Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3051
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er ei ganske sjenert jente på 25 år. Jeg drikker sjeldent egentlig. Så har ingen alkoholproblem.

Har ingen problem med å møte venniner og slikt helt edru. Men er jeg edru med en mann føles det ut som jeg bare driter meg ut og han syntes jeg er en stor dust :P

hvis jeg har drukket alkohol så klarer jeg å ha en morsom å hyggelig samtale med en gutt, og det blir ikke kleint eller noe.

Er singel og alltid hvert det. Men hatt noe sex. Men alltid når jeg har drukket.

De gangene en mann har bedt med meg ut på noe og det ikke er alkohol innblandet har det endet med at jeg må avlyse fordi jeg er redd for å drite meg ut.
hvis en mann smiler til meg på kjøpesenteret eller noen jeg kjenner som er mann tørr jeg ikke å stoppe for å slå av en prat. Men kan gjøe det om jeg er på et utested.

hva tenker menn om sånne som meg ?

men hvis det bare er jenter der så kan jeg være edru.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du er helt normal. Slapp av!
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg får ofte smil fra kvinner nå som jeg har gått ned i vekt og har trent styrketrening i lengre tid. Dette skjedde ikke tidligere. Smiler tilbake og går videre. Er det slik at jeg - når dette skjer - burde spørre om det er interesse for å ta en kaffe elns, eller er det vanlig å kikke fremmede folk i øynene og smile og at jeg da vil fremstå som en total idiot? Drikker sjelden. Virker som vi er litt like ��
Anonym bruker
"Arbeidende Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tenker at du, som mange andre, antagelig overtenker veldig, og at det du tror andre tenker om deg egentlig bare er dine egne tanker. Høres heller ikke spesielt unormalt ut, men litt sosial angst kanskje? Heller ikke unormalt at alkohol gjør sosiale situasjoner mindre ubehagelig, eller til og med problemfritt. Som sjenert gutt på 26 kjenner jeg meg igjen, men er ikke alltid alkohol gjør susen for min del. Jeg kan ikke gi noe profesjonelt råd her, men du må kanskje bare utfordre deg selv, om det er noe du ønsker å gjøre noe med. Ignorer de skremmende tankene og ikke vær redd for at situasjonene kan bli ukomfortabel. Så lenge du ikke gjør noe som får deg på fremsiden i en avis så har du som regel klart deg fint. ^^ Du er hovedrollen i ditt eget liv, men ikke hovedrollen i andres liv, så å ha en klein opplevelse her og der er noe du stort sett bare tenker på selv. Hvor ofte sitter du å tenker på noe kleint som noen andre har gjort, kontra noe kleint du har gjort selv?

