Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2781
Hei! Har i den siste tiden brukt en del amf. som virker litt rart. Nedturen er spesielt fæl og man føler seg fysisk sjuk. En kompis av meg som bruker samme dealer pisset positivt på subutex da han skulle i fengsel - det eneste han hadde tatt var denne amf.en .

Lurer på om det er flere som har opplevd lignende og om det er en trend blant dealere å blande inn subutex for å gjøre folk mer hekta?
Slo ut på opiater på en hjemmetest da jeg kun hadde brukt speed. Dette var i Telemarksområdet. Tok prøve hos legen dagen etter, så skal si ifra når jeg får noe endelig svar. Men merkelig kombinasjon? JA!
Jeg tror ikke dette er noe trend, subutex blir for dyrt til å blande ut amfetamin. Subutex er like lett og kvitte seg med som amfetamin.. Sikkert en person som går på lar som må ta subutex'n under oppsyn, og deretter lurer den med seg ut i munnen. Halvsmelta subutex som andre har hatt i kjeften er vanskelig og selge, så da blander han den heller i amfetaminen. Jeg vet at noen gjør dette, dessverre..
Dette kan umulig være en trend fordi mange som bruker speed er også avhengig av heroin, og hvis de setter et skudd med speed+subutex vil de bli jævlig dårlige og aldri kjøpe speed av den personen igjen.
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
mange som bruker speed er også avhengig av heroin, og hvis de setter et skudd med speed+subutex vil de bli jævlig dårlige og aldri kjøpe speed av den personen igjen.
Vis hele sitatet...
hva i all verden mener du med dette?

mange som bruker speed er også avhengig av heroin? hva er begrunnelsen for dette utsagnet?

hvorfor blir de dårlige av det?
Vet du hva subutex er å hva det brukes til å hvorfor?
Substitusjonsbehandling ved opiatavhengighet.

Kanskje jeg ikke forsto spørsmåla dine? gjerne irettesett meg på dette
elevatormusician
sorrY's Avatar
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Dette kan umulig være en trend fordi mange som bruker speed er også avhengig av heroin, og hvis de setter et skudd med speed+subutex vil de bli jævlig dårlige og aldri kjøpe speed av den personen igjen.
Vis hele sitatet...
Hvor finner du begrunnelse for dette? Jeg har selv drevet med amfetamin før, og kjenner en hel haug som driver enda. Ingen av de driver med heroin.

Personlig synes jeg det høres rart ut å kombinere de to, men ved lesing på forumet her så har jeg jo funnet ut at det er noe som skjer hos enkelte. Men ikke mange..?
Da jeg brukte heroin tok jeg det aldri uten speed. Alle jeg kjente som drev med heroin tok speed i tillegg når de hadde råd/muligheten.
Jeg tror alle snur det litt på hodet. Av personlig erfaring så bruker de fleste heroinister også amfetamin av og til. Det er disse som vil slutte å kjøpe av evt. dealer. Blandingen av de to er vanligere for de som er avhengig av heroin, naturligvis, ikke motsatt. Og det er avhengigheten som skaper problemene med subutex. Mine tanker.
elevatormusician
sorrY's Avatar
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg tror alle snur det litt på hodet. Av personlig erfaring så bruker de fleste heroinister også amfetamin av og til. Det er disse som vil slutte å kjøpe av evt. dealer. Blandingen av de to er vanligere for de som er avhengig av heroin, naturligvis, ikke motsatt. Og det er avhengigheten som skaper problemene med subutex. Mine tanker.
Vis hele sitatet...
Kake og ti poeng til Relevant!
Sitat av sorrY Vis innlegg
Kake og ti poeng til Relevant!
Vis hele sitatet...
Liker det enkelt.
Heroin og subutex er en jævlig dårlig kombinasjon og jeg ville tatt livet av vedkommende som hadde hatt subutex i kveppen min fordi jeg ville gått rett i abstinens.