Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 5457
7 dager etter jeg bestilte 3 gram spice gold, kom det endelig i postkassa mi ( fredag )
Har lest en del andre rapporter på utenlandske forum, men aldr trodd at jeg skulle få lua så langt nedover hue etter en liten røykings.

Deltagere samt erfarings grad:

James - kun thc, over 4 års periode ca.
Meg - kun thc, over 2 års periode ca

18.00:

Jeg og min gode kamerat James satt på balkongen å tenkte på hva vi skulle gjøre. Vi hadde planer om å lage pizza og se en film, men da jeg slengte en pakke med spice bort i fanget hans for å se hans reaksjon, endte vi opp med planer om å dra på fjelltur ved et stille tjern.

Sola stod å stekte uten en eneste sky på himmelen, og det var 27 grader i lufta, så her måtte det selvfølgelig handles inn en sixpack med god gammal bayer, minigrill, samt wienerpølse og lompe.
Etter en kjapp handletur kjørte vi opp mot en parkeringsplass på vei til tjernet.
Vi parkerte bilen og tok med oss alt fra noen meget behagelige liggestoler til musikk og ved til bålet om det skulle bli kaldt.

18.30:

Vi startet å gå så smått, og etter 2 km kjente vi begge at det var på tide å ta en liten avstikker, inn en smal sti for å fylle lungene med denne sagnomsuste spicemiksturen.
Jeg er først ut til å fylle bongen (omtrent 200 mg ), setter den inn til munnen og tenner opp...
Når jeg først slipper choken kjenner jeg at dette hadde smakt bedre på en vannbong.
For du milde mallorca, det var sterkt for halsen.
Jeg tømmer resten av bongen og gir den til James. Han fyller den med samme mengde som meg, og deler min mening om at det var urovekkende sterk røyk.

18.50:

I underkant av 10 minutter har gått siden vi tok bongen, og vi er allerede på vei innover stien.
En drøy kilometer etterpå kjenner jeg at knærene mine er blitt til gele, og sliter litt med å finne balansen mens jeg går.
Plutselig smeller det ut av meg : Faen, enten har jeg blitt bitt av hoggorm, eller så er jeg faktisk så skækk som jeg aldri har vært før"
James hører ikke engang hva jeg sier, og snur seg rundt " Sa du noe? Jeg er faenmeg helt i tåka her"

Vi konkluderer med at dette må faktisk virke ( selv om vi var meget så tvilsomme da vi er altfor godt tilvendt til bønner og weed )

19.30:

Vi har nå gått enda noen kilometer, å ser endelig "campen" vår som er en liten strand midt en liten skogåpning (3x5 meter). Vi setter oss stille ned uten å si noe.
Klærene er helt søkkvåte av den utslående varmen. Og fottøyet er gjennomvått etter vi rotet oss ut i en enorm myr.

20.00:

Minigrillen er tent, og vi bestemmer oss for å skru opp nivået enda ett hakk. 200 nye mg med spice fyres opp, og vi konkluderer med at denne dritten smeller relativt hardt i forhold til ræva weed. Rusen er vidunderlig når man sitter ute i naturen.
Etter en del visuals, bl.a 2 gjess som kolliderer i luften, fisk som hopper opp på grillen. Og nøkken som flyter rundt ute på vannet. Føler jeg at jeg får en anelse vondt i topplokket.
Jeg jekker opp en øl og drikker hele flaska uten stans.
Jeg har hatt relativt mange opplevelser med real cottonmouth, men dette slo alt.
Enda en øl konsumeres og grillen er endelig blitt varm nok til pølsegrilling.

21.00 :

Vi begynner å lure på om det faktisk kan være så intens feeling av skækkhet hele kvelden på 400 mg omgjort til røyk. Vi bestemmer oss for å ikke røyke mer, da vi føler oss helt loff i hodet. Musikken begynte å høres fantastisk ut, det samme med naturen.
Vi slenger ut en dupp, agnet opp med mark.
3 minutter senere blir duppen borte under vann, og vi river tak i kvisten med fiskesenen.
Denne ruggen må være realt svær, og det svir i hendene da vi prøver å dra den inn.
Etter 10 minutter med kamp bestemmer James seg for å svømme ut i vannet ( av en eller annen merkelig grunn synes jeg det er en god ide,) og han legger på svøm i det iskalde vannet ) Omtrent 5 meter ute i vannet ser han fisken, og den begynner å svømme såpass villt at fiskesenen vikler seg rundt James flere ganger. Greit nok tenker jeg, og vi har begge så lættis at vi snart ser dobbelt.
James svømmer innover mot land igjen, og kommer gående ut av vannet med en svær gjedde klistra til magen. Noe som fører til at jeg faller om i latter, og ligger slik i omtrent 5 minutter. James får vrengt av seg alle trådene og gjedda ligger livløs i lyngen. Det var ikke før vi fant frem vekta, at det slo oss hvor stor fisken var. 8.3 kilo på prikken!

