Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1599
Okey okey Freaks, jeg skal døgne for å få døgnrytmen på plass, er det noen som har tips til nattaktiviteter? har egentlig ganske begrensete mulighet siden jeg har meget dårlig internett, det er flere i huset så må være nogenlunde stille, å bor en plass man kan kalle gokk så folk finnes ikke...

Hvis jeg bare blir liggende i senga å sløve så sovner jeg i 6-7 tida å da er det håpløst... takk!

Mvh Makkafisn
Les en bok, tegneserier.
Går fint an å døgne til sånt.
Start med en lett bok, eller tegneserie.
Film på tv eller laptop (om du har noe offline) med headphones.
Podcaster eller lengere videoer på youtube holder også formen oppe (om internetten holder)
Få gjordt ting som du burde ha gjort eller vil gjøre: betal regningene dine eller tegn noe, eller rediger en video av noe du har filmet.
Sett på et dataspill og sett deg inn i det. blåser fort 5 timer på det.

gå igjennom forumet og svar på alt :P
Sist endret av Marori; 6. april 2016 kl. 02:38.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Å lese bok/tegneserier tviler jeg på at fungerer. Har sovnet av flere ganger mens jeg har lest bøker, og da har jeg ikke engang døgnet. Film/videoer er det også veldig typisk at folk ser på og så plutselig våkner de opp 6 timer senere uten å huske at de har sovnet.

Marori er inne på noe tho, gjør noe aktivt. Dataspill, tegning, gå en tur, spill et instrument. Men blir du sittende/liggende og se på videoer så blir man fort svært trett, og å plutselig sovne av kan skje uten at du merker det engang.

Sitat av Marori Vis innlegg
gå igjennom forumet og svar på alt :P
Vis hele sitatet...
Dette har jeg gjort flere ganger før faktisk. Jeg har hatt alle de siste innleggene på hele forsiden et par ganger, og da svarte jeg relevant til tråden også.
Sist endret av Dongerino; 6. april 2016 kl. 03:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
elevatormusician
sorrY's Avatar
Sov nå, om du er trøtt. Sett på vekking til 08:00 og tving deg selv opp da. Om du ikke sovner funker det også, fordi alarmen fungerer sånn at når den ringer, BEGYNNER en ny dag. Uansett søvn eller ikke. Det er jo når formiddagen kommer og man blir stupings klokka 14:00, at det virkelige kjøret med å ikke "ta seg en liten lur" begynner..
Problemet er at jeg tok den lille luren hele dagen igår så ingen sjangs for å få sove.. chugger kaffe nå å ser på criminal minds så får se hvordan dette går
#nff @ chat.freenode.com blir i alle fall jeg å titte innom av og til i natt.
Drikk nok kaffe og surf gjennom alt av nettaviser, og bruk google, pleier å funke for meg. Lurt å trekke litt frisk luft innimellom også. Serier blir jeg trøtt av etter et par timer.
Fortsatt våken, men begynner å bli trøtt så skal spasere meg en tur nå, takk for svar folkens