Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 4201
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Gråter som faen og vet ikke hva som nettopp skjedde.
Har tatt en del molly i det siste(molly binget i 3 dager) og røyket weed en del. Har ikke følt meg noe rar pga mollyen, bare litt vondt i hodet... Har prøvd å sove i kanskje 1 time nå, og plutselig når jeg sovner så får jeg en helt sykt fakka molly drøm.
Jeg drømmer at jeg ligger i senga i akkurat samme posisjon som jeg sovna i. Plutselig så angriper bestevenninna mi meg, og jeg prøver å bite henne. Drømmen føltes ut som om det varte i sikkert 5-10 sekunder, før jeg bråvåkner og får helt panikk. Jeg våkner i samme posisjon som jeg sovet i og drømte i(jeg lå på ryggen).
Jeg våkner med at jeg ikke klarer å bevege på kroppen, ikke armer, føtter, tær eller fingrer. Plutselig klarer jeg ikke å puste, og hele kroppen min rister. Jeg var i helt panikkmodus og trodde jeg skulle dø. Aldri i hele mitt liv har jeg vært så redd før og aldri har jeg hatt så lite kontroll som da. Det hele føltes ut som om det varte i 1 minutt, men det var virkelig en evighet når det skjedde.

Tørr ikke sove. Noen som har opplevd det samme eller vet hva som nettopp skjedde?

Vet ikke hvorfor jeg lå denne tråden på «rusmidler» men jeg bare tok det første jeg så.
Sist endret av Traps are gay; 2. januar 2020 kl. 07:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Høres ut som søvnparalyse, skjer som oftest når man ligger på ryggen. Jævla skumle saker, opplevd det selv en gang.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kamelia Vis innlegg
Høres ut som søvnparalyse, skjer som oftest når man ligger på ryggen. Jævla skumle saker, opplevd det selv en gang.
Vis hele sitatet...
Trodde jeg skulle dø faen, skal aldri sove på ryggen igjen da fuck det
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Traps are gay Vis innlegg
Trodde jeg skulle dø faen, skal aldri sove på ryggen igjen da fuck det
Vis hele sitatet...
Sov på siden. Mulig det skjedde pga. stress, det kan utløse det.
Søvnparalyse, det er ikke farlig. Selv om det kan skje alle så er jeg ganske sikker på at du opplever det først nå fordi du har tatt så mye molly i det siste. Etter min egen erfaring så har det en tendens til å skje når man er "tappet" og sliten i hode, som f.eks etter mye molly

Du burde uansett roe ned med den mollyen da det absolutt ikke er bra å ta for ofte. Om du ikke viste det så burde du ha 3mnd mellom vær tur. Overdreven mdma bruk kan gi deg noe skikkelig nasty bi effekter og du kommer til å angre på at du brukte så mye om du fortsetter
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Trådstarter
Veldig beroligende følelse å vite at det bare var søvnparalyse, tusen takk til dere som tok seg tiden til å si det :’(❤️ Er fortsatt vettskremt å tørr ikke og sove, men snart er det lyst ute igjen så jeg overlever.

Sitat av pickaboo Vis innlegg
Dette er søvnparalyse. Man kan få den samme hva ligge /sittestilling man befinner seg i. Etter hvert kan du fly , men du er ganske langt unna det nivået nå. Søk søvparalyse på forumet her så får du opp et par massive tråder. Tvi tvi , håper for din del du slepper "maren" . Det er denne som er neste nivå. Da er du fucked
Vis hele sitatet...
2 spørsmål; Hva mener du med «fly»???
Og hva er «maren»?