21.40:

Tida går helt av seg selv, og vi kjenner oss veldig slappe.
Det kan nok mest sannsynlig komme av solsteken kombinert med en veldig lang gåtur i ulendt terreng.
Flere pils inntaes, og vi chillern hardere enn noengang før.
Jeg tar av meg solbrillene og James ser merkelig på meg, før han sier" dæven, kompis! har du gnidd grus i øya dine eller? "
Jeg speiler øya mine i brilleglasses ( speilglass) å ser at øya mine er blodrøde.
Jeg pleide å få rimelig røde øyne på weed før jeg ble godt vendt til det, og konkluderer med allergisk reaksjon.

23.00:

Vi føler oss psykisk utslitt, samt mørbanket i kroppen. Denne turen tok virkelig på mer enn vi trodde den skulle gjøre, så vi pakker sammen og begynner den lange turen til bilen. Vi bruker kanskje halvparten av tiden på vei tilbake, da det viser seg at vi i vår spicerus har valgt feil sti på vei til stedet vårt. Vi reiser ned på statoil for å kjøpe litt brus til filmen vi skulle se hos James.
Å se film på spicerus var veldig behagelig!

02.30:

Jeg låner Bmx sykkelen til James for å sykle hjem, men det er ikke før jeg har kommet opp i god fart at jeg føler meg veldig ustabil på den lille bmx sykkelen.
Jeg griper etter bremsene da det kun er bratte nedoverbakker på vei hjem..
Til min forundring er det ikke bremser på sykkelen og jeg vil anslå hastigheten til omtrent 40 km/t
Jeg setter begge bena i bakken da jeg ser en veibom komme statig nærmere, men mine føtters innsats som bremsekloss så ikke ut til å stanse sykkelen.
Jeg kjører rett inn i bommen og flyr 3 meter før jeg lander i gressbakken som fører ned til en halvstor bekk ved gangfeltet. Men min fart i luften fører til at jeg sklir nedover gressbakken og havner i bekken med en middelmådig kraft. Klissbløt og enormt oppkvikket sjekker jeg etter merkbare skrammer, før jeg finner igjen sykkelen og tråkker meg hjemover til en varm dusj.


Konklusjon:

Alt i alt var dette en fantastisk opplevelse, som skal gjentaes om noen få timer i samme fauna. Dette er definitivt ikke noen erstatter av thc for min del, da dette gav en altfor intens rus til bruk i nærheten av større sosialt selskap. Men jeg må virkelig si at det skal bli godt å ha til de lange kveldene ute i sommer.



Blodkarene i øyene var like hovne i dag tidlig klokka 09.00
Det dabbet heldigvis av utover dagen i dag, men det var veldig plagsomt og irriterende.
En slags tomhetsfølelse satt jeg også igjen med i et par timer i dag tidlig, men det forsvant heldigvis


Så får dere evt se bort i fra småfeil i den gramatiske strukturen, tekstoppsett osv, da jeg er på god vei til å bli smådritings nå.


Ha en fin kveld, og røyk deg en spicebong om du vil oppleve noe utenom det vanlige : )
Sist endret av emmerdale; 31. mai 2008 kl. 19:19.
haha, kunne nesten blitt en film av den kvelden der! veldig underholdende!
hahaha, jævlig bra skrevet, og godt fisket!
Kjempe bra skrevet raport!
Bra skrevet, kp gitt

Hva med å bruke den som erstatter med mindre doser? Er jo ikke verre enn å ta mindre doser hvis du mener det var for potent. Du kan jo også bare ta å blande med noe annet, f.eks peppermynte eller noe, for god smak?


