Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1958
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er forskjellen på vanlig speed og speedpaste?
Den ene har tørket litt mer enn den andre…
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
paste / tyggis konsistens er ferskere
...også er paste ofte endel flyktige løsemidler i, som gjør at speeden tørker sabla kjapt i vanlig luft - som igjen fører til endel vekttap.

Nå er den en rådende holdning på endel forum at "paste = waste" pga. nevnte vekttap, men de pastene jeg har prøvd var samtlige langt bedre enn de aller fleste pulver-varianter jeg har prøvd.

Den siste var så insane at jeg dret laaangt i at en tier ble til 5-6g etter tørking, siden jeg måtte bruke mg-vekt for å ikke ta for mye.

Merknad ; Det at speeden er våt og lukter tynner trenger *ikke* bety at den er bra, eller bedre enn tørre speed-varianter, jeg snakket bare om min erfaring

Én gang har jeg vært borti "paste" som var bøffa ut med vann, og det merka jeg sabla kjapt siden shitten aldeles ikke tørka bare ved å ligge på speilet - derav min nøye utvalgte formulering "flyktige løsemidler" over her. Om det er rester etter produksjon, en form for bøffing (tviler) eller et steg i prosessen som er hoppet over - dét får langt smartere folk enn meg svare på
Og som et lite tillegg til han over meg, har en slik type selv nå. Disse typene er mest sannsynelig ikke bøffet ut i det hele tatt og mg vekta er avgjørende. Kjøpte også dispenser med skje (Mafiastyle)

Denne var nærmere konsistensen til ferdig melisglassur og selvom jeg mistet myye. Så er den så rockespeed at 3 g er livsfarlig.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Speedpaste er ferskvare. Kvaliteten varierer på dette produktet varier, som alt annen. Jo mindre den stinker, desto bedre. Den siste pasten jeg var borti var skummelt sterk, fikk bra funk på 0,05g. La den ligge i kjøleskapet en stund så klumper pasten seg, mye lettere å handtere og dele opp.
Sitat av 420master Vis innlegg
Denne var nærmere konsistensen til ferdig melisglassur og selvom jeg mistet myye. Så er den så rockespeed at 3 g er livsfarlig.
Vis hele sitatet...
3 gram med hvilken som helst brukbar Amfetamin ville vel for lengst blitt ganske farlig og usunt?

Spørsmålet er hvor mye (lite) du må få i deg for å kjenne at farta stiger. 75mg Attentin hadde gjort de fleste greit speeda. 0,15 med 50% renhetsgrad ville vel gitt omtrent samme effekt.

Gir 0,15 funk?
Har nemlig vært borti typer som gir bra effekt på 0,1 og oppover som jeg har vært meget fornøyd med og typer man må ta nærmere et halvgram av. Sistnevnte har alltid fått med til å føle meg bøffa, med god grunn. Og det verste er at det kan lukte og smake så og si det samme.
Sist endret av krystallkongen; 12. juli 2021 kl. 09:35.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vært borti paste(?) som må oppbevares kjølig for å ikke være rennende.
Den var knallsterk og bedre enn mye annet jeg har hatt nesa borti, ren og hvit i fargen, men den lukta skikkelig kjemikalier.
Tørket på svak varme i ovn en times tid ga en mer marsipankonsistens.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
3 gram med hvilken som helst brukbar Amfetamin ville vel for lengst blitt ganske farlig og usunt?

Spørsmålet er hvor mye (lite) du må få i deg for å kjenne at farta stiger. 75mg Attentin hadde gjort de fleste greit speeda. 0,15 med 50% renhetsgrad ville vel gitt omtrent samme effekt.

Gir 0,15 funk?
Har nemlig vært borti typer som gir bra effekt på 0,1 og oppover som jeg har vært meget fornøyd med og typer man må ta nærmere et halvgram av. Sistnevnte har alltid fått med til å føle meg bøffa, med god grunn. Og det verste er at det kan lukte og smake så og si det samme.
Vis hele sitatet...
Tar vel rundt 50 mg hvis jeg skal på fest, mellom 40-50

Men hvis jeg skal rydde etc holder det med 35 mg. Men dette er den reneste gatepepperen jeg noengang har vært borte i

Det virker som jeg tåler litt mer pepper enn de uten adhd. Det kan være meg men hvis jeg tar de samme dosene som andre rundt meg sitter jeg bare å gjesper
Sist endret av 420master; 13. juli 2021 kl. 06:40.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ett lite tillegg til kommentaren over pasten jeg nylig så, 12-18mg ett sted var mer enn nok.
Bare det å lukte på boksen idet den frosne pasten ble flytende ga en litt mild high, så fort lukta forsvant ifra nesa ��
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje det er den samme pasten vi diskuterer. Får man ørlite litt på fingrene og tar det på tunga så blir man påtent. Kanskje good old days are back? Har hamstret.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje det er den samme pasten vi diskuterer. Får man ørlite litt på fingrene og tar det på tunga så blir man påtent. Kanskje good old days are back? Har hamstret.
Vis hele sitatet...
Det kan godt være, bare en sniff på boksen med hekkern gjorde meg påtent i 1-2 timers tid 😂
Ordnet fra en ny vendor som vistnok får det direkte ifra kokken.

Moro om det er samme, men what are the chances?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare det å lukte på boksen idet den frosne pasten ble flytende ga en litt mild high, så fort lukta forsvant ifra nesa ��
Vis hele sitatet...
Vist du blir fjern av å lukte i boksen med speed så er det ikke speeden du blir fjern av. Produktet er mest sannsynlig blandet med ether og jeg har hørt det er ganske vanlig. Da gir det plutselig mening hvorfor mange speedhuer sier sånn skitten, våt og utblandet møkka speed er bedre og gir bedre kick, fordi de inhalerer ether...
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Setter et prinsipielt spørsmålstegn ved luktende/stinkende speed.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Setter et prinsipielt spørsmålstegn ved luktende/stinkende speed.
Vis hele sitatet...
Har prøvd både lege amfetamin og generelle adhd medisiner og hvis det ikke lukter av gateamfen vil jeg ikke ha