Sitat av Alge Vis innlegg
Søvnparalyse, det er ikke farlig. Selv om det kan skje alle så er jeg ganske sikker på at du opplever det først nå fordi du har tatt så mye molly i det siste. Etter min egen erfaring så har det en tendens til å skje når man er "tappet" og sliten i hode, som f.eks etter mye molly

Du burde uansett roe ned med den mollyen da det absolutt ikke er bra å ta for ofte. Om du ikke viste det så burde du ha 3mnd mellom vær tur. Overdreven mdma bruk kan gi deg noe skikkelig nasty bi effekter og du kommer til å angre på at du brukte så mye om du fortsetter
Vis hele sitatet...
Skal 100% roe ned bruket. Hadde tenkt til å ta resten av 1g om 3 dager, men tror jeg heller bare gjemmer det vekk til den dagen jeg tørr å bruke det igjen... Frister ikke så mye etter hva som nettopp skjedde egt.
Sist endret av Traps are gay; 2. januar 2020 kl. 07:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Traps are gay Vis innlegg
Veldig beroligende følelse å vite at det bare var søvnparalyse, tusen takk til dere som tok seg tiden til å si det :’(❤️ Er fortsatt vettskremt å tørr ikke og sove, men snart er det lyst ute igjen så jeg overlever.



2 spørsmål; Hva mener du med «fly»???
Og hva er «maren»?



Skal 100% roe ned bruket. Hadde tenkt til å ta resten av 1g om 3 dager, men tror jeg heller bare gjemmer det vekk til den dagen jeg tørr å bruke det igjen... Frister ikke så mye etter hva som nettopp skjedde egt.
Vis hele sitatet...
Lenke til en tråd hvor maren nevnes
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kamelia Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Skal sjekke, takk!
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Traps are gay Vis innlegg
Skal sjekke, takk!
Vis hele sitatet...
Gotchu homie!
Sitat av Traps are gay Vis innlegg
2 spørsmål; Hva mener du med «fly»???
Og hva er «maren»?
Vis hele sitatet...
Med å fly så referere han sikkert til "lucid dreaming" Det er veldig klare og virkelighets fulle drømmer der man er bevisst på at man drømmer og som man kan styre. Da kan du f.eks fly eller egentlig gjøre hva du vil som regel. En teknikk for å oppnå det er å gå igjennom en søvnparalyse og inn i en lucid dream

Med maren så mener han nok mer intense søvnparalyser. Du kan få skikkelig fucka halliser under en søvnparalyse der du f.eks kan se demoner eller what not som kommer å tar deg. Jeg pleier å høre noe som puster meg i øret.

Ikke for å være frekk, men jeg syns innlegget til pickaboo er det dårligste innlegg jeg har sett på lenge. For det første så er du ikke "fucked" om du opplever maren/halliser under en søvnparalyse, men det kan oppleves som veldig skummelt. Også er det ikke "neste nivå" Det er for meg helt tilfeldig om jeg får halliser eller ikke under en SP. For det andre så hjelper det faktisk å ligge på siden, vær gang jeg har hatt SP så har jeg ligget på ryggen og det er det mange som sier. Sist men ikke minst så var innlegget veldig lite informativt.
Sist endret av Alge; 2. januar 2020 kl. 08:49.
Noen føler en skikkelse som sitter oppå brystet, kombinert med at det kjennes tungt å puste. Det er maren, derav "å bli ridd av en mare", "mareritt".

Det er ikke farlig. Søvparalyse skjer fordi du våkner før musklene rekker å koble ordentlig inn etter drømmesøvnen. Så man er paralysert en liten stund mens man er (mer eller mindre) bevisst. Det kan skje under innsovning også, at musklene koblet ut litt før man har sovnet skikkelig. Det er ekstremt ekkelt, føles som en transelignende tilstand. Jeg var livredd første gang det skjedde.

