Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3172
Har hvert "off and onn" med amfen i noen måneder ,aldri noe mye eller store doser på en gang, bestandig sørget for og "lande",sove og spise før man setter igang igjenn, vist dere skjønner :P

Har aldrig kjent noe nedtur annet en og føle seg litt "tomm" lat og irritert.

Bestemte meg for og droppe for første gang! hadde 1 Herbalife capsel som jeg remixa litt. Med capseln er jeg forsiktig og følger med at jeg ikke lager den for sterk, circa 0,15.

lager en til, etter en times tid, får blo noia så jeg var litt rask, havnet store stener oppi rizlan. "ser ikke så ille ut" tenker jeg, "overlever en til" osv osv. Jeg hiver i meg bomba og stikker ut med noe kompiser.

2 timer senere: Føler ingen "god form" og er overbevist om at det var dårlige greier, kompissa mine sverget på at det var bra saker, funka fjell for dem. Så jeg venter enda en halv time før jeg justerer med en liten glad en.

1 timer etter siste linja: Føler meg ikke spesielt speeda, hverken eller energisk eller pratesyk, fikk bare ikke sove.

PLUTSELIG detter jeg rett ned i soffan med så sterke bryst smerter at jeg ikke kan puste, prate eller røre meg, kryper forsiktig noe som kan beskrives som ekstrem "angst?" (vet ikke).

Ligger helt stiv som en pinne og smårister, pulsen min ligger i 230bpm. Siden maxpulsen min er 210 så må jeg roe ned fort, ber en kompis stikke og skaffe noe Minus fort! for å roe ned "anfallet" han er tilbake etter 10min med en 2mg rivo.

ligger med utrolig smerte i bryste(stikking, dunking,kribling) og kribling i fjes og føtter og har driiiiiiiit noia, puster så sakte jeg kan for og roe hjerte rytmen, heldigvis bynner rivon og funke, fjerner dødsnoian men
ikke ubehaget i bryste.

3-4 dager senere: hvilepulsen min ligger fortsatt på 120-140 konstant(har sikkert hvert så høyt i fler uker), så jeg kan ikke jogge noe serlig akkurat :P

Noen som har opplevd det før med amf? får alle så "aktivt" hjerte på amf? over så lang tid? Noe på min side som ikke funker?.

Takk for svar folkens!
Så høy hvilepuls over tid kan være farlig, og du bør komme deg til lege.

Betablokkere som Propranolol, Inderal m.fl. senker hjertefrekvensen.
elevatormusician
sorrY's Avatar
Legebesøk er nok innafor når frekvensen er der over flere dager ja. Føre var, og alt det der
Dra til legen første i morgen. Høres ut som om du fikk en hjerterytmeforstyrrelse, forhåpentligvis er det ingenting en sprøyte ikke kan stoppe. Ville også nevnt at jeg hadde 230 i puls en periode, det kan fort skape små blodpropper, greit å få med tenker jeg. Når hjertet ditt går over styr, så ikke bruk opiater, det kan gjøre ting verre, vil mye heller anbefale deg å stikke innom legavakta. Vil også anbefale at du prater med legen din før du har tenkt å ta betablokkere, spesielt om du skal ta pepper da du har dem i deg.
Sist endret av Relevant; 28. august 2016 kl. 21:21.