EDIT:

Hvordan lukter spice? og hvilken webshop kjøpte du fra?
Sist endret av nidhogg; 31. mai 2008 kl. 22:46.
▼ ... over en uke senere ... ▼
hahaha, må si jeg lo kraftig av den delen kompisen din la ut på svømmetur for å jakte på fisken. morsom rapport, og bra skrevet. overall; underholdene piss.
Utrolig bra skrevet!

Sitat av nidhogg
Hvordan lukter spice? og hvilken webshop kjøpte du fra?
Vis hele sitatet...
Spice lukter relativt sterkt av vanilje og/eller honning faktisk!
En god headshop å bestille fra er paradox. Flinke folk som sender kjapt! De har også nyeste 'Spice Diamond'.
Spice-Er det et såkalt "kallenavn" for noe slikt som morning glory?Kan jeg spørre,hva ER spice?
Nei du, det "er" ikke ett av disse "kallenavnene", men et såkalt "legal high".
Sist endret av vict0r; 9. juni 2008 kl. 00:28.
Aj, snasent.Dvs legal i norge og mener du? Må spørre for sikkerhetsskyld.Man vil vel ikke gjøre noe ulovlig vil man vel Så å kjøpe det på den nevnte adressen han skrev over her,og få det inn i norge-er lovlig?
Desverre, så er en av urtene i spice på en eller annen liste som gjør at tollerne har mulighet til å stoppe det. Det er dog ikke vanskelig å få det inn i landet hvis du bestiller i mindre kvanta. Er lovlig i England og en del andre land i verden, men ikke helt lovlig i norge...
Hehe, nais rapport!

Svømmeturen og 8.3 kilos-gjedda var prikken over i'en
flott skrevet rapport. kp gitt. koste meg skikkelig når jeg leste den haha.
men til revolver: går det an å finne spor etter dette i urninen? for eks når du skal inn i armyen - kan de finne spor etter dette da?
Hadde vel ikke gjort noe om de fant noe heller siden det er lovlig?
Sitat av The Don Mega
flott skrevet rapport. kp gitt. koste meg skikkelig når jeg leste den haha.
men til revolver: går det an å finne spor etter dette i urninen? for eks når du skal inn i armyen - kan de finne spor etter dette da?
Vis hele sitatet...
De finner ting de leiter etter, og det er ingen som gidder å lage tester for lugubre urteblandinger. Med andre ord: nei.
Spice Diamond.

Ingredients:
Baybean, Blue Lotus, Lion's Tail, Lousewort, Indian Warrior, Dwarf Scullcap, Maconha Brava, Pink Lotus, Marshmallow, Red Clover, Rose, Siberian Motherwort, Vanilla and Honey
noen som har noen kontroll på i det hele tatt om dette er veldig helseskadelig =)?

Btw; er dette noe å ha i mekket sammen med hasjen kanskje ?
Sitat av zub_Zer0
noen som har noen kontroll på i det hele tatt om dette er veldig helseskadelig =)?

Btw; er dette noe å ha i mekket sammen med hasjen kanskje ?
Vis hele sitatet...
Har gjort dette og du blir for veldig overvelmet hvis du ikke tar det rolig
Bra lesestoff! Må si jeg lo et par ganger der! hehe
Et par spørsmål til, denne webshoppen, er de flinke til å skjule innholdet? Hvordan mottok du pakken? Hvordan så den ut? Avsender land? Du sa de sender kjapt, hvor kjapt?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Bare så det er sagt; ALLE de som sier de ikke får noen rus/digg rus av spice produktene, Stakkars arme sjeler!!:P

spice er digg.
Bra rapport. Eg blev nesten blind i ca 1 time når eg røykte Spice diamond for første gang. men blev pushet til og røyke mer en hva eg egentligen klarte. så allt i mine øyner blev EXTREMT hvitt og eg kunne knappt se. så fekk extrem nojja og sovnet
hehe glemmer aldri min tur på spice...helt sykt...som og være sykt stein ( og litt til) utenom kvalme osv...liksom ser ikke dette som noe man burde ta for seg selv....heller noe man suppelerer hva en man røyker
[quote=emmerdale;1171085]7 dager etter jeg bestilte 3 gram spice gold, kom det endelig i postkassa mi ( fredag )
Har lest en del andre rapporter på utenlandske forum, men aldr trodd at jeg skulle få lua så langt nedover hue etter en liten røykings.

