Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3000
Var på flyplassen i london for ett par dager siden og kjøpte eitt gucci belte. Etter kvart som jeg ko hjem la jeg merke til at belte var for lite og hang ikke så godt på buksa. Jeg har kvittering og jeg har skrevet ner addressen min på butikken sammen med email og facebook og snapchat.
Er det noe jeg kan gjøre for og få litt stramere gucci belte. Eneste problemet er at jeg bur laangt vekke fra den eneste gucci butikken i norge i oslo.f
Jeg ville anbefalt å selge på finn, bruke 1/4 av pengene på et vanlig skinnbelte i god kvalitet Ta kontakt med Gucci butikken i Oslo du, tror de kan svare bedre på om de har internasjonal retur-rett eller om det er mulig i det hele tatt.
Ta fram kniven, stikk hull i beltet?
Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Ta fram kniven, stikk hull i beltet?
Vis hele sitatet...
Er det ikke litt vanskelig å få det fint da? Jeg ville tro at noen som kjøper Gucci belte gjerne ønsker at det skal se ok ut..

Kan jo kjøpe en hulltang på Claser'n litt lettere å lage fint hull.
Quickfix, hulltang gjør nok en bedre jobb på Mr. Gucci.
Sist endret av Tilbaketrukket.; 14. august 2018 kl. 00:04.
Ikke for å kverulere, men om buksen henger løst er vel beltet for stort?
Ikke for å kverulere, men lag ekstra hull med hulltang, skrujern eller hva som helst.
Sitat av lyspære Vis innlegg
Ikke for å kverulere, men lag ekstra hull med hulltang, skrujern eller hva som helst.
Vis hele sitatet...
Å lage hull med skjujern er en dårlig idé da hullet fort utvider seg.
Jeg har ei billig hulltang, sikkert samme som den fra Clas som er nevnt her. Funker mer enn godt nok på belter.

Bare vær nøye når du måler ut hullene så blir det fint.