Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1399
De par første gangene jeg røyka Hasj så låste kjeven min seg i opptil flere minutter. Dette var helt rått og det er ingen andre enn meg som har reagert på den samme måten. Men hvertfall nå som jeg har teste litt andre ting som 2cb og knips så tar det helt av. I går tok jeg en dose på 40 mg 2cb og da greide jeg ikke og styre meg en gang. Kompisene mine måtte holde meg nede siden jeg hoppa og tok av alt for mye. Det ente hvertfall med at jeg ble så sur på meg selv at jeg slo meg alt jeg hadde rett i hodet så jeg fløy veggimellom og knakk noe bokhyllegreier osv.
Alle syntes jeg er helt sinnsyk siden jeg alltid skal ta av så sykt.
Men det er det som jeg syntes er fett. Vet ikke om aldre får den samme greia som meg at jeg bare tar i mer og mer og mer og mer helt til man flyr veggimellom. Det sier på en måte PANG inni hodet og det er det råeste noen sinne. Men virker som ingen andre har det sånn..

Noen som vet noe om hva som kan være grunnen til at dette bare skjer med meg?

[color=red]

Selv om dette er et forum, kan du godt prøve å opprettholde Norsk ferdighetene etter beste evne.[/color]
Sist endret av spQ; 25. mai 2008 kl. 17:55.
Har selv kompiser som er mer følsomme for dop. Alle er forskjellige. Det fine er jo at man da kan ta en lavere dose, og det er jo mer økonomisk.

Det er en kjent sak at f.eks. jenter er mer følsomme for knips, fordi de har lavere serotoninnivå fra naturens side, men en kompis av meg bruker å få kjevelås og øynene hans ruller bak i skallen osv, av bare 1 knips, mens andre tar 2-3-4 stk og ikke er halvparten så tura som han er!

Ellers så er det jo vanlig at diverse antidepressiva og medisiner kan ha "interaksjoner" med forskjellige typer dop. Her bør man være litt forsiktig, og passe på at det ikke fins noen farlige kombinasjoner før man tar dem.

Enkelte typer antidepressiva i kombinasjon med knips kan føre til "serotonin-syndrom", som er potensielt dødelig.
Trådstarter
12 1
har ikke adhd. det er sikkert

tror det er noe i det du sier der ninja takk
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Hehe, litt vanskelig å svare deg på dette. Du sier du inntok 40mg 2C-B. Det er en relativt høy dose for personer som ikke har erfaring med stoffet. At du da gikk i ting og slo deg har vel med at du ikke klarte å se klart, regner jeg med?
Hva mener du med at kjeven låser seg når du røyker hasj? Det er litt vanskelig å forstå hva du mener når du opplever det samme på hasj, knips og 2c-b. Kjeve rykkninger (dirring) kan ofte skje ved inntak av Ecstasy eller høye doseringer av 2C-B, men ikke som jeg har sett eller hørt om ved bruk av Hasj.
Er du sikker på at det er det samme som skjer når du røyker Hasj?

Det kan jo være at du generelt sett blir veldig annspent når du bruker ulovlige rusmidler. Slik at kroppen opplever muskel kramper. Jeg vet ærligtalt ikke . Men det kan høres ut som en mer psykisk reaksjon som svarer deg med å gi deg en fysisk reaksjon i kroppen.
Uansett så er det nå alltid slik at rusmidler fungerer individuelt på oss mennesker.
Trådstarter
12 1
ja, planen var og se hvor langt jeg kunne komme. grunnen til at jeg deisa litt borti ting var vel at jeg tok litt av og lukket øynene. men jeg får ikke den kjeve rykkningen av harsj nå lengere. den kom bare de par førte gangene jeg røyka harsj. men nå har jeg opplevd det igjen av 2cb og knipz. lurer bare på hva søren dette kan komme av. men hvertfall, det er helt rått
Mine 2 cent: Bortsett fra kjeverykkingen virker det som en helt enkel psykisk reaksjon på at dopen gir deg "lov" til å slippe deg løs. Hva slags personlighet har du i sober tilstand?
Sist endret av Lurker; 25. mai 2008 kl. 18:38.
Trådstarter
12 1
jeg er en relativt rolig og avslappet kar. hater stress:O
om du har fått i deg noen paranoiaer, er det trolig at du blir veldig spent når du gjør noe "ulovelig", og slikt kan du bli ganske gira(kjevegreiene) på tror jeg. og i ruset tilstand vil vel kanskje dette forsterkes i store grader også..
føler selv at jeg har det helt likt, ( nå skal det nevnes at jeg kun røyker thc holdige substanser) men jeg ser halliser, visualiserer musikkvideoer og lager logoer inni hodet når jeg har øynene lukket og hører på den riktige musikken. Uansett når jeg røyker og uansett hvor lite jeg røyker, blir jeg alltid for skækk til å klare å se film/ tv. Ender bare opp med synsforvirringer, samt evnen til å ikke skjønne sammenhengen i filmene. Musikk derimot er mitt medie når jeg røyker. Vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten musikk etter jeg begynte å røyke.

har nå røyket 2-3-4 ganger i uka i over 1 år, og effektene er like enorme, selv med minimale mengder.

Men jeg kan'ke si jeg klager på det, for jeg føler jeg har en mye bedre "high" en de fleste andre jeg kjenner.
Jeg er også en musikk freak når det gjelder hasj Jeg bare elsker og høre på trance høyt mens jeg bare lukker øynene og flyr av sted! Jeg digger og " trippe" på hasj.. Mens andre jeg kjenner har ikke den feelingen i det hele tatt :P
Sitat av Matsitaxi
De par første gangene jeg røyka Hasj så låste kjeven min seg i opptil flere minutter. Dette var helt rått og det er ingen andre enn meg som har reagert på den samme måten. Men hvertfall nå som jeg har teste litt andre ting som 2cb og knips så tar det helt av. I går tok jeg en dose på 40 mg 2cb og da greide jeg ikke og styre meg en gang. Kompisene mine måtte holde meg nede siden jeg hoppa og tok av alt for mye. Det ente hvertfall med at jeg ble så sur på meg selv at jeg slo meg alt jeg hadde rett i hodet så jeg fløy veggimellom og knakk noe bokhyllegreier osv.
Alle syntes jeg er helt sinnsyk siden jeg alltid skal ta av så sykt.
Men det er det som jeg syntes er fett. Vet ikke om aldre får den samme greia som meg at jeg bare tar i mer og mer og mer og mer helt til man flyr veggimellom. Det sier på en måte PANG inni hodet og det er det råeste noen sinne. Men virker som ingen andre har det sånn..

Noen som vet noe om hva som kan være grunnen til at dette bare skjer med meg?

[color=red]

Selv om dette er et forum, kan du godt prøve å opprettholde Norsk ferdighetene etter beste evne.[/color]
Vis hele sitatet...
Vell, de effektene du sier du opplever under hasj rus har jeg fått noe lignende før, det jeg er ganske sikker på er at hasj rusen har en annen påvirkning på hjernen min etter jeg slutte med inhalering av løsemiddler. Hvet ikke om dette er hva som er skjedd med deg, men løsemiddler har forvrengt mye av syne mitt på rus, å jeg opplever rus på andre måter en andre.


Når du sier at du freaker ut og blir aggresiv på 2c-b, så er kanskje ikke dette tingen for deg.