Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1691
Ey freaks!

Sitter pa toget pa vei til oslo og lurte pa om noen visste om noen steder som er verdt a sjekke ut..

Helst ikke sa langt fra oslo s..

Tajker for svar!:d
A Goat's Avatar
Trådstarter
Tenkte mer pa butikker, men takker for respons
Da er jo Bodymap og Dragenshule et must, mener jeg da
Kommer helt an på hva du vil de, Oslo er ganske stor til å være såpass liten.

Personlig synes jeg du bør ta deg en tur oppover Akerselva. Bare følg den fra Hausmansgate og oppover. Fin gåtur, og du får sett en fin del av byen (sjekk ut Hausmania, Grünerløkka og Sagene). Ellers kan jeg anbefale deg en tur til Botanisk Hage om været smiler til deg.

Edit: Ser du vil ha butikker, da er jeg dessverre helt lost.
Sist endret av Hardtliv2013bwoi; 6. juli 2011 kl. 00:21.
A Goat's Avatar
Trådstarter
Dragens hule er allerede planlagt
Shangri-La

http://www.shangri-la.no/

Ligger rett over veien for Oslo S. Nederst i Karl Johans-gate
A Goat's Avatar
Trådstarter
akkurat det jeg er ute etter vakker ozzfan
Kp til deg
Sitat av A Goat Vis innlegg
akkurat det jeg er ute etter vakker ozzfan
Kp til deg
Vis hele sitatet...
No prob Hadde nok blitt skuffet om du så oppunder "kjolen" min om det er avataren du sikter til
Hvis du er interessert i bøker, tegneserier og brettspill er Outland ganske bra. De har to butikker i Oslo, den ene er på Oslo S.

Det er noen år siden sist jeg besøkte Pentagon, men jeg mener å huske at de hadde en del kule sverd, kniver og lignende gjenstander der.
Ta ut alle penger du og dine har tilgjengelig å gå en tur nedover i bogstadveien! Så ender du opp med en t-skjorte, solbriller og kanskje en iskrem fra et kvalitetsted! Neida, jeg ville ha besøkt youngstorget og kjøpt masse juggel og deretter gått karl johan opp og ned 4-5 ganger. Da ser du det meste av hverdagen til allslags folk. Masse sentre du kan stikke innom også. Oslo City, Arkaden, byporten ect..
Er du ute etter skiver har Neseblod og Tiger masser av det, stort sett metall og hardcore og sånne greier.
Råkk og Rålls [rett ved Jean Baptiste Bernadotte's gate] har brukte skiver, alt mulig rart egentlig, masser av reggae, rock og greier, ymse. Dårlig med elektronisk musikk.

Scorpius anbefales for freak-shopping, de har også noen kule klær [med vekt på "noen", fant en feit jakke der men glidelåsen var fakka... fikk papir og filter i erstatning].
Ellers handler jeg mest på Claser'n...

Steder å sjekke ut forøvrig; ta en tur opp i Ekebergåsen! Gå fra gamlebyen []ta trikken til Oslogate eller Mukegata eller noe] og så holder du venstre når du ser de gamle blokka til høyre der. Du skal se en trapp på venstre side etter en rundkjøring eller noe, stikk opp der, følg en valgfri sti, sett deg på en benk når du er slapp og lei av å gå og nyt en spliff til en av byens beste utsikter og når vi snakker om Ekeberg seriøst FÅKK Olav Thon!

Vår Frelsers Gravlund [eller bare Frelser'n som vi kaller den] har en av byens chilleste røykespot'er, du finner den om du drar dit.

Kommer ikke på noe mer i farten...
Sitat av A Goat Vis innlegg
akkurat det jeg er ute etter vakker ozzfan
Kp til deg
Vis hele sitatet...
jepp du kan også ta turen innom scorpius, de har dykesjappa like ved "hovedsjappa" så hvis du er interessert i dyrking, så kan det være et besøk for deg.

http://www.scorpius.no/

elsker velkommstlinjen

"Firmaet ble grunnlagt i 1978 av Even Soot. Vi er en av Oslos fremste import-forretninger innenfor tøy, smykker, håndverk og røyke-saker. Vi importerer ALT selv personlig"

hahaha jeg elsker når folk ikke "kan" prate åpent :P

men ja, scorpius, shangrila også en ved nasjonal (navnet faller nå ikke inn).

Du bør også ta deg en tur innom Blitz Huset på pillestrede
A Goat's Avatar
Trådstarter
Var en tur innom outland, hvor jeg var så heldig at de hadde 70 prosent avslag, så fikk kjøpt meg kjøpt meg en del drager og div..

Så var jeg innom shangri-la og fikk kjøpt meg en fet pipe og noe røkelse.
l
Dagen etter maiden hadde hatt en fantastisk konsert, var jeg innom begs Afro og fikk meg dreads til bare 2k.

Var en tur innom outland, hvor jeg var så heldig at de hadde 70 prosent avslag, så fikk kjøpt meg kjøpt meg en del drager og div..

Så var jeg innom shangri-la og fikk kjøpt meg en fet pipe og noe røkelse.
l
Dagen etter maiden hadde hatt en fantastisk konsert, var jeg innom begs Afro og fikk meg dreads til bare 2k.

[quote=A Goat;2165508]Var en tur innom outland, hvor jeg var så heldig at de hadde 70 prosent avslag, så fikk kjøpt meg kjøpt meg en del drager og div..

Så var jeg innom shangri-la og fikk kjøpt meg en fet pipe og noe røkelse.
l
Dagen etter maiden hadde hatt en fantastisk konsert, var jeg innom begs Afro og fikk meg dreads til bare 2k.
Skal du spise annbefaler jeg yayas,

Det er en thai restutrant hvor det faktisk ser og føler ut som du er i thailand. Alt det er ifra thai land.

Det kuleste med yayas er at plutserlig stopper musikk lyset går og det begynner og tordne å moonson regn kommer. Det varer noen min før musikker starter igjenn og alt er som vanlig. Skjer i gang i timer eller no.
Sinnsykt kult.
A Goat's Avatar
Trådstarter
sorry for dooouble posting, brukte tlf -.-

DrPerception; Det skal eg sjekke ut neste gang!

Denne gangen ble det Dennis`Grill, i og med at jeg heter Dennis xD
kjøpte meg en xxl rulle kebab etter konserten, lenge siden mat har smakt så godt

Ivar; Scorpius ble det desverre ikke tid til, men Scorpius har vi i Bergen også, vi har forsåvidt outland og da men :P

Ble litt knapt med tid i og med at vi måtte ta trikken til scorpius, så vi loket karl johan istede..

Hotellet vi lå på kan anbefales, helt greie rom inkl tv, til bare 600. (Comfort Express) i dronningens gate om jeg ikke tar helt feil.