Sånn generelt sett er det ikke noe jeg hadde sett negativt på. Egentlig har jeg et intrykk av at sjenerte jenter gjerne kan sees på som "søte", mens sjenerte menn heller sees på som "svake", men det er kanskje bare noe jeg tenker.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Haha kjenner meg igjen her bare med damer... Er nok ganske normalt selvom en ikke føler det selv..
Anonym bruker
"Nyfiken Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dra på date eller generelt ligge med noen for første gang edru er krise for min del.
Er helt sikkert en tilvennings sak som med alt annet. Er selv 25 å orker ikke det kleine greiene når det går av seg selv etter par øl.
Hvis du snakker mer med menn edru, vil du fort finne ut at de er like teite og usikre som deg og du vil muligens få en selvtillitsboost av det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg får ofte smil fra kvinner nå som jeg har gått ned i vekt og har trent styrketrening i lengre tid. Dette skjedde ikke tidligere. Smiler tilbake og går videre. Er det slik at jeg - når dette skjer - burde spørre om det er interesse for å ta en kaffe elns, eller er det vanlig å kikke fremmede folk i øynene og smile og at jeg da vil fremstå som en total idiot? Drikker sjelden. Virker som vi er litt like ��
Vis hele sitatet...
Bare si hei og nikk og smil i det dere får øyekontakt og du ser hun smiler. Hvis du har noe å si som du oppriktig mener, f.eks 'så god parfyme du har' eller "du har intense øyne" eller noe annet, men bare gå videre. Hvis de er intr så kommer de til å prøve å holde gang i samtalen. Se på det litt som du bare legger ut små invitasjoner her og der. Så får det være opp til damene om de vil godta invitasjonen din
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg får ofte smil fra kvinner nå som jeg har gått ned i vekt og har trent styrketrening i lengre tid. Dette skjedde ikke tidligere. Smiler tilbake og går videre. Er det slik at jeg - når dette skjer - burde spørre om det er interesse for å ta en kaffe elns, eller er det vanlig å kikke fremmede folk i øynene og smile og at jeg da vil fremstå som en total idiot? Drikker sjelden. Virker som vi er litt like ��
Vis hele sitatet...
For min del kan jeg få blikkontakt å smile til hvem som helst jeg går forbi, så tror ikke du burde legge noe annet i det en at folk smiler til deg fordi du er et annet menneske (at du ser gylden ut kan nok naturligvis tiltrekke ekstra smil). Klart kan du ha griseflax om du prøver deg på kaffe, men jeg tror de færreste du går forbi på gaten er interessert i annet en å komme seg dit de skal.
Bare å slappe av, menn er på en måte helt annderledes en kvinner altså nesten 2 forskjellige verdner, så de ser ikke deg som rar som du ser deg Selv rar mest sannsynlig, det skal mye til ivertfall med mindre du er veldig spessiel eller rar men (ikke noe negativt I det). Men hva er det du folder du gjør eller sier som blir dumt skal I mine one som Mann være skikkelig “dumt” for jeg I det hele tatt legged Merle til det
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hvis du snakker mer med menn edru, vil du fort finne ut at de er like teite og usikre som deg og du vil muligens få en selvtillitsboost av det.
Vis hele sitatet...
Jeg fikk hvertfall en liten selvtillitsboost av å lese at målet også kan være i samme båt
Jeg er i samme båt, men med kjønnene reversert. Føler meg bare creepy så jeg holder meg unna.

Tenker at det bare sitter i mitt eget hode, men følelsen er jo fortsatt der.
Sist endret av Vasken; 30. mai 2021 kl. 21:23.
Rip 8-4-23
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Jeg er i samme båt, men med kjønnene reversert. Føler meg bare creepy så jeg holder meg unna.

Tenker at det bare sitter i mitt eget hode, men følelsen er jo fortsatt der.
Vis hele sitatet...
Me 2
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg også. Jeg er også redd menn og tror de har onde hensikter samme hva de skal med mindre de er noen jeg kjenner veldig godt. Men de flørter ikke. så alle som flørter blir jeg redd
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg også. Jeg er også redd menn og tror de har onde hensikter samme hva de skal med mindre de er noen jeg kjenner veldig godt. Men de flørter ikke. så alle som flørter blir jeg redd
Vis hele sitatet...
Hvis menn gjør deg redd ville jeg ha anbefalt profesjonell hjelp, det høres ikke noe hyggelig ut.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det du beskriver er helt vanlig herregud... For å si det sånn så er det ikke normalt å gå bort til fremmede å sjekke opp på kjøpesenter så at du ikke gjør det er bare bra! At andre smiler er ikke automatisk en invitasjon til kontakt. 95% ganger jeg smiler til forbipasserende er det alle andre grunner enn at jeg er tiltrukket de heh.. At du tør å gå bort til menn på utested gjør deg tøffere enn mange andre men enda sykelig gjør du deg selv?Stopp med det. Nordmenn i et nøtteskall å måtte ha alkohol i fletta for å sosialisere
Anonym bruker
"Tykk Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner mange mannfolk som ville vært veldig fornøyd med en kvinne som aksepterer at man går rundt småfull hver eneste dag, så dette går nok veldig fint.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det du beskriver er helt vanlig herregud... For å si det sånn så er det ikke normalt å gå bort til fremmede å sjekke opp på kjøpesenter så at du ikke gjør det er bare bra! At andre smiler er ikke automatisk en invitasjon til kontakt. 95% ganger jeg smiler til forbipasserende er det alle andre grunner enn at jeg er tiltrukket de heh.. At du tør å gå bort til menn på utested gjør deg tøffere enn mange andre men enda sykelig gjør du deg selv?Stopp med det. Nordmenn i et nøtteskall å måtte ha alkohol i fletta for å sosialisere
Vis hele sitatet...
Høres ut som en merkelig holdning da alle jentene jeg har snakket med sier det motsatte, eller; heller på butikken enn på fylla