Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Grønt eller Brunt?
Grønt 31 50,82%
Brunt 30 49,18%
Stemmegivere: 61. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  12 2117
Har nå røyka nesten vær dag siden 2-3 måneder før jul til i går Merker jeg sliter med søvnen og føler kinda en type rus som er rar men ikke rusa. røyka mye før men aldri så mye så lenge, noen som vet hvor lenge ca jeg må vente for å bli rein og at det ikke lenger skal ha noe å si for søvn, mat og alt det der.

Takk på forhånd til alle

Er tynn 188 ca høy og 75kg. blir rein på under en uke, eller ca en uke om jeg røyker et gram. men aldri testa over tid
Sist endret av Hemmelig2001; 16. februar 2020 kl. 22:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Søvnen stabiliserer seg nok på kort tid, men det tar tid å få det ut av systemet. For meg ihvertfall er det noe med det å lære seg å sovne uten å være sedert, som bare er snakk om litt tilvenning. Det kan hjelpe mye på søvn med fysisk aktivitet, meditasjon og andre aktiviteter som roer sinnet.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hemmelig2001 Vis innlegg
Er tynn 188 ca høy og 75kg. blir rein på under en uke, eller ca en uke om jeg røyker et gram. men aldri testa over tid
Vis hele sitatet...
Ved daglig røyking kan du forvente å pisse positivt i godt over 1 måned.

er ca. samme bmi som deg og bruker 2 måneder på å bli clean ved 20mg/dl tester.
Anonym bruker
"Tom Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For meg tok det et par måneder fra jeg slutta, til jeg greide å sovne inn ordentlig på vanlig måte. De første ukene var værst da var det nesten umulig å sove noen netter, men jeg trente og stod tidlig opp og sleit meg ut så jeg fikk hvilt. Tipper etter ditt forbruk med 2-3 mnd daglig forbruk at du er helt normalt igjen om en måned. Søvnen bedre innen en uke halvannen. Men pisseprøve kan det sitte opp til 75 dager, regn minst 2 mnd
Knarkish
Trådstarter
8 0
Vet ca tid abstinensene er over? føler jeg kan bli litt av og på småkvalm
Personlig, så er det snakk om 4-5 dager med dårlig søvn, syke drømmer, og vel 1-2 uker med dårlig matlyst
Sitat av Lataralus Vis innlegg
Personlig, så er det snakk om 4-5 dager med dårlig søvn, syke drømmer, og vel 1-2 uker med dårlig matlyst
Vis hele sitatet...
Du mener syke drømmer går over etter 4-5 dager? Hatt det i et år, like spennende enda
Knarkish
Trådstarter
8 0
Sitat av Norgeerkult Vis innlegg
Du mener syke drømmer går over etter 4-5 dager? Hatt det i et år, like spennende enda
Vis hele sitatet...
gått 2 netter nå uten noe drøm, alltid trodd generelt at jeg svært sjeldent drømmer uansett røyka eller ikke. våkner og 0 minner, som om det var helt svart hele tiden.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyka fast i 4-5 år ca hver dag. Noen pauser her og der på en mnd eller to også på an igjen. Jeg ca samme bmi: første 2-4 dagene kaldsvette og noe dårlig søvn. Jeg gikk mye tur med bikkja for han måtte ut uansett. Var aktiv og drakk mye vann, var ren etter 2 uker sånn som jeg holdt på men, jeg har generelt høy forbrenning. Er nok veldig inviduelt. Tryggeste er vel å ta 1-2 mnd pause
Anbefaler TS og alle andre som ønsker å stramme inn på, eller fullstendig kutte ut sitt forbruk av cannabis - spesielt om det har vært daglig røyking over tid - å gi appen "HAP" (hasjavvenningsprogrammet) et ærlig forsøk. (Se link under). Tok selv denne i bruk for et par år siden, da 3 år i kollektiv med bortimot daglig røyking måtte strammes inn og helst avsluttes om jeg skulle ha håp om å få fullført bachelorgrad. (Spoiler: Funka mer eller mindre akkurat som håpet. Bachelorgraden ble rodd i havn, og røyking har nå de siste par åra forekommet en håndfull ganger i året, uten noen tegn til sug etter mer enn det.)

