Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 712
Hallaien freaks

Jeg lurer på om det er en forskjell på tidsrommet sub/speed og diverse rusmidler går ut av kroppen min om jeg skyter i forhold til å sniffe/droppe osv osv.
Jeg har en urinprøve om ikke så altfor lenge. Har tenkt på dette i en stund nå. Vil stoff gå raskere ut av kroppen om man skyter i forhold til alt annet?

Takker for svar

feks 1 person sniffer 8mg med subutex innen 24 timer og den andre skyter 8mg innen 24 timer. Hvem vil være clean raskest? Har lest litt rundtom på nett men har ikke funnet en shit.
Sist endret av Mr.Lok; 4. juni 2021 kl. 00:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er 90% sikker på at det ikke skal spille noen rolle, da kroppen bryter ned stoffet like fort uavhengig av inntaksmetode. Av samme logikk er det nok sporbart i urin et par timer lengre hvis du feks dropper det enn hvis du skyter det, da det tar lengre tid for å havne i blodet når man dropper.