Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2875
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eller psykotiske symptomer da.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Olanzapine
Dette er jeg også meget interessert i selv om jeg ikke går på noe annet enn 10mg Vival om dagen.

Hva slags antidepressiva/SSRI/antipsykotika bruker du og hva er effektene på deg når det gjelder humør, energinivå, sexlyst og matlyst?
Sånn rent akutt hjalp faktisk nozinan meg ut av en amf psykose. Men det er noe søppel selv om det hadde effekt fort der og da. Ellers vil jeg si seroquel for å holde psykose på avstand
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvde mye dritt som gjorde ting bare værre og endte opp på Clozapine. Det funka ganske bra, men har sine downsides, la på meg 30 kg de første 6 mnd. og har slitt med vekt siden da. Prøver å slutte nå etter 11 år med bruk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prøvde mye dritt som gjorde ting bare værre og endte opp på Clozapine. Det funka ganske bra, men har sine downsides, la på meg 30 kg de første 6 mnd. og har slitt med vekt siden da. Prøver å slutte nå etter 11 år med bruk.
Vis hele sitatet...
Hvor lang tid tar nedtrapping etter 11 års bruk av Clozapine?
Den du får av legen din etter å ha vært igjennom en del prøver og tester samt også testet ut medisiner for å se hva som funker og ikke.
Alt fungerer forskjellig på person til person, så det som er best for en, kan være ett helvete for en annen.