Har kun skjedd på ryggen med meg, og alltid i situasjoner der jeg er veldig trøtt eller døgnvill, litt full osv. Ting som gjør søvnen litt rotete.
Sitat av Kamelia Vis innlegg
Der fortjener du riktig god KP alge
Vis hele sitatet...
Tusen takk

Lite tips du kan prøve for å komme deg ut av en søvnparalyse kjapt er å prøve å være så rolig som mulig å sprelle med tærne. Tærne virker å være dem eneste kropss delene som ikke er totalt paralyserte
Sist endret av Alge; 2. januar 2020 kl. 09:10.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Alge Vis innlegg
Tusen takk

Lite tips du kan prøve for å komme deg ut av en søvnparalyse kjapt er å prøve å være så rolig som mulig å sprelle med tærne. Tærne virker å være dem eneste kropss delene som ikke er totalt paralyserte
Vis hele sitatet...
Heldigvis bare opplevd det en gang. Helt svart skikkelse kom inn døra, sto over meg. Føltes som om han sto der i flere timer, helt sjukt skummelt. Var veldig stressa på den tiden da, heldigvis aldri skjedd igjen, selv om jeg for tiden er veldig stressa. Søvnparalyse er riktig snåle saker.
Hadde ikke all verdens tid til å komme med utfyllende info , så det ble litt vagt. Alge følger opp med fulkommen info og fint er det. Til tross for mangelfull info fra den kanten også. Kommer tilbake til dette.

Mye MDMA eller X , er blandt flere ting som kan sette kroppens kjemibalanse litt ut av spill. Så mye som å droppe mer enn et par ganger på en og samme kveld kan i og for seg vær nok, hvis kropp og sinn er noe redusert eller kombo av andre rusmidler, mental helse osv.
Det burde være så enkelt, men det er så vanskelig å la vær. Informasjonen om farene er massiv på dette forumet og det popper opp gode sider om kategoriserte rusmidler og alle faremomenter. Til tross vil noen alltid gå over streken mens andre tar streken, noen drar streken. Klarte ikke stoppe når jeg først skrev streken

Det er som mat. Noen forspiser seg før eller siden. Bare at det er dop. Konsekvensene er gjerne litt hissigere.

Lucid dreaming eller søvnparalyse har forskjellig intensitet. Fra rart til helvete. En tråd her inne gjorde at jeg fokuserte på hva jeg ville gjøre i en drøm/mareritt jeg hadde som gikk igjen fra tid til annen. Plutselig så ser jeg meg selv fra 3.persons syn hvis den "jeg" er i paralysen er 2.person og den jeg som ligger og sover er 1.person. Skjønner hva som skjer, gir 2.person anvisninger om hva som nå må skje, som igjen resulterer i en MEGET tilfredsstillende oppvåkning. Dette kan visst alle få til. Jeg selv la ikke inn allverdens innsats engang. Tenkte på det litt noen dager og kvelder før jeg la meg også hendte det.

I motsetning til alges søte sprelling med tærna tok jeg rennfart og stanga hodet i veggen. Noe som tross alt er mye festligere når man allerede har forstått at man er i en annen form for virkelighet, uten konsekvenser Så det er nok mange forskjellige måter å komme seg ut på.
Sist endret av pickaboo; 2. januar 2020 kl. 10:07.
Sitat av pickaboo Vis innlegg
Hadde ikke all verdens tid til å komme med utfyllende info , så det ble litt vagt. Alge følger opp med fulkommen info og fint er det. Til tross for mangelfull info fra den kanten også. Kommer tilbake til dette.

Mye MDMA eller X , er blandt flere ting som kan sette kroppens kjemibalanse litt ut av spill. Så mye som å droppe mer enn et par ganger på en og samme kveld kan i og for seg vær nok, hvis kropp og sinn er noe redusert eller kombo av andre rusmidler, mental helse osv.
Det burde være så enkelt, men det er så vanskelig å la vær. Informasjonen om farene er massiv på dette forumet og det popper opp gode sider om kategoriserte rusmidler og alle faremomenter. Til tross vil noen alltid gå over streken mens andre tar streken, noen drar streken. Klarte ikke stoppe når jeg først skrev streken

Det er som mat. Noen forspiser seg før eller siden. Bare at det er dop. Konsekvensene er gjerne litt hissigere.