Deltagere samt erfarings grad:

James - kun thc, over 4 års periode ca.
Meg - kun thc, over 2 års periode ca

18.00:

Jeg og min gode kamerat James satt på balkongen å tenkte på hva vi skulle gjøre. Vi hadde planer om å lage pizza og se en film, men da jeg slengte en pakke med spice bort i fanget hans for å se hans reaksjon, endte vi opp med planer om å dra på fjelltur ved et stille tjern.

Sola stod å stekte uten en eneste sky på himmelen, og det var 27 grader i lufta, så her måtte det selvfølgelig handles inn en sixpack med god gammal bayer, minigrill, samt wienerpølse og lompe.
Etter en kjapp handletur kjørte vi opp mot en parkeringsplass på vei til tjernet.
Vi parkerte bilen og tok med oss alt fra noen meget behagelige liggestoler til musikk og ved til bålet om det skulle bli kaldt.

18.30:

Vi startet å gå så smått, og etter 2 km kjente vi begge at det var på tide å ta en liten avstikker, inn en smal sti for å fylle lungene med denne sagnomsuste spicemiksturen.
Jeg er først ut til å fylle bongen (omtrent 200 mg ), setter den inn til munnen og tenner opp...
Når jeg først slipper choken kjenner jeg at dette hadde smakt bedre på en vannbong.
For du milde mallorca, det var sterkt for halsen.
Jeg tømmer resten av bongen og gir den til James. Han fyller den med samme mengde som meg, og deler min mening om at det var urovekkende sterk røyk.

18.50:

I underkant av 10 minutter har gått siden vi tok bongen, og vi er allerede på vei innover stien.
En drøy kilometer etterpå kjenner jeg at knærene mine er blitt til gele, og sliter litt med å finne balansen mens jeg går.
Plutselig smeller det ut av meg : Faen, enten har jeg blitt bitt av hoggorm, eller så er jeg faktisk så skækk som jeg aldri har vært før"
James hører ikke engang hva jeg sier, og snur seg rundt " Sa du noe? Jeg er faenmeg helt i tåka her"

Vi konkluderer med at dette må faktisk virke ( selv om vi var meget så tvilsomme da vi er altfor godt tilvendt til bønner og weed )

19.30:

Vi har nå gått enda noen kilometer, å ser endelig "campen" vår som er en liten strand midt en liten skogåpning (3x5 meter). Vi setter oss stille ned uten å si noe.
Klærene er helt søkkvåte av den utslående varmen. Og fottøyet er gjennomvått etter vi rotet oss ut i en enorm myr.

20.00:

Minigrillen er tent, og vi bestemmer oss for å skru opp nivået enda ett hakk. 200 nye mg med spice fyres opp, og vi konkluderer med at denne dritten smeller relativt hardt i forhold til ræva weed. Rusen er vidunderlig når man sitter ute i naturen.
Etter en del visuals, bl.a 2 gjess som kolliderer i luften, fisk som hopper opp på grillen. Og nøkken som flyter rundt ute på vannet. Føler jeg at jeg får en anelse vondt i topplokket.
Jeg jekker opp en øl og drikker hele flaska uten stans.
Jeg har hatt relativt mange opplevelser med real cottonmouth, men dette slo alt.
Enda en øl konsumeres og grillen er endelig blitt varm nok til pølsegrilling.

21.00 :

Vi begynner å lure på om det faktisk kan være så intens feeling av skækkhet hele kvelden på 400 mg omgjort til røyk. Vi bestemmer oss for å ikke røyke mer, da vi føler oss helt loff i hodet. Musikken begynte å høres fantastisk ut, det samme med naturen.
Vi slenger ut en dupp, agnet opp med mark.
3 minutter senere blir duppen borte under vann, og vi river tak i kvisten med fiskesenen.
Denne ruggen må være realt svær, og det svir i hendene da vi prøver å dra den inn.
Etter 10 minutter med kamp bestemmer James seg for å svømme ut i vannet ( av en eller annen merkelig grunn synes jeg det er en god ide,) og han legger på svøm i det iskalde vannet ) Omtrent 5 meter ute i vannet ser han fisken, og den begynner å svømme såpass villt at fiskesenen vikler seg rundt James flere ganger. Greit nok tenker jeg, og vi har begge så lættis at vi snart ser dobbelt.
James svømmer innover mot land igjen, og kommer gående ut av vannet med en svær gjedde klistra til magen. Noe som fører til at jeg faller om i latter, og ligger slik i omtrent 5 minutter. James får vrengt av seg alle trådene og gjedda ligger livløs i lyngen. Det var ikke før vi fant frem vekta, at det slo oss hvor stor fisken var. 8.3 kilo på prikken!

