Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2356
Noen som vet om hvor det er mulig å skaffe seg en poste restante adresse i Sverige, slik at jeg kan bestille en pakke fra f.eks. England som først ender opp der før den blir videresendt til min adresse her i Norge?

Tenker altså på nettsteder hvor man kan opprette en konto og på denne måten få pakker sendt til en adresse i Sverige og så videre til Norge.

Tenker på nettsteder slik som jetcarrier.com
Sist endret av Defending; 29. juli 2021 kl. 20:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Videresending tror jeg mange bedrifter vil synes er litt guffent. Men du kan høre med PR Strømstad og Storlien poste restante.
Trådstarter
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Videresending tror jeg mange bedrifter vil synes er litt guffent. Men du kan høre med PR Strømstad og Storlien poste restante.
Vis hele sitatet...
Vel, både jetcarrier.com og mailboxde.com tilbyr dette i USA og Tyskland.

Hva med Danmark, Frankrike eller andre såkalte lav risikoland?
Er en post restante i strømstad. Hentet noe der fra ett sted som ikke sendte til norge 4-5 år siden.
Du har https://posterestantestromstad.no/ og Postnord da.. Men du må hente pakken i Sverige selv begge steder eller alliere deg med noen som kan hente ut og videresende.
Nice si fra åssen det gikk hvis det er for å slippe toll og avgifter!
Trådstarter
Er for å lettere få oxy inn i landet.
Men de ville ha link til det jeg skal bestille, så droppet det.

Gjerne kom med forslag til hva man kan linke til - Noe som kan ligne på 10-20 Oxytabletter i blister.