Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 828
Noen som skal ha seg en slik en? Hvis dere ikke orker å google, så gir altså Kraken G10 deg muligheten til å vannkjøle en (eller flere) grafikkort med en lukket vannkjøler! Skal selv ha en slik en, har en Corsair H90 og ett 290x kort som sårt kunne trenge å bli vannkjølt.

Prisen ser også veldig hyggelig ut, den fås for ca $30 i USA, som kanskje kan gi oss en pris på rundt 250kr

Gleder meg til å se en installasjonsvideo av denne, da jeg har litt vanskelig for å skjønne hvordan denne settes opp.
Dustinhome selger den.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Dustinhome selger den.
Vis hele sitatet...
Så det litt etter at jeg postet. Hadde håpet på litt mindre enn til sammen 399, så får håpe komplett tar den inn også.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Nei! Er den ikke kompatibel med H80, nedtur. Smart opplegg, rart ingen har kommet med det før.
Sitat av Lima Vis innlegg
Nei! Er den ikke kompatibel med H80, nedtur. Smart opplegg, rart ingen har kommet med det før.
Vis hele sitatet...
Etter hva jeg har skjønt kan man ikke bruke samme kjøler til CPU og GPU, så da er det jo bare å kjøpe en billig H55 til bare GPU, disse koster ikke mer enn 500kr på deal.no
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av fatfro Vis innlegg
Etter hva jeg har skjønt kan man ikke bruke samme kjøler til CPU og GPU, så da er det jo bare å kjøpe en billig H55 til bare GPU, disse koster ikke mer enn 500kr på deal.no
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig kan man ikke bruke en kjøler som H80 samtidig på Cpu og Gpu. Men jeg har en H80 liggende løst her som jeg regnet med ville være kompatibel med kraken g10, men denne er altså for gammel.
fatfro det er bare en kjøleblokk på AiO kjølere (all in one) så det er ikke veldig merkelig. og Lima dessvære er det bare astek produserte AiOs som fungerer med den, men man kunne kanskje ikke forvente så veldig mye mer. det er uansett en genial liten dings som jeg lett skal ha =D