatalogen viss du gidder Viss hun er registrert i telefonkatalogen da!
Nimrad's Avatar
Trådstarter
Telefonkatalogen har jeg prøvd. Får opp 67 treff og 61 treff hvis jeg skriver navnet med k i stedenfor ch... Er ganske sikker på at det var med ch, men ikke 100 %. Tror det blir siste løsning egentlig.
Sitat av kristoffer2200
Du kan jo være heldig viss hun er aktiv på et forum eller to å søke etter navnet henner på f.eks. google.
Du kan jo også sjekke alle med de navnene i telefonkatalogen viss du gidder Viss hun er registrert i telefonkatalogen da!
Vis hele sitatet...
Når han ikke vet etternavn, hvor begynner han å lete? Må jo lete igjennom hele greia da!! en søk på nettet, spre ryktet :P at du leter etter sånn og sånn, det går faktisk! jeg lette etter ei jente for søskenbarnet mitt, og visste skolen osv. Nevnte det hver gang jeg traff noen som kanskje kjente noen som kjente noen på skolen, og jo der fant jeg henne!
Legg ut navn og alder her da, kanskje det er noen her som vet hvem det er?
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Om hun er gammel nok for å være der kan du søke i skattelistene, de er greie når du vil ha tak i en person av en spesifik alder.
Forresten er det også slik at du har e-mail adressen selv om personen ikke er på kontaktlistene i messenger. Trykk på: Tools --> Options --> Privacy. Under Allow listen kan du kanskje finne hun. Prøv også å trykke på View-knappen under Contact List. Der kan du se hvem som har deg på sin kontakt liste.
Sist endret av Mullah; 20. juli 2006 kl. 22:15.
Nimrad's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mullah
Om hun er gammel nok for å være der kan du søke i skattelistene, de er greie når du vil ha tak i en person av en spesifik alder.
Forresten er det også slik at du har e-mail adressen selv om personen ikke er på kontaktlistene i messenger. Trykk på: Tools --> Options --> Privacy. Under Allow listen kan du kanskje finne hun. Prøv også å trykke på View-knappen under Contact List. Der kan du se hvem som har deg på sin kontakt liste.
Vis hele sitatet...
Tror nok ikke hun er i skattelistene, nei. Det "MSN-trikset" du snakker om har jeg prøvd uten hell. Husker ikke MSN-adressen siden det ble brukt lite mellom oss to...
Legg ut alder og navn her da.. Kanskje noen kjenner henne, eller at noen gjør en innsats for å finne henne.. : )
Hvis det som skjedde var at du fikk deg en annen dame, så er det garantert hun som har sletta det...
Sitat av Lille My
Når han ikke vet etternavn, hvor begynner han å lete? Må jo lete igjennom hele greia da!! en søk på nettet, spre ryktet :P at du leter etter sånn og sånn, det går faktisk! jeg lette etter ei jente for søskenbarnet mitt, og visste skolen osv. Nevnte det hver gang jeg traff noen som kanskje kjente noen som kjente noen på skolen, og jo der fant jeg henne!
Vis hele sitatet...
Jeg leste engang om noen som påsto at ALLE kjenner ALLE i hele verden gjennom 6 ledd med kamerater. Altså jeg kjenner en som kjenner en opptil 6 ganger som kjenner Bill Clinton. Så det å leite ved å spre ryktet skulle ikke være umulig.
ring Tore Strømøy, han har garantert noen ess i ermet (seriøst:P)