Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1995
Hei, i dag så er det bråstopp med hasjrøyking. Da jeg må fokusere på kjøring den kommende uken.

Men som vi alle vet så kommer jeg til å ligge å svette som et udyr i natt. Har vel røyka daglig i et halvt år nå.

Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for å ikke ende opp med å måtte bytte trekk på senga i morgen.?


Og fint om det er noen som har noen tips i forhold til at jeg garantert ikke kommer til å sovne med det første i natt.
For meg funka det med sprit. 0,25-0,5l så sover du gjennom alt
Sitat av dnbalex Vis innlegg
For meg funka det med sprit. 0,25-0,5l så sover du gjennom alt
Vis hele sitatet...
Hehe, det er nok den enkle løsningen.




Kjenner at det kan bli tungt å holde seg unna når jeg har hasj tilgjengelig hjemme.
Sitat av Mr.Oxford Vis innlegg
Hehe, det er nok den enkle løsningen.




Kjenner at det kan bli tungt å holde seg unna når jeg har hasj tilgjengelig hjemme.
Vis hele sitatet...
Selg det eller gi det bort, ellers kommer du til å røyke det
Sitat av dnbalex Vis innlegg
Selg det eller gi det bort, ellers kommer du til å røyke det
Vis hele sitatet...
For mye til å gi bort, og alt for mye til å få solgt det unna med en gang.
Vil heller ikke la noen passe på, for jeg vet hvor enkelt det er å ta av seg en liten bit her og der. plutselig så er det mye som er borte-
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pakk det minimum veldig ned slik at du har litt mer tid å angre og å stoppe deg selv

Ikke la sju ferdigstilte ligge klar i pakka lehom

Lag en buffer / delay

Men klossen din, den må du gi til meg
Bare ha noen håndklær som du kan ligge på. Svettinga vil skje uansett
Legg det i en boks, fyll med vann å sett i fryseren? Så tar det deg ihvertfall en time å deg trekk? Haha, eneste jeg kommer på i farta
Sitat av dnbalex Vis innlegg
Legg det i en boks, fyll med vann å sett i fryseren? Så tar det deg ihvertfall en time å deg trekk? Haha, eneste jeg kommer på i farta
Vis hele sitatet...
Haha, den der var ikke dum :P Kjipt om det eventuelt kommer kunder på døra.

"Gi meg et par minutter, må hente slegga for å slå løs hasjen" :P

Sitat av NodSquad Vis innlegg
Bare ha noen håndklær som du kan ligge på. Svettinga vil skje uansett
Vis hele sitatet...
Takker for tips.
Sist endret av Mr.Oxford; 23. februar 2021 kl. 14:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
For min del sover jeg bedre uten, selv om jeg har røyka hver dag over lang tid. Ja, den siste dagen/kvelden er kjip, men når jeg først sovner så sover jeg minst like godt, og i tillegg veldig deilig å våkne fresh morningen etter. Kan heller ikke kjenne meg igjen i svetting. Har dog opplevd å få mye drømmeaktivitet i perioden etter jeg har sluttet.

Tenk at du kan glede deg til neste gang, og at en del av det å være en fungerende rusbruker er å ha kontroll på følelsene sine når man må ta en liten pause.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Pakk det minimum veldig ned slik at du har litt mer tid å angre og å stoppe deg selv

Ikke la sju ferdigstilte ligge klar i pakka lehom

Lag en buffer / delay

Men klossen din, den må du gi til meg
Vis hele sitatet...
Ja, du får komme å hente den :P

Skal se om jeg husker å gi en tilbakemelding her i morgen om hvordan ting gikk.
Fruen er også med på å holde seg, så er noe lettere når vi er to som sitter deg og har lyst på hasjen som ligger 5 meter unna.

Sitat av ali88 Vis innlegg
For min del sover jeg bedre uten, selv om jeg har røyka hver dag over lang tid. Ja, den siste dagen/kvelden er kjip, men når jeg først sovner så sover jeg minst like godt, og i tillegg veldig deilig å våkne fresh morningen etter. Kan heller ikke kjenne meg igjen i svetting. Har dog opplevd å få mye drømmeaktivitet i perioden etter jeg har sluttet.

Tenk at du kan glede deg til neste gang, og at en del av det å være en fungerende rusbruker er å ha kontroll på følelsene sine når man må ta en liten pause.
Vis hele sitatet...
Det er som oftest den første natta jeg sliter med, og etter det så sovner jeg lett som bare det.
Kjenner meg igjen i at jeg drømmer veldig mye i perioden etter jeg har sluttet, men vet også at jeg drømte veldig mye før jeg startet å røyke.
Sist endret av Mr.Oxford; 23. februar 2021 kl. 14:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gir du det til en kompis, vei det først, så du vet hvor mye du har.
Når du eventuelt får det tilbake, så vet du hvor mye som mangler og kompisen din skylder deg.

Pakk det inn og grav det ned ett sted.

Selg det litt billigere siden du sitter på ett stort kvanta, mange sliter med tørke nå, så bor du i nærheten av de stedene kan du fort bli kvitt det meste om ikke alt.

Har man det liggende er det stort sett alt for lett å bare ta litt til, også enda litt til også forsetter man slik, ved mindre man har en ekstrem viljestyrke og gjelder stort sett det meste enten det er drugs, potetgull, godteri eller andre ting.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av dnbalex Vis innlegg
For meg funka det med sprit. 0,25-0,5l så sover du gjennom alt
Vis hele sitatet...
Støtter faktisk det her, de gangene jeg skal på T-break, så drikker jeg et par pils rundt 1 time før jeg skal legge meg. For meg så har det hjulpet veldig.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Støtter faktisk det her, de gangene jeg skal på T-break, så drikker jeg et par pils rundt 1 time før jeg skal legge meg. For meg så har det hjulpet veldig.
Vis hele sitatet...
Farlig strategi å gå over til alko for å slutte med cannabis.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Luft godt men ikke ha det iskaldt på rommet når du legger deg, da vil kroppen skru opp temperaturen innen fra men sørg for at lufta ikke er tett liksom..
Ikke spis spicy mat
Ta en lang dusj eller bad på kvelden
Og ikke bruk tlf, tv, musikk 1-2 timer før leggetid. Les heller en bok IKKE skjerm eller lyd!
Er da bare snakk om de første nettene, så ta seg ett par øl/vin ser jeg ikke noe problem i. Hvis det er uaktuellt får du nesten bare stå i det. Blir bedre etter ett par dager
For min del hjelper det veldig mye å ha en bok eller Donald blader og lese til jeg sovner. Alkohol har jeg prøvd mange ganger, og jeg blir trøtt/sliten men ikke søvnig. Og når jeg sovner våkner jeg etter få timer og blir ikke uthvilt når jeg våkner.

Når suget kommer så kjenner jeg litt på det og så sier jeg til meg selv at "hvis jeg lar være å røyke nå selv om jeg har lyst, vil jeg bli mye fjernere når jeg røyker etter pausen". Personlig må jeg ha sjokolade eller noe annet søtt tilgjengelig for å "ruse" meg på raske karbo. Og kaffe om morran men ikke etter 18
Jeg syntes det hjelper veldig å trene litt hardt. Lese bøker på senga til du blir trøtt. Eller så klart noen øl da.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Farlig strategi å gå over til alko for å slutte med cannabis.
Vis hele sitatet...
Gjorde den tabben der,alkis men tørrlagt.Tok opp røyken igjen