Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1082
Anonym bruker
"Lystig Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Overskriften.

Jeg har trappet ned, men har ikke vært veldig god til å holde planen selvom det ikke har vært snakk om mye mer. De siste 10-14 dagene tok jeg bare litt temgesic. Det begynner å bli et par uker siden, men kroppen verker og jeg føler meg tung og elendig.

Hva er andres erfaringer med varighet av abstinenser etter å ha trappet ned?
Min erfaring er at etter 10-14 dager så skal kroppen bli bedre og bedre. Kan få meg en dupp i formen av og til men generelt skal det gå sakte men sikkert bedre.
Psyken og suget var det værste for min del. Deppet i et par måneder.
Fortsetter du å være avholds vil det bli bedre, sakte men sikkert.
Lykke til
Jeg har den greia at jeg er sjukt god på å tåle smerten, ubehaget, søvnløsheten, mangel på mat og alt fysisk. Kan gå av heroin stående på henda.

Men det psykiske, og det som følger etter. DET er vanskelig. Å skulle plutselig leve et liv igjen. Og hvertfall hvis du ikke har en jobb eller noe fast og gå til som jeg ikke har. Pass deg for hjernen din når du føler deg bedre, for den pønsker ut unnskyldninger for hvorfor du bare kan ta litt, bare en gang. Går vel fint det osv...farlig farlig. Lykke til mann og stå på. Bruk venner, familie og alt av ressurser du har rundt deg.
Anonym bruker
"Lystig Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk folkens
Anonym bruker
"Lystig Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvor langt trappet dere ned før dere sluttet? Jeg sluttet på lav dose men kjenner mye ubehag. Smerter, søvnløse netter, tung til sinns og kropp, restless legs
Det kommer egentlig ann på hvor mange ganger du har gått av tidligere.

Desto flere ganger, desto lengre varer abstinensene.

Hvis det er en av de første gangene kan du slippe unna det værste etter 14 dager/3 uker.