21.40:

Tida går helt av seg selv, og vi kjenner oss veldig slappe.
Det kan nok mest sannsynlig komme av solsteken kombinert med en veldig lang gåtur i ulendt terreng.
Flere pils inntaes, og vi chillern hardere enn noengang før.
Jeg tar av meg solbrillene og James ser merkelig på meg, før han sier" dæven, kompis! har du gnidd grus i øya dine eller? "
Jeg speiler øya mine i brilleglasses ( speilglass) å ser at øya mine er blodrøde.
Jeg pleide å få rimelig røde øyne på weed før jeg ble godt vendt til det, og konkluderer med allergisk reaksjon.

23.00:

Vi føler oss psykisk utslitt, samt mørbanket i kroppen. Denne turen tok virkelig på mer enn vi trodde den skulle gjøre, så vi pakker sammen og begynner den lange turen til bilen. Vi bruker kanskje halvparten av tiden på vei tilbake, da det viser seg at vi i vår spicerus har valgt feil sti på vei til stedet vårt. Vi reiser ned på statoil for å kjøpe litt brus til filmen vi skulle se hos James.
Å se film på spicerus var veldig behagelig!

02.30:

Jeg låner Bmx sykkelen til James for å sykle hjem, men det er ikke før jeg har kommet opp i god fart at jeg føler meg veldig ustabil på den lille bmx sykkelen.
Jeg griper etter bremsene da det kun er bratte nedoverbakker på vei hjem..
Til min forundring er det ikke bremser på sykkelen og jeg vil anslå hastigheten til omtrent 40 km/t
Jeg setter begge bena i bakken da jeg ser en veibom komme statig nærmere, men mine føtters innsats som bremsekloss så ikke ut til å stanse sykkelen.
Jeg kjører rett inn i bommen og flyr 3 meter før jeg lander i gressbakken som fører ned til en halvstor bekk ved gangfeltet. Men min fart i luften fører til at jeg sklir nedover gressbakken og havner i bekken med en middelmådig kraft. Klissbløt og enormt oppkvikket sjekker jeg etter merkbare skrammer, før jeg finner igjen sykkelen og tråkker meg hjemover til en varm dusj.


Konklusjon:

Alt i alt var dette en fantastisk opplevelse, som skal gjentaes om noen få timer i samme fauna. Dette er definitivt ikke noen erstatter av thc for min del, da dette gav en altfor intens rus til bruk i nærheten av større sosialt selskap. Men jeg må virkelig si at det skal bli godt å ha til de lange kveldene ute i sommer.
Spice "Dimond" är mer potent än "gold" . lite dyrare med . Spice har en mycket längre verkningstid än thc ,och personligen tycker ja det är bättre än thc/brass . det bästa med allt är ju att det inte syns i varken urin eller blodprov och som alla bönne rökare var även ja lika skeptisk mot spice som ersättnings substitut för thc .. men min misstro mot spice är totalt borta ändå har ja pumat i 24 år ..gissa om jar e glad för ett bättre och lagligt substitut Mohahahaha
har noen her bestilt fra spice-nordic fra svergie?
Før dere alle blir veldig opprømt vil jeg bare si at farene med spice gold ikke er utprøvd, blandingen er også blitt anylisert og flere av urtene man ventet å finne var ikke med.
Samtidig fant man ut at produktet innehold det syntetisk cannaboidet JWH-018 som vi ikke vet hvor skadelig er, det er flere som spekulerer i om det ikke er kreftfremkalene enn tobakk.

En bør generelt bli skeptisk når et lovelig produkt inneholder en hel del og annet enn hva labelen sier.

http://en.wikipedia.org/wiki/JWH-018

http://en.wikipedia.org/wiki/Spice_(drug)
Sist endret av Sinister; 8. mai 2009 kl. 03:31.