Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1685
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har lagret opp en god del stilker nå, sånn circa 3 snusbokser fulle og lurer på om det er mulig å lage noe edible med den mengden? Eller er det te som er mest anbefalt? Stilkene har forøvrig veldig mange krystaller på seg.

Thanks
Hvertfall ikke te. Du trenger kokosolje for å få virkestoffene ut av stilkene.
Sikkert mulig å få noe funk av 3 bokser med stilker men aner ikke hvordan det der blir
Spar heller opp i et glass med sprit å lag olje
Du kan også fint vape stilker med krystaller på. Funker jævlig bra.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde grinda det til 1000 og blanda det med tobakk for å røyke jointene relativt sakte, det har gjort meg balle
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Hvertfall ikke te. Du trenger kokosolje for å få virkestoffene ut av stilkene.
Sikkert mulig å få noe funk av 3 bokser med stilker men aner ikke hvordan det der blir
Vis hele sitatet...
Kokosolje? Eller hva som helst av fett, typ olje eller smør? Hvorfor ikke te? Hørt mange nevne det før og bare lurer.

Sitat av Makkapakka20 Vis innlegg
Spar heller opp i et glass med sprit å lag olje
Vis hele sitatet...
Litt dårlig med sprit her nå, men hvor lenge må de ligge oppi der da? Ikke hørt om den måten før.

Sitat av Revbatim Vis innlegg
Du kan også fint vape stilker med krystaller på. Funker jævlig bra.
Vis hele sitatet...
Har dessverre ingen vape, men det er et forslag jeg kan se for meg at funker.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde grinda det til 1000 og blanda det med tobakk for å røyke jointene relativt sakte, det har gjort meg balle
Vis hele sitatet...
Har mistet grinderen min, så blir litt tungvindt for hånd dessverre. Dessuten, river ikke det noe jævlig i halsen?
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kokosolje? Eller hva som helst av fett, typ olje eller smør? Hvorfor ikke te? Hørt mange nevne det før og bare lurer.
Vis hele sitatet...
Cannabinoider er fettløselige - de binder seg til fett. Dvs at å lage te av cannabis er bortkastet fordi det ikke finnes fett i te.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
river jo, men du må røyke den forbanna sakte... det gjorde jeg i mega nød. Frø er det bare å gi faen i.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fyll en større kjele nesten helt opp med vann, skru på plata til det småkoker.

Legg en liten gryte i "vannbad" så den flyter oppi den store. Pga effekten svis fort bort over 100C.

Ha i stilkene og ta en god klatt kokosolje (best), smør eller matolje så de dekkes.

Dette gir mer effekt jo lenger det putrer. 10min 10% effekt, 1 time 40%, 5 timer 70% (for å illustrere, noe slikt). Obs lukt.

Resultatet kan du bare ete eller ha i sjokolade eller bakverk.
[quote=Anonym bruker;3657322]Kokosolje? Eller hva som helst av fett, typ olje eller smør? Hvorfor ikke te? Hørt mange nevne det før og bare lurer.


Litt dårlig med sprit her nå, men hvor lenge må de ligge oppi der da? Ikke hørt om den måten før.


Jo lenger jo bedre men trenger ikke ligge i mer en noen dager
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor ikke te? Hørt mange nevne det før og bare lurer.
Vis hele sitatet...
Hvis dette skal stå en stund er det nok best med sprit slik noen nevner.

Selv om man koker vannet først når man lager te, så vil det jo etter hvert danne seg bakterier i den ferdige teen.
Sprit derimot kan stå omtrent "så lenge du gidder".
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Hvis dette skal stå en stund er det nok best med sprit slik noen nevner.

Selv om man koker vannet først når man lager te, så vil det jo etter hvert danne seg bakterier i den ferdige teen.
Sprit derimot kan stå omtrent "så lenge du gidder".
Vis hele sitatet...
Problemet blir likevel at THC ikke binder seg til vann, slik som det gjør med fett, alkohol, og løsemidler.
Sist endret av Passiv; 27. desember 2020 kl. 22:34.
Jeg grindet opp 2g med stilker og kokte opp vann - puttet et norgesglass med smør og grindede stilker i det kokende vannet (vannbad).

Lot det stå i overkant av en time og hadde til slutt en vakker, grønn mikstur som jeg og dama laget kakao av. Det la seg mye fett på toppen, og smakte ikke så veldig godt lol
Det aller beste er å helle ut smøret i kokesjokolade som smeltes og så lager man kakao av det. Da blir det en helt homogen væske som smaker fantastisk fuckings fantastisk når det er laget av hasj og ganske godt når det er laget av weed

Konsumerte på formiddagen
Perfekt til to personer, det ble en ordentlig og mektig fjern dag, hele jævla dagen.
Sov som en nyammet baby <3
Våknet småfjern
Sist endret av krystallkongen; 28. desember 2020 kl. 00:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.