Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1778
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er hovedtrekkene mellom de to, og hvordan oppfattes forskjellen? Særlig på effekt.
Beklager men begynner å bli for ute til å reaserce selv. (Minimal mengde alkohol i bilde)
Anonym bruker
"Hoppende Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du vil nok ikke merke forskjell. Eneste er nok pinnene/beinene som sies å ikke smake noe og minner om papp/papir (tydelig falske)
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Etizolam er navnet, hvis det hjelper researchen
Etizolam har kortere halveringstid, er mer euforisk, og vises ikke på urinprøver ettersom det ikke er benzo
Det er ett Thienodiazepine som er i slekt med benzo, ikke direkte benzo.

Etizolam (also known as Etilaam, Etizest, Depas, and many others) is a novel depressant substance of the thienodiazepine class.
Etizolam is chemically related to benzodiazepines and acts by binding to GABA receptors in the brain.
Vis hele sitatet...
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hmmm..slår det ikke ut på urinprøve som benzo da?

Hvor får man tak i dette?
Det er en myte. Vet folk som det har slått ut på prøver hos. Etizolam er også en kjip benzo synes jeg. Du merker lite av den selv, men alle rundt deg vil merke at du er dritrusa.
Sist endret av Nordlandskuken; 7. mars 2021 kl. 11:49.
Etizolam er, som nevnt over, et thienodiazepine (derivat), og ikke et benzodiazepin.

Det tilhører underklassen thienotriazolodiazepiner, på samme måte som alprazolam tilhører underklassen triazolobenzodiazepiner.

Det slår likevel ut som benzo da den molekylære strukturen til både primærsubstans og metabolitter er veldig lik på benzodiazepiner.
Anonym bruker
"Tropisk Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nordlandskuken Vis innlegg
Det er en myte. Vet folk som det har slått ut på prøver hos. Etizolam er også en kjip benzo synes jeg. Du merker lite av den selv, men alle rundt deg vil merke at du er dritrusa.
Vis hele sitatet...
Gjelder ikke det alle rusgivende angstdempende legemidler? Uansett så kommer det an på dosering. Etizolam kan brukes fornuftig og er litt svakere enn Xanor. Etizolam har kortere halveringstid enn Xanor også, og er dermed snillere mtp. akkumulering.
Anonym bruker
"Tropisk Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter mitt syn er det ikke medisinen sin skyld at man oppfører seg som en ape, men heller brukeren og dosering.
Nei det synes jeg ikke. F.eks diazepam er mye mer merkbart på kroppen og du føler deg mer «stein», slik at du vet at du er påvirket og ikke popper flere fordi du føler deg nykter.

Var fælt så du veivet med pekefingeren der i siste posten. Dårlig dag?
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Like farlig blandet meg alkohol som ved xanax/xannoe? Hadde 7 halvlitere i går (det er søndag idag) og merker det begynner å minke i pilleglasser (regner med det et 7-8 i systemet nå, hadde forøbrlgog 2 av halvliterne etter inntak)

Føler meg fin? Har heller ikke fått noe kommenterer da jeg feks sto å hadde en samtale med familiemeldem forledes om jeg skjerper meg, litt uggent finmotorikk men helt klar i hodet. Og veldig avslappet.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Måtte sjekke, det er søndag nå
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Må bare legge til her at å knuse en subutex 8mg og fyre i nesen sammen med denne cocktailen her var en dårlig ide. Tok ikke lang tid før jeg kollapset på gulvet foran hele familien med pustestans og pilleglass og rester etter linjer overalt etter meg på badet. Kom ambulanse og sendte meg til fastlegen, men der klarte jeg ikke holde øynene oppe eller en samtale gående. Pass på kids, kos dere men ver forsiktig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Etter mitt syn er det ikke medisinen sin skyld at man oppfører seg som en ape, men heller brukeren og dosering.
Vis hele sitatet...
Alt handler om dosering. Tar du ingenting skjer det ingenting.

Men tar man en rusdose med xanor, rivotril eller alkohol, blir man idiot på en del måter. Feks kognitivt, logisk og motorisk. Det er et faktum.

Om ape er en mindre utviklet versjon av mennesket, er det nettopp «ape» disse stoffene gjør deg. Uansett.

Så lenge du ikke tar nok til å få effekt, da. Så joda. Alt handler om dosering. Luring.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Må bare legge til her at å knuse en subutex 8mg og fyre i nesen sammen med denne cocktailen her var en dårlig ide. Tok ikke lang tid før jeg kollapset på gulvet foran hele familien med pustestans og pilleglass og rester etter linjer overalt etter meg på badet. Kom ambulanse og sendte meg til fastlegen, men der klarte jeg ikke holde øynene oppe eller en samtale gående. Pass på kids, kos dere men ver forsiktig.
Vis hele sitatet...
Og så leste jrg resten av innleggene. Hærlighet for en fantastisk avslutning på en litt tynn rant. Takk for det.

Håper det går bra med deg
Sist endret av Tøffetom; 10. mars 2021 kl. 06:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.