Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1802
Bruker som regel å blande heroin og xanax eller annen benzo for å få en chill rus. Er det noen her som har tatt seg en jay etter en herosesh?
Har aldri tatt heroin, men spist noen smertestillende her og der. Fra Paralgin forte og Tramadol til OxyNorm. Jeg syntes kanskje de forsterket hverandre littegrann(mest cannabisen), men det er kanskje bare meg. Tviler på at det er farlig(-ere enn heroinen selv), men "chillere" ble det enn hver for seg, syntes jeg
Er helt OK kombo. Men hasj er jo gjerne noe man vil føle og tenke litt over; det stikk motsatte av hele poenget med herioin.

Ingen skumle interaksjoner om du tenkte på det. Bare kvalme om du er helt fersk (som alltid med sigg)
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Er helt OK kombo. Men hasj er jo gjerne noe man vil føle og tenke litt over; det stikk motsatte av hele poenget med herioin.

Ingen skumle interaksjoner om du tenkte på det. Bare kvalme om du er helt fersk (som alltid med sigg)
Vis hele sitatet...
Har et spørsmål realtert til det. Hvordan er cannabis når man går på metadon?
Anonym bruker
"Arbeidende Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For min del syns jeg hasjen boostet heroinrusen ganske kraftig.
Har av og til kjøpt noe heroin til eget bruk, røyker hasj fast. Veldig fint med et bongtrekk rett etter jeg tar heroinen, og egentlig god kombo generelt. Men som med oxy og morfin hvis man tar for mye heroin så spyr man bare av røyking
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan noen forklare som til en 7 åring hvordan heroin virker? Hva som skjer i hjernen og hvordan rusen oppleves? Hvordan er rusen forskjellig fra hasj? Og hvordan blir komboen hasj og heroin annerledes enn bare heroin? Hvordan ting føles under rus, hva det gjør med kroppen og bevisstheten og hvordan sansene opplever ting rundt seg under rusen. Kan man gjøre noe under heroin rus? Spise druer, ha sex eller se film eller mister en bevissthet og går i en slags ruskoma hvor en ikke kan oppleve nok konkret utenfor hodet og alt skjer inne i hodet?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan noen forklare som til en 7 åring hvordan heroin virker? Hva som skjer i hjernen og hvordan rusen oppleves? Hvordan er rusen forskjellig fra hasj? Og hvordan blir komboen hasj og heroin annerledes enn bare heroin? Hvordan ting føles under rus, hva det gjør med kroppen og bevisstheten og hvordan sansene opplever ting rundt seg under rusen. Kan man gjøre noe under heroin rus? Spise druer, ha sex eller se film eller mister en bevissthet og går i en slags ruskoma hvor en ikke kan oppleve nok konkret utenfor hodet og alt skjer inne i hodet?
Vis hele sitatet...
Se Trainspotting.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei jeg ønsker å høre fra folk som har brukt det. Er både bøker, filmer og sanger om rus men nå lurte jeg spesifikt på denne kombinasjonen og ønsker svar fra folk som har testet.
Anonym bruker
"Arbeidende Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville aldri forklart for en 7 åring hvordan heroinrus er av etiske grunner. Men regner med du ikke er 7 år.

For meg er det ingen forskjell i Heroin rusen med hasj, den blir som sagt bare forsterket. Når jeg oppnår den ideelle heroin rusen ligger jeg egentlig bare å flyter inni min egen underbevissthet, avbrutt av våkne øyeblikk der jeg prøver å se på noe spennende eller finne noe kult å stuke på på nettet. Men det beste av alt er å bare legge seg i sengen å ligge der å "flyte" halvveis våken, halvveis drømme, fullstendig velbehag i kropp og sinn, kan ligge sånn i flere timer til jeg til slutt sovner.

Du kan fint gjøre ting i heroinrus og finne glede i det, men da må jo dosen justeres litt. Før likte jeg og bli småstein for å bli mer sosial og snakke med folk, ble mer likegyldig og veldig tøff i trynet. Samtidig ble jeg også bli veldig kåt og kunne ha sex i flere timer i strekk.

Nå foretrekker jeg den førstnevnte rusen best.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke sju nei, bare veldig kjørt i huet for tiden så sliter med å få med meg ting.
En blandingsbruker i min krets som jeg pleide å dra på konserter med kunne falle i søvn i korte øyeblikk under konserter. Øynene bare gled igjen og han ble helt borte i noen minutter. Så var han tilbake. Tror han røyket heroin før vi dro ut og at han tok noe i tillegg. Han var klar nok til å slippe inn, klar nok til å huske konserten men fjern nok til å kose seg maksimalt. Det er noe slikt jeg jakter. Kan ikke spørre fyren for han lever ikke lenger.