Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1341
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er på fjerde uke og har mistet litt kontroll. Jeg pleier å gå 1 mnd på 10mg to ganger om dagen, og så ha to uker pause. Aldri noen problem. Denne gangen gikk det litt skeis, jeg fikk noe xanax på flaske som var overdoserte, kræsja en helg og fikk super toleranse på alt. Så nå har jeg oppgradert til 4-6mg rivotril om dagen. Jeg har planer om å stanse imorgen, men jeg føler meg allerede jævlig etter byttet. Skikkelig vondt i hodet, kald og føler jeg får mindre angstkontroll av benzo men mer gnom. Men det kan skyldes at jeg også er forkjølet, jeg klarer ikke se forskjellen. Fikk også noen blå i løsvekt jeg ikke kjenner en dritt av selv om jeg spiste 6 stykker, derfor rivoen. Eller clonazolam er det jeg tar, flytende. Men tar tilsvarende 6mg. Alt i alt, bør jeg bekymre meg om abstinenser? Kan det erfares abstinenser om man bytter selv om det er krysstoleranse?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg pleier å gå 1 mnd på 10mg to ganger om dagen
Vis hele sitatet...
10mg hva? Sobril, valium? Fortell meg? Og nei man vil ikke oppnå abstinenser vil jeg tro, er ikke en benzo-freak men tror i vertfall ikke får håpe noen med erfaring svarer på spørsmålet.
Jeg har flere ganger kurert abstinenser på riv med fks sobril eller valium,så det skal i utgangspunktet gå greit.

Det jeg derimot har hørt om er fks clonazolam og flubro, der ikke engang xanor tar abstinensene om man er skikkelig innkjørt.
Du kurerer rivo abstinenser med vival, ihvertfall kontrer dem. Ikke fuck med benzos! Det er bæd.

Du kan også bruke valium. Foretrekker vival selv.
Sist endret av Stoned247; 10. desember 2020 kl. 03:22.