Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1580
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tittelen sier spørsmålet^


Men har røykt mye hasj, og forskjellig virkning vær eneste gang jeg prøver en annen type hasj/grønning, tanken slo meg når jeg fikk head-high av en sativa i dag, og har røykt samme strain flere ganger og har alltid fått Body-high, syntetisk THC?

Har merket svært annerledes effekt av hasjen etter tørken kom til Bergen i februar 2020, årsak kan være mange, men den som bekymrer meg mest er jo syntetisk, vet at det ikke er tolleranse pga (lange) pauser.


Hvor vanlig er syntetisk hash? Er dette syntetisk? Kom med tanker, forslag, svar. Takk
Hvordan vet du at du røyker den å den strainen om du ikke dyrker selv eller den du kjøper av dyrker selv? Om det er importvarer så kaster jo folk rundt seg med navn på typen de selger uten å ha noe som helst peiling har jeg inntrykk av.
Anonym bruker
"Sugen Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syntetisk hasj er hvertfall ikke uvanlig. Mye via darknet og enkelte sleipe streetdealer miljøer.
Syntetisk hasj har såpass få likheter med vanlig cannabis, at det blir litt som å være usikker på om du drikker kaffe eller whisky. Den eneste likheten de har er at de påvirker sinnstilstanden din. De har ingen likheter innen lukt, utseende, konsistens eller rus. Hvis du får syntetisk hasj, vet du at du at det er det du har.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er selv fra Bergen og har ikke merket noe av det du nevner, men nå røyker jeg gress og ikke bom da.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Skille mellom forhold og genetikk, det fins masse strains og typer man har utviklet til å trives innendørs med riktig utstyr, men det er fortsatt en plante som foretrekker varmt klima.

Forholdene utendørs Norge er harde, men god genetikk innendørs er fullt mulig i Norge, samt heldige forhold om sommeren
Sist endret av meaculpaUIO; 21. mai 2021 kl. 07:37.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg røyket mye syntetisk "hasj" for mange år tilbake. Am-2201, JWH-XXXX og en annen type.

Dette var da i form av hvit pulver, kommer syntetisk "hasj" i annen form nå, nå som det virker vanskelig og skille mellom dette?

Skjønner det kan blandes inn i bønna, plater osv, men jeg må bare spørre for nysgjerrigheten sin skyld og det at jeg ikke har vært borti dette siden.
Sitat av En deling Vis innlegg
Syntetisk hasj har såpass få likheter med vanlig cannabis, at det blir litt som å være usikker på om du drikker kaffe eller whisky. Den eneste likheten de har er at de påvirker sinnstilstanden din. De har ingen likheter innen lukt, utseende, konsistens eller rus. Hvis du får syntetisk hasj, vet du at du at det er det du har.
Vis hele sitatet...
Hva veit du om det egentlig? Har du testa alle eller? Meg bekjent så er det minst 150 kjente aktive cannabinoider funnet i forskjellige sånne "legal highs" greier som binder seg til CB1 reseptorer. Etter ett kjapt google søk så finner jeg minst 300 forskjellige syntetiske cannabinoider. Mange av disse er uten lukt/smak og kan lett blandes inn i feks veldig dårlig cannabis eller andre ting uten å lage noen form for bi smak eller lignende.

Noen få av disse har jeg til og med testet selv, der feks den ene sendte meg totalt på tur etter å ha røyket noen få korn (sannkorn størelse bokstavelig talt), mens en annen var skremmende lik en litt svak sativa og var sikkert 200ganger så lite potent som den første jeg nevnte.

Jeg er 100% sikker på at noen av disse kunne lurt selv en gammal stoner i en blind test, ved rett dosering. Selv så har jeg sett en alkis bli dritings på alkoholfritt øl og jeg har sett folk røyke seg fjerne på en hannplante. Uten at jeg egentlig argumenterer for at syntetisk cannabis er utbredt iblant det som selges som cannabis i Norge, så er det jeg prøver å si at folk er elendige til å kjenne igjen rus effekter i forhold til hva dem selv tror dem er, spesielt om de blir lurt eller bare ikke vet bedre.

Jeg caller ihvertfall bullshit på den påstanden om at folk nødvendigvis merker at de inntar ett annet stoff enn antatt.
Anonym bruker
"Definert Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg røyket mye syntetisk "hasj" for mange år tilbake. Am-2201, JWH-XXXX og en annen type.

Dette var da i form av hvit pulver, kommer syntetisk "hasj" i annen form nå, nå som det virker vanskelig og skille mellom dette?

Skjønner det kan blandes inn i bønna, plater osv, men jeg må bare spørre for nysgjerrigheten sin skyld og det at jeg ikke har vært borti dette siden.
Vis hele sitatet...
Man kan blande det ut med falsk hasj for eksempel https://organic-incense.com/
Anonym bruker
"Sugen Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Holdt på å poste link til en nettside med enkel order men lar være tilfelle noen shitkids får lyst til å bruke den.

Hvertfall en side hvor syntetisk hasj blandes i hemp plater. Platene ser og lukter helt lik som hasj med thc i...

Alge har rett her.