Lucid dreaming eller søvnparalyse har forskjellig intensitet. Fra rart til helvete. En tråd her inne gjorde at jeg fokuserte på hva jeg ville gjøre i en drøm/mareritt jeg hadde som gikk igjen fra tid til annen. Plutselig så ser jeg meg selv fra 3.persons syn hvis den "jeg" er i paralysen er 2.person og den jeg som ligger og sover er 1.person. Skjønner hva som skjer, gir 2.person anvisninger om hva som nå må skje, som igjen resulterer i en MEGET tilfredsstillende oppvåkning. Dette kan visst alle få til. Jeg selv la ikke inn allverdens innsats engang. Tenkte på det litt noen dager og kvelder før jeg la meg også hendte det.

I motsetning til alges søte sprelling med tærna tok jeg rennfart og stanga hodet i veggen. Noe som tross alt er mye festligere når man allerede har forstått at man er i en annen form for virkelighet, uten konsekvenser Så det er nok mange forskjellige måter å komme seg ut på.
Vis hele sitatet...
Ut ifra innlegget ditt så virker det som du tror søvnparalyse og lucid dream er det samme? Det er to forskjellige ting, så hvordan du får til å stange hue i veggen mens du er paralysert lurer jeg voldsomt på Altså sprelle med tærne er noe jeg fysisk gjør for å koble på kroppen kjappere under en paralyse, ikke noe jeg gjør i en lucid dream
Med tanke på at du nettopp lagde en post hvor du skriver at du har tatt over 1G med molly på tre dager så er vel kanskje ikke dette så rart. Du friteter hjernen din, på tide å gi den en pause.
Forbruket ditt vitner jo åpenbart om en rop om hjelp. Underbevisst, eller skrikende fra en fjelltopp: det er veldig åpenbart.
Har sett folk prøve å flykte fra ting ved overdreven mdma-bruk før. Det fikk en forferdelig slutt.

På tide å roe ned.
For å presisere litt det jeg skrev tidligere: Søvnparalyse er ikke farlig i seg selv, men som andre søvnproblemer så kan det selvsagt være et symptom på at kroppen eller psyken ikke er helt i vater, noe som kan virke sannsynlig i ditt tilfelle. Som nevnt så kommer det gjerne når du er litt utafor på den ene eller andre måten.
det går over dont worry !! heheheh
Sitat av Alge Vis innlegg
Ut ifra innlegget ditt så virker det som du tror søvnparalyse og lucid dream er det samme? Det er to forskjellige ting, så hvordan du får til å stange hue i veggen mens du er paralysert lurer jeg voldsomt på Altså sprelle med tærne er noe jeg fysisk gjør for å koble på kroppen kjappere under en paralyse, ikke noe jeg gjør i en lucid dream
Vis hele sitatet...
Ja man kan jo også diskutere om fuglen som fløy forbi var en kråke eller en skjære også .
Sitat av pickaboo Vis innlegg
Ja man kan jo også diskutere om fuglen som fløy forbi var en kråke eller en skjære også .
Vis hele sitatet...
Ja det er jo to ulike arter, så det gir helt mening å diskutere hvis man prøver å artsbestemne en fugl.
det prøver man ikke
Sitat av pickaboo Vis innlegg
det prøver man ikke
Vis hele sitatet...
Er dette siste utvei når du nekter å godta at du tok feil? Snodig.
jeg har tatt feil mange ganger. du er snodig
Sliter med akkurat det samme (tar ikke rusmidler). Beste løsningen jeg har funnet er å konsentrere seg om pusten sin. Bryt mønsteret og pust litt vilkårlig. Raskeste måten å bryte ut av søvnparalysen på.
Sjekk ut denne dokumentaren om emnet(Den er på Netflix):

https://www.imdb.com/title/tt3317522/

Og en annen dokumentar på youtube med samme navn:

https://www.youtube.com/watch?v=gY2gh51KdnQ
Hjelper også å prøve å bevege på tærne. Sliter mye med søvnparalyse.
Anonym bruker
"Tjukk Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har det hver natt! Du blir aldri vandt til det, men det hjelper å ha på noe på tven i bakgrunnen
Om du opplever at det skjer igjen, prøv å host og svelge, og fokuser på å bevege tærne og fingrene. Ikke stress! Hold øynene lukket, åpner du dem så kan du risikere å se både det ene og det andre, ikke føl deg fristet til å "se bak deg" om noe prikker deg på skuldra osv. Søvnparalyse er skikkelig jævlig, det er jo ikke farlig men det kan ødelegge mye for søvnen fremover. Men ja, mine beste tips er å holde øynene lukka, ikke sovne på rygg (det er en enorm trigger hos meg) og ikke freake ut når du merker at du er paralysert.
Jeg har ikke finlest alle svarene her, så mulig det allerede er nevnt, men å sove på rygg kombinert med armene over hodet utløser ofte søvnparalyse.
Det er noe med energiflow gjennom nakke som hindres når man sover sånn.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Trådstarter
Takk for alle svarene, det er veldig beroligende å vite at det bare var søvnparalyse og hva som kan triggere det.
Klokken er 02:15 og jeg tørr egentlig ikke å skru av tv’en for å sove, men jeg skal prøve...
Jeg setter stor pris på alle som tok seg tid til å svare, takk <3
Nei, det var ikke bare søvnparalyse. Du har tatt mdma 3 dager i strekk. Jesus. Hodet ditt er grillet. Du får krysse fingrene på at du ikke har fått permanent hjerneskade. Fortsetter du slik så kan jeg garantere at du får det. Jeg vet om mange som har det, og det med mye mer ansvarlig bruk enn hva du har. Skyt heroin eller knask ett glass med piller istedenfor. Men ta for faen ikke mdma 3 dager i strekk. Det er så dumt, du aner ikke.

Lykkesentralen i hjernen blir herpet, tenk det da, surpomp resten av livet, du vet det ikke selv engang. Kjempegøy.
Enig med deg kastrertHannkatt.. Skjønner ikke hva folk loker så gale med søvnparalyse for.

Ok, han fikk søvnparalyse, men dette handler om at han har kjørt hodet sitt alt for masse.

Sorry trådstarter, jeg skjønner du depper, det kommer du nok til å gjøre i noen dager til. Ikke ta mdma i flere dager i strekk igjen, det er bare dumt.
Om du slutter og leke med ilden nå, så kan du fikse deg sjæl. Rus er til for å nytes nå og da, ikke til å utnyttes.

Du vil ikke ende opp 30 år, hjernen toasta og apatisk, som meg. Alle har mulighet til å forandre seg til det bedre, det kan du starte med i dag.

Grip tak i dette nye året, godt nyttår! Alt ordner seg for snille gutter
Du har tappet hodet ditt for serotonin. Aldri gjør det tullet der igjen, fra en fremmed til en annen på internett. MDMA i seg selv (om man tar det som skal tas med forhåndsregler og følger skadereduksjonsregler) så er det stort sett harmløst, men når man binger det blir det fort ett av det farligste. Serotonin er ikke bare "lykke-hormonet" men regulerer også søvn og søvnkvalitet. Du hadde en søvnparalyse, opplevde det selv ett par dager etter en guttetur til Berlin for ett år siden, da tok vi en Berghain knips med ca 240mg MDMA i seg. Søvnparalysen jeg opplevde skremte meg fra å ta det på over et halvt år, så hør på kroppen din og kast det resterende du har av MDMA i dass eller gi/selg det til noen som er mer forsvarlig. 1-3 måneder pause mellom hver gang, mosjoner/tren litt for endorphinene sin skyld og stay humble. Send meg en DM om du lurer på noe mer.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Myrskog Vis innlegg
Enig med deg kastrertHannkatt.. Skjønner ikke hva folk loker så gale med søvnparalyse for.

Ok, han fikk søvnparalyse, men dette handler om at han har kjørt hodet sitt alt for masse.

Sorry trådstarter, jeg skjønner du depper, det kommer du nok til å gjøre i noen dager til. Ikke ta mdma i flere dager i strekk igjen, det er bare dumt.
Om du slutter og leke med ilden nå, så kan du fikse deg sjæl. Rus er til for å nytes nå og da, ikke til å utnyttes.

