Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2356
Så fikk tak i noe idag og konsistensen er veldig bra men jeg vet ikke hva jeg kan si om lukten. Aldri fått noe hasj som lukter sånn. Det lukter litt som plastikk. Jeg satt fyr på en liten klump og lå det nedpå et glass og det kom olje ut. Men hvorfor lukter det ikke sånn som weed skal i det hele tatt???
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det hasj eller weed? Du skriver to forskjellige ting. Det fins hasj som er blanda med plastikk, kan høres sånn ut som du beskriver og hvis det ikke lukter hasj overhodet har du nok fått plast blanda med syntetisk hasj, noe som kan være veldig farlig.
Luzid's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det hasj eller weed? Du skriver to forskjellige ting. Det fins hasj som er blanda med plastikk, kan høres sånn ut som du beskriver og hvis det ikke lukter hasj overhodet har du nok fått plast blanda med syntetisk hasj, noe som kan være veldig farlig.
Vis hele sitatet...
Det er hasj

Sitat av Luzid Vis innlegg
Det er hasj
Vis hele sitatet...
Men idk. Kompisen min mener det luktet mer krydder eller mat. Jeg begynner å tro at det er henna i det siden dealeren hadde to forskjellige typer og en av de var blandet med henna men vi sa vi ville ha den som ikke hadde det. Men kanskje dealeren har gått tom også ikke sagt noe for å tjene litt ekstra? Aner ikke hvordan henna hasj skal lukte da.
Sist endret av Luzid; 16. april 2020 kl. 03:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Luzid Vis innlegg
dealeren hadde to forskjellige typer og en av de var blandet med henna men vi sa vi ville ha den som ikke hadde det. Men kanskje dealeren har gått tom også ikke sagt noe for å tjene litt ekstra? .
Vis hele sitatet...
Henna er vanlig å bruke for å fake mørkere hasj og gi inntrykk av at det er "god sporting". Når dealeren til og med innrømte det var henna i hasjen er det obvious at dere fikk den og ble lurt.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gratulerer. Du har kjøpt falsk hasj.
Du ble bøffa. Da vet du det til nestegang.
Du har ikke kjøpt hasj med plastikk, du har fått de greiene her https://www.fakehash.com/
Om du blir fjærn av det så har de blandet inn kjemikalier sånn at det blir syntetisk hasj. Eller så har de blandet inn litt THC olje. Det var 100 plater av de greiene der som var stemplet med afgan stempel som ble solgt rundt om i byen.
Sitat av McHigh Vis innlegg
Du har ikke kjøpt hasj med plastikk, du har fått de greiene her https://www.fakehash.com/
Om du blir fjærn av det så har de blandet inn kjemikalier sånn at det blir syntetisk hasj. Eller så har de blandet inn litt THC olje. Det var 100 plater av de greiene der som var stemplet med afgan stempel som ble solgt rundt om i byen.
Vis hele sitatet...
Er da ikke sikkert det er tilfelle
Kan være noe gammel tørrok, det kan være hasj blanda med gummi, olje, henna eller what ever som blandes med hasj i disse dager.
Trenger ikke nødvendigvis å være fakehash....
Sitat av McHigh Vis innlegg
Du har ikke kjøpt hasj med plastikk, du har fått de greiene her https://www.fakehash.com/
Om du blir fjærn av det så har de blandet inn kjemikalier sånn at det blir syntetisk hasj. Eller så har de blandet inn litt THC olje. Det var 100 plater av de greiene der som var stemplet med afgan stempel som ble solgt rundt om i byen.
Vis hele sitatet...
Klikker du deg bare inn på alle tråder om rar hasj og linker til fakehash.com om dagen, eller er det spesifikke ting som får deg til å tenke at det er fakehash?
Det pleier sjeldent å kunne forveksles med plastikk og henna siden det både ser ut som og lukter som ekte vare. Men når dealeren sier han har en type blanda med henna som han har planer om å selge videre, så hadde jeg aldri handla av han.
Hvis han blander henna selv er han idiot, hvis han tar inn hasj og skjønner at det er blanda med henna burde han lage ett hælvette med de som leverer, evt finne noen andre.
Du må da være ny røyker om du kjøper fskehash greiene?! Har sett det selv på ekte..
Sitat av McHigh Vis innlegg
Du har ikke kjøpt hasj med plastikk, du har fått de greiene her https://www.fakehash.com/
Om du blir fjærn av det så har de blandet inn kjemikalier sånn at det blir syntetisk hasj. Eller så har de blandet inn litt THC olje. Det var 100 plater av de greiene der som var stemplet med afgan stempel som ble solgt rundt om i byen.
Vis hele sitatet...
Slutt å linke til fakehash, du gir folk ideer om hvordan de kan tjene lette penger i disse tider. Blir bare enda mer bøff på markedet.
Tanken bak det er å informere folk om hva det er og hvor det kommer fra. Nå vet dere. Er bare å lukte på greiene så skjønner du fort at det er bøff.

Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Slutt å linke til fakehash, du gir folk ideer om hvordan de kan tjene lette penger i disse tider. Blir bare enda mer bøff på markedet.
Vis hele sitatet...
Du skal ha ganske store baller om du tørr å selge bøff til folk. Kommer til å ende opp med at du havner på sjukehus eller at du blir gravd ned i skogen ett sted anyways.
Sist endret av McHigh; 16. april 2020 kl. 12:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Er da ikke sikkert det er tilfelle
Kan være noe gammel tørrok, det kan være hasj blanda med gummi, olje, henna eller what ever som blandes med hasj i disse dager.
Trenger ikke nødvendigvis å være fakehash....
Vis hele sitatet...
Men altså, hvis jeg skulle bøffe ut hasjen jeg solgte, hadde jeg lett valgt et produkt som er laget for det formalet, enn å blande i bildekk og hva faen. Brukerne vil jo kjenne den jævlige smaken, og ikke minst hodepine eller whatnot.

Eneste minuset med å bruke fakehash sine produkter er jo at det koster penger, men annet enn det syns jeg det er merkelig at folk heller foreslår henna og gummi, når poenget er det samme - det er bøffa shit. Så hvorfor er det så uhørt at noen benytter et produkt som faktisk er laget for formålet? Det lukter jo til og med cannabis av det, fordi de tilsetter aroma i shiten. Såvidt jeg har forstått tilsetter de også forskjellige aromablandinger for å etterligne forskjellige strains, og har forskjellige farger/konsistenser deretter.
Så i mine ører høres det ut som fakehash tilbyr en lavere sjangse for å bli avslørt for å ha bøffa. Sånn sett er det sikkert verdt prisen, og er derfor ikke så alt for usannsynlig for meg å tenke.

Men det er jo et poeng at folk som først bøffer hasj, kanskje ikke har moralen(eller pengene) til å bruke et produkt som koster penger og er (sannsynligvis) sunnere å røyke enn henna og bildekk. Eller hvor i verden det blir bøffa.
Jeg tror ikke bøndene i Marokko bruker fakehash, men at de kule gutta i de lugubre gjengene andre steder i Eu og Norge, ser jeg ikke på som alt for usannsynlig.

Men det er merkelig for meg hvor ofte fakehash blir møtt med hylekor, når det stadig er ting som indikerer at det er en helt reell sannsynlighet for at man på et eller anna punkt har fått det, i det minste iblanda noe av hasjen man har kjøpt.

Det virker som folk tror at hvis man nekter ofr sannsynligheten, så endrer man virkeligheten, som virker litt naivt for meg, men forklar gjerne hvorfor akkurat fakehash er så usannsynlig i forhold til vanlig bøff...
har selv fått myk hasj som ser helt vanlig ut men luktet deprimerende husker ikke lukten men d var ekkel lukt hasjen var lys og myk fyrte opp 0,3 i pipe og merka ''iiiingenting'' sikkert fake hasj, men dårlig hasj behøver ikke være fake faktisk, i marokko de trommene de spiller på for å lage hasj de kan velge hvordan kvalitet de lager den hasjen som lukter dritt 'reggie hasj'' er bare den dårligste kvaliteten de lager den behøver ikke være fake den du blir høy i 10-15 min av og er hard og lukter dritt
Sist endret av Bruker 1; 18. april 2020 kl. 15:30.