Deler av appen kan kanskje høres, og tidsvis også se litt doofus ut, men det er jo egentlig ingen andre enn deg selv som behøver å vite noe om at du går rundt med en liten digital røykeslutt-kompis i lomma. Veldig informativ og grei, ingen fordømmelse eller moralpreik noe sted, bare objektive fakta som hjelper deg å holde rede på prosessen med å slutte/trappe ned, gir deg oppmuntringer og troen på at det du holder på med er riktig, og kan ofte forberede deg litt på ulike symptomer som gjerne oppstår når kroppen sakte tømmes for fettbundet THC, som f.eks. svettetokter om natten, vanvittige drømmer, endring i apetitt osv. osv.

Om man finner ut at man ikke får noe mer ut av den enn man gjorde uten så er jo det en ærlig sak, men jeg har ganske sterk tro på at en hel del stoners kunne fått seg en positiv overraskelse ved å gi den et forsøk. Lykke til! Det blir bare så voldsomt verdt det om 3-6 uker!

https://play.google.com/store/apps/d...stelefonen.hap
Digger de syke drømmene. Vet ikke om dette er sant for alle, men føler jeg får til å lucid dreame til veldig god effekt hver gang jeg slutter (eller snarere tar en toleransepause)

Du kan regne med å ha det ute av systemet etter 2-3 uker hvis du trener regelmessig, og dette hjelper også mye med søvn.
Sist endret av discorebel; 21. februar 2020 kl. 18:18.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hatt helt syke drømmer siste uka nå der jeg ikke har røyket hasj.. eller vet ikke om de er sykere en vanlig men jeg kan hvertfall huske hva jeg har drømt og det synes jeg er rart! er ikke ofte jeg har hatt opphold på hasjrøyking siste 10 årene
Sitat av haiskalle Vis innlegg
Anbefaler TS og alle andre som ønsker å stramme inn på, eller fullstendig kutte ut sitt forbruk av cannabis - spesielt om det har vært daglig røyking over tid - å gi appen "HAP" (hasjavvenningsprogrammet) et ærlig forsøk. (Se link under). Tok selv denne i bruk for et par år siden, da 3 år i kollektiv med bortimot daglig røyking måtte strammes inn og helst avsluttes om jeg skulle ha håp om å få fullført bachelorgrad. (Spoiler: Funka mer eller mindre akkurat som håpet. Bachelorgraden ble rodd i havn, og røyking har nå de siste par åra forekommet en håndfull ganger i året, uten noen tegn til sug etter mer enn det.)

Deler av appen kan kanskje høres, og tidsvis også se litt doofus ut, men det er jo egentlig ingen andre enn deg selv som behøver å vite noe om at du går rundt med en liten digital røykeslutt-kompis i lomma. Veldig informativ og grei, ingen fordømmelse eller moralpreik noe sted, bare objektive fakta som hjelper deg å holde rede på prosessen med å slutte/trappe ned, gir deg oppmuntringer og troen på at det du holder på med er riktig, og kan ofte forberede deg litt på ulike symptomer som gjerne oppstår når kroppen sakte tømmes for fettbundet THC, som f.eks. svettetokter om natten, vanvittige drømmer, endring i apetitt osv. osv.

Om man finner ut at man ikke får noe mer ut av den enn man gjorde uten så er jo det en ærlig sak, men jeg har ganske sterk tro på at en hel del stoners kunne fått seg en positiv overraskelse ved å gi den et forsøk. Lykke til! Det blir bare så voldsomt verdt det om 3-6 uker!

https://play.google.com/store/apps/d...stelefonen.hap
Vis hele sitatet...

Helt enig. Plutselig flyger man rundt som en produktiv tornado. Kjenner seg kvikk og smart. Det kjennes ut som man får guddommelig hukommelse. Men egentlig har man bare glemt hvordan det er å fungere normalt.

Jeg skulle ønske jeg aldri ble introdusert for cannabis(og rus generelt egentlig). Mitt mål er å glemme det helt. Dessverre innebærer det å glemme freak.no også. Får litt sug vær gang jeg leser på forumet.

Har litt lyst på en doob akkurat nå.