Du vil ikke ende opp 30 år, hjernen toasta og apatisk, som meg. Alle har mulighet til å forandre seg til det bedre, det kan du starte med i dag.

Grip tak i dette nye året, godt nyttår! Alt ordner seg for snille gutter
Vis hele sitatet...
Tror nok TS er ganske klar over at de har grillet hodet sitt, men fokuset var nok på "hei dette har ikke skjedd før, hva skjer?"
Sitat av kamelia Vis innlegg
Tror nok TS er ganske klar over at de har grillet hodet sitt, men fokuset var nok på "hei dette har ikke skjedd før, hva skjer?"
Vis hele sitatet...
Det er akkurat det som blir svart på. Serotonin-syndrom og permanent, eller langvarig rusindusert kjemisk ubalanse er ikke noe alle som ruser seg opplever, det er / bør ikke være et sjekkpunkt på lista for noen i det hele tatt. Selv har jeg rust meg i 8 år og aldri opplevd det.

Har derimot hatt noen gode kamerater pluss ei vennine jeg har sett få sånne lidelser, alle på forskjellig tid og sted, men det som er felles. En av dem mistet livet i dødsulykke pga ekstremt mye knips selv om de "ikke funka". Resten (utenom jenta som er helt nykter nå) har tydelige preg av dette. Apatisk følelsesløs, uintressert i så og si alt, "tappa" for livsgnist kan man nærmest si. Noen kan og virke svært treige til tider, og på en måte veldig "fjerne". Uten å ruse seg

Hvis du skulle tatt mdma på en mest mulig skadelig måte og potensielt aldri ha det kult med det igjen eller ødelege festen fordi du må ha ambulanse så er din bruk temmelig rett, og er du heldig blir det et svært oppslag om det før du dør til skrekk og advarsel for alle andre, og hver tenåringsmor i norge uroer seg.

Det er det som skjer.

Edit sikter til TS i siste avsnitt
Sist endret av Bluesky_; 3. januar 2020 kl. 20:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har avslappende musikk på om natten, det gjør at jeg er der hele natten og ikke drømmer så fastlåst. Jeg foretrekker å sove på rygg pga et dårlig kne og vond kropp på siden syns jeg. Jeg drømte som faen i natt, kom liksom ett og ett hakk ut av drømmen til jeg kunne se meg rundt og kjenne jeg hadde slevet i skjegget mitt og matte pisse.

Jeg tenker på den drømmen fremdeles, mellom hvert lag av søvn jeg våknet opp fra var det en nøkkel med å finne skjulte meninger i ting å komme seg et hakk nærmere våken, deilig og skremmende. Jeg er mest glad for det, for har ikke sovet så godt på evigheter selv. Men det føltes som jeg bare kunne bevege nakken med hodet fra side til side først og så fingre og kjenne meg selv var der kropslig.

Måtte tenke meg ut av drømmen lenge etterpå jeg var våknet også, og når jeg sto opp lå sovetablettene der fremdeles ubrukte. Bedre søvn også da, så skal prøve uten tabletter i kveld også=) Kunne blitt kult om de ikke hjelper lenger, kanskje jeg drømmer igjen i natt. Håper faktisk det jeg....

Jeg har bare latt den avslappende musikken dure i evigheten på youtube idag, jeg føler meg som et glass med vann som skvulper fra side til side i sakte film her jeg sitter. Håper faen ikke kompisen min ringer på i natt eller noe med speed eller noe med seg, er en uke siden sist som er deilig og jeg er ferdig med speed nå. Jeg følte jeg svettet amfetamin i juleferien pga min kompis har arvet så mye penger og jeg hater det. Er jævlig å se han ruse seg i senk til han ikke har det gøy i det hele tatt heller lenger. Har lyst å ta tusenlappene jevnt fra han når han sover for å gi de til han når han har kommet seg etter festen og angrer seg. Hadde vært kult å se øynene hans da.

s
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
spis og drikk mye også slik att du får rensa ut alt drite når du er ferdig for kvelden hjelper meg