Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2025
Var litt uheldig her, var på veg i seng etter en stor J, men klarte istedet å mikse opp kveldsdosen med melanton med dobbel dagsdose med min adhd medisin. Hvor trygg er denne komboen? Prøvde å lese meg litt opp som bare førte til mer stress etter alle skrekksvarene. Noen som kan betrygge meg litt på denne eller er det så drøyt at men kan man få hjertestans?
Burde gå fint det. Hold et øye med deg selv og eventuelt oppsøk helsehjelp hvis noe skjer.
Nei, ikke en spesielt farlig kombinasjon. Jeg hadde bekymret meg mer om å få sove enn hjertestans.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Kan oppleves akutt når hjertet slår fort, og sikkert risikabelt for noen, men har sett veldig mange kjøre på med fart og bønne uten å nødvendigvis subjektivt ha det kjipt. Oslo dietten lenge leve
Jeg personlig har så og si sluttet med hasj da jeg får tankekjør og blir innesluttet av det. Men en skjelden gang så hender det jeg fyrer meg en liten joint om anledningen passer seg. Jeg begynte på aduvanz for ca 6mnd siden, og her for ikke så lenge siden var en av de dagene som anledningen passet seg med en liten joint. Må si jeg ble positivt overrasket over den komboen. Null tankekjør og ble faktisk ekstrovert. Bønne hadde faktisk aldri smakt så godt som akkurat da Har såklart null interesse av å starte opp med den uvanen igjen da det fortsatt fucker opp motivasjonen til å gjøre ting. Uansett, tror ikke du behøver å bekymre deg