Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 971
Anonym bruker
"Fregnete Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kom over noen xanor bein, det står U94 på dem og de er ganske harde å knekke, og dem har en skinnende/glans look til dem. Løse, desverre. Er det noen som har kommet over samme?
Holdt en bar på tippen av tungen litt, kjente ikke mye til den sure xanor smaken, men hadde også 1 ksalol tilgjengelig, gjorde det samme der, fikk den sure smaken med engang. Er det noe med bindings midler og gjøre?
Anonym bruker
"Fregnete Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Anonym bruker
"Fregnete Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Felleskatalogen
Hvordan Xanor ser ut og innholdet i pakningen

2,0 mg: Hvit, avlang tablett merket “U94”
Alle tablettene har delestrek.
Vis hele sitatet...
de ser ekte ut. Står det samme på norske piller. Hvis du ikke har veldig harde fingre eller super sterk så burde det nesten gjøre litt vondt og lage røde flekker eller groper i fingrene hvis du deler halvparten i to. Altså to .5mg
Har samme. Funker greit de. Smaker nesten ingenting da. Merka det du og eller? Smaker bare et lite hint av kjemi. De fra utlandet som gikk rundt for noen år siden smakte onkli kjemi. Nå er det jo bare svindyr Kaslol som florerer.
Anonym bruker
"Fregnete Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vil ikke si jeg er super svak eller super svake fingre heller, men måtte brekke hardt ja. Kan vel kjenne meg igjen med de gropene du nevnte om jeg tenker meg om.


Merka at dem ikke smakte noe særlig som du sier, ville ikke ha dem lenge nok i munn heller, men ksalolen gikk rett på den bitter smaken alprazolam har, ikke disse. Men tok 1/4 del, og fungerte den. Tror jeg? Har noen ksalol innabords også.
Anonym bruker
"Fregnete Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Prisene på Ksalol er ikke så gale her, heldigvis!
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mye fake xanaxbars med fentanyl ute om dagen så pass på.
De skal smake ganske bittert, gjør de ikke det?
Sist endret av Mia123; 12. oktober 2020 kl. 07:52.
Anonym bruker
"Snill Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://imma.gr/98449x75f50

Er disse fake? Dem er ganske lette å knekke i 2