Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1326
Funker det å rulle 2 kvelder på rad? Rullet igår, men føler meg helt normal idag, ikke mer deppa en normalt eller noe, kjennes ikke som jeg tok noe igår.
Ja, men effekten vil være svakere. Husk at comedownen kan være delayet. Noen ganger kan du føle deg fin i flere dager før kræsj. Du risikerer også skade på serotoninsystemet ditt, samt en fucka comedown.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Ja, men effekten vil være svakere. Husk at comedownen kan være delayet. Noen ganger kan du føle deg fin i flere dager før kræsj. Du risikerer også skade på serotoninsystemet ditt, samt en fucka comedown.
Vis hele sitatet...
Nuvel.

Skade på serotoninsystemet er nok ikke en særlig reell konsekvens av beskrevet forbruk.

Å krasje etter flere dager får jeg heller ikke til å gi mening.

Ang topic; effekten er langt svakere, da MDMA virker gjennom utnyttelse av endogent oppspart serotonin. Om du holder en bøtte opp-ned i 10 eller 20 sekunder spiller ikke så stor rolle om det uansett er tomt etter 4.
Makkafisn's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Nuvel.

Skade på serotoninsystemet er nok ikke en særlig reell konsekvens av beskrevet forbruk.

Å krasje etter flere dager får jeg heller ikke til å gi mening.

Ang topic; effekten er langt svakere, da MDMA virker gjennom utnyttelse av endogent oppspart serotonin. Om du holder en bøtte opp-ned i 10 eller 20 sekunder spiller ikke så stor rolle om det uansett er tomt etter 4.
Vis hele sitatet...
Skjønner hva du mener, men poenget er at jeg er ikke mer deppa nå, en før jeg rollet.. blir det tomt for serotonin etter en rull uansett inntak, eller er det noe til over liksom
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
Skjønner hva du mener, men poenget er at jeg er ikke mer deppa nå, en før jeg rollet.. blir det tomt for serotonin etter en rull uansett inntak, eller er det noe til over liksom
Vis hele sitatet...
Tomt blir det ikke, og om du var rimelig på dosene i går skal det være plenty for en god tur til. Men helt mega-euforisk blir du nok ikke.
Nei, i ditt tilfelle er det veldig dumt. Er ikke lenge siden du opprettet en tråd om jomfru turen din. Og nå vil du rolle 2dager på rad.. Jeg skjønner at det er digg, men når du legger fram spørsmålet i tråden din til uvitende, så vil du få svar som ikke er bra for deg.

Sånn du holder på kommer bare til å ødelegge "magien" du har opplevd i det siste, og du kan/får senskader.