Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1029
Anonym bruker
"Uenig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://gyazo.com/cc2c25785b8cb717c8105b6a2ae4552f


Link til pillene der oppe^^

Noen som gjennkjenner de? Jeg mener at den ene til høyre er quatiapin sandoz 300mg, men er ikke sikker. Den til venstre er jeg helt usikker på!
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
Nr1 har jeg og hatt og vært usikker på.. Håper svar kommer!

Nr2 minner veldig om Ibux. Kan hende det er 30mg kodein og for jeg mener de ser slik ut på ene siden. Vanskelig å vite uten å se andre siden. Er det tekst på andre siden foreksempel?
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Den til høyre ser ut som Quetiapin Sandoz 300 mg, få se begge sidene av den til venstre?
Anonym bruker
"Uenig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SpeedBenzo Vis innlegg
Nr1 har jeg og hatt og vært usikker på.. Håper svar kommer!

Nr2 minner veldig om Ibux. Kan hende det er 30mg kodein og for jeg mener de ser slik ut på ene siden. Vanskelig å vite uten å se andre siden. Er det tekst på andre siden foreksempel?
Vis hele sitatet...
Enig i at den minner om ibux, men det er vennina mi sin, og hun fikk den av en narkis som sa det var quetiapin sandoz. Men vil være heelt sikker! Ingen tekst på baksiden, som f.eks. parlagin forte har
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Enig i at den minner om ibux, men det er vennina mi sin, og hun fikk den av en narkis som sa det var quetiapin sandoz. Men vil være heelt sikker! Ingen tekst på baksiden, som f.eks. parlagin forte har
Vis hele sitatet...
Sjekka dem begge i felleskatalogen, fant pillene.

Den til høyre er Panodil 500mg (Annet merke for Paracet), den andre er Quetiapin Sandoz (Annet merke for Seroquel) 300mg.

Bildene finner du nederst på sidene jeg linka.
Sist endret av kamelia; 5. januar 2020 kl. 06:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
Veldig interessert i å få identifisert den trekant-pillen tho. Hadde en av de i høst og lurer veldig på hva det kunne være..

Pillen til høyre er ganske sikkert Quetiapin hvis den er blank på begge sider.
Anonym bruker
"Uenig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av kamelia Vis innlegg
Sjekka dem begge i felleskatalogen, fant pillene.

Den til høyre er Panodil 500mg (paracet), den andre er Quetiapin Sandoz 300mg.

Bildene finner du nederst på sidene jeg linka.
Vis hele sitatet...
Tusen takk! du var til god hjelp!
Anonym bruker
"Uenig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Den ene er bekreftet quetiapin sandoz 300mg