Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 884
jeg skal bli med i LAR, blir nok subute 8mg eller buvidal. Hvordan er side effektene når du blir vant med stoffet? er sex lysten og energi nivået normalt?
Sexlysten blir merkbart dempet på større doser Buprenorfin. 3-4mg eller mer per dag eliminerer dessverre min sexlyst.

Energinivået øker på doser mellom 1-3mg for min del. Over dette blir jeg slapp, tiltaksløs og likegyldig.

Var avhengig i flere måneder. Da jeg brukte 2mg gikk ting bra.
Da jeg begynte å bruke mer (4-5mg) kom alle de kjipe bivirkningene.

Eneste rådet jeg kan gi er å bruke lavest mulig dose
Sist endret av krystallkongen; 27. mai 2021 kl. 20:28.
Trådstarter
48 3
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Sexlysten blir merkbart dempet på større doser Buprenorfin. 3-4mg eller mer per dag eliminerer dessverre min sexlyst.

Energinivået øker på doser mellom 1-3mg for min del. Over dette blir jeg slapp, tiltaksløs og likegyldig.

Var avhengig i flere måneder. Da jeg brukte 2mg gikk ting bra.
Da jeg begynte å bruke mer (4-5mg) kom alle de kjipe bivirkningene.

Eneste rådet jeg kan gi er å bruke lavest mulig dose
Vis hele sitatet...
Hvis du går på samme dose i mange mnd så burde du vel bli normal? og normal sexlyst?
Jeg var avhengig av heroin for litt sia, hadde ikke tatt det sååå lenge men et halvår er nok til at det er plagsomt når man går tom for å si det mildt. Kjøpte meg 2x8mg subuxone og trappet meg selv ned med samme nedtrappingsplan en kompis fikk på avrusningen hvor jeg startet med 4mg og kuttet av 0,5-1mg per dag. Gikk helt smertefritt av og jeg følte meg rett og slett bare som før jeg tok heroin, jeg var ikke noe abstinent, energi nivået var normalt og jeg fikk sove. Har periodevis insomnia som kommer og går og har gjort det i mange år, så hver måned er det fra 1-4+ perioder hvor jeg plutslig ikke får sove på flere dager. Aldri en hel måned hvor jeg sover hver kveld, utrolig slitsomt. Sexlysten ble vel noe dempet, men det var ikke noe problem om jeg gikk inn for det. Følte meg rett og slett nykter med kanskje bitte litt løfta humør i forhold til mitt vanlige deprimerte jeg. Du blir hard i dritern dog, det er tross alt et opiat/opiod? Husker ikke forskjellen, en er naturlig en annen er kjemisk fremstilt var det vel men husker ikke hvem som er hvem.
Sist endret av Coffern; 28. mai 2021 kl. 00:46.
Sitat av ttt123 Vis innlegg
Hvis du går på samme dose i mange mnd så burde du vel bli normal? og normal sexlyst?
Vis hele sitatet...
Det ble ikke normalt etterhvert for min del.

Anbefaler deg å trappe ned slik at du kommer deg ned på en lavere dose slik at du ikke nødvendigvis opplever problemene du bekymrer deg for