Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 802
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey fraeks har sittet og drukket desinfiseringsmiddel middel idag. så da begynte jeg å lure på hva skadene av dette kan være? Er det noen som har erfaring eller kunnskap til å kunne gjøre noen gode innspill kanskje?
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og plis ikke kom med dritt som at det er dumt å gjøre det. det er jeg helt klar over her leter jeg etter kunnskap eller erfaringer
Bruker du søkefunksjonen finner du sannsynligvis en haug med tråder angående dette temaet.

Les aluminiumfluorid sitt svar i denne tråden.
https://freak.no/forum/showthread.ph...38#post3667638
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk det var kult inlegg, så det er helt ok? Forutenom en hangover om jeg skjønner rett?
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har faktisk hørt at noe spit som brukes som desifikterende i disse tider er på nesten lik kvalitet som drikkespit. Dvs uten brekkmiddel og anna dritt, så er å finne ut hvilken type det er da.. =)
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg brekker meg hvertfall ikke av denne og det er 75% desinfisering
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gjør litt vondt i magen men ikke mere vondt en om jeg skulle drukket en flaske 60
Jeg var i behandling sammen med ei frøken som hadde drukket håndsprit over en periode og hun måtte akkutt på sykehus å operere noe greier i magen. Det er mye greier som ikke har noe i en kropp å gjøre.