Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 697
Anonym bruker
"Forelsket Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg har fått tak i cosylan. Gir dette rus? Har litt erfaring med opiater, men ikke så mye. Hvor mye skal jeg drikke for å oppnå en god rus? Og er rusen verdt det eller blir det mye spying osv? Veier til info i underkant av 80kg.
Det er ikke verd det. Dropp å drikk flaska med cosylan. Ja, du får en rus, men jeg er heller nykter enn å ruse meg å cosylan
For den bittebittelille mengen kvasimorfin du måtte få i deg, er det forholdsmessig idiotisk med tanke på all annen medisin du tyller nedpå - medisin som er ment å tilsvare en spiseskjedose. Det er tatt høyde for at barn ikke skal kunne prøve å ruse seg videre på det, altså tilsatt brekningsmiddel. Du vil kanskje kjenne litt nummenhet, mens du sannsynligvis driter og spyr. Just don't.
Syns cosylan er digg, drikker greit ei halv flaske uten problemer da jeg syns det smaker helt ok, får en mild og mellow rus av det
Sist endret av freebird; 28. januar 2021 kl. 22:43.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg sliter ofte med bronkitt og pleier å få cosylan.
Da bruker jeg ingenting på dagen, men tar en god slurk til kvelds som jeg svelger ned med vodka. Vodkaen er fin til å skylle bort cosylan smaken også gir det en ekstra liten buzz