Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2622
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har venner som påstår at de røyker top notch grønt men samtidig sier de at de kan røyke 1 til 2 gram på rappen.

Kan faktisk ikke fårestille meg at noen som har bra kvalitet trenger å røyke 2 gram.

De røyker en 3 4 ganger i året, men jeg som har en mye mere seriøs dealer røyker jeg 0.2 gram og blir helt fjærn.

Mange sier jeg har lav toleranse men jeg mener bare at de røyker noe billig dritt.

Hva er deres mening? Er det vanlig å røyke 2 gram når du ikke har toleranse?
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det spørs nok mye på hvordan de røyker det. Har en kompis som sier det samme, men han røyker (brunt) i vanlig oransj rizzla, da brenner papiret fortere enn hasjen og mye hasj går til waste ubrent blandt tobakksasken.
Om de bare røyker 3-4 ganger i året så kan de røyke svidd skosåle og fortsatt bli grisefjerne, skal ikke så mye til og det trenger ikke være gode varer i det hele tatt.

Kom nylig over noe ekstremt godis grønning, ikke den typiske "gateweeden".
0.1 var mer en nok for meg og koste meg med 1 joint i godt over 12 timer.
Nå skal det sies at jeg har hatt 5mnd pause og måtte pause jointen en del ganger underveis.
Når jeg hadde toleranse så brukte jeg ikke mer enn 0.2-0.3 og ble ganske så fjern i ett par timer på det.

Å bruke 0.5 eller mer i en joint er for meg veldig bortkasta.
Kommer ann på hvilken strain det er.
Sativa er veldig mye lettere å røyke, "strawberry haze" f.eks..
Selv har samboeren og meg selv røyka 5-6g på en kveld..
Det holder med 0.3 om det er en tung indica med høy % av THC.
Også , om du bruker Bra papir, god tobakk/urtemix så er det mye enklere å røyke enn å blande med shit sigg og rulle med rizzla..
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
helt unødvendig, "De røyker en 3-4 ganger i året, men jeg som har en mye mere seriøs dealer røyker jeg 0.2 gram og blir helt fjærn." personlig syns jeg alt over 0.4 er waste som også mange andre synes. hvis de påstår at de røyker 1-2 g så er det bare dritt eller så drar dem ikke ned?
ikke vanlig å røyke 1-2g uten toleranse... mer som 0.1- 0,2 uten toleranse, til og med 0.1 kan bli mye for noen uten toleranse
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
helt unødvendig, "De røyker en 3-4 ganger i året, men jeg som har en mye mere seriøs dealer røyker jeg 0.2 gram og blir helt fjærn." personlig syns jeg alt over 0.4 er waste som også mange andre synes. hvis de påstår at de røyker 1-2 g så er det bare dritt eller så drar dem ikke ned?
ikke vanlig å røyke 1-2g uten toleranse... mer som 0.1- 0,2 uten toleranse, til og med 0.1 kan bli mye for noen uten toleranse
Vis hele sitatet...
Akkuratt det jeg tengte, har prøvd å få dem til å bytte dealer å fortelle dem at det er dritt de røyker men noen folk vil bare ikke tro på hva andre sier.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har venner som påstår at de røyker top notch grønt men samtidig sier de at de kan røyke 1 til 2 gram på rappen.

Kan faktisk ikke fårestille meg at noen som har bra kvalitet trenger å røyke 2 gram.

De røyker en 3 4 ganger i året, men jeg som har en mye mere seriøs dealer røyker jeg 0.2 gram og blir helt fjærn.

Mange sier jeg har lav toleranse men jeg mener bare at de røyker noe billig dritt.

Hva er deres mening? Er det vanlig å røyke 2 gram når du ikke har toleranse?
Vis hele sitatet...
Høres veldig mye ut, jeg klarer meg med 1-2 trekk, 0,1-0,2g, av bongen, og toleransen har ikke økt.

Jeg har forresten funnet ut at du får større effekt av cannabis hvis du tenker litt paranoide tanker i forkant. Det er en ide hvis en har dårlig råd.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noe av greia med grønt er at du kan røyke deg veldig fjern, men det stopper liksom på veldig fjern og dermed kan du røyke både 2 og 3 gram uten å bli særlig mye mer ruset enn om du hadde holdt deg til 0.5. Du kommer liksom aldri helt opp på nivået grisestein som du gjør med brunt.

Varigheten er også litt kortere på grønt så man røyker gjerne litt oftere også.
Forresten, jeg kom til å tenke på at noen ganger når jeg røkte brunt så ble jeg småkvalm ... dette har aldri skjedd med grønt.

Og ja, det stemmer at det virker å være et platå på hvor høy en kan bli på weed, før en bare blir dårlig.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ett ord: Toleranse.

Da jeg dyrket selv så røyket jeg svært mye, kan ikke være 100% sikker da jeg aldri veide opp det jeg brukte. Var i alle fall over én hekk pr. mnd. Folk kommenterte gjerne da de så meg mekke og skjønte ikke hvordan jeg klarte å fungere. De mekket gjerne med tobakk, mens jeg mekket rent. Har dyrket frem mange forskjellige strains opp i gjennom årene. God kvalitet som jeg var stolt av. Lagde min egen hasj også.

Nå som jeg ikke dyrker lengre, og toleransen er nær null, så kan jeg ha et gram i 2-3 dager. Nå røyker jeg bare 1-3 dager pr. måned og har ikke tenkt å endre på det.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rettelse: Nå røyker jeg bare 1-3 gram pr. måned og har ikke tenkt å endre på det.
Toleranse har alt å si

Uten kan jeg bli helt kake av 0,2-0,3 godis

Med toleranse kan jeg røyke joint etter joint med grammere uten å grønne ut før jeg går amok på bongen.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De gangene jeg har vært i amsterdam så har jeg og venna hatt et par runder hvor vi bare røyker så mye vi klarer på typ 1 time og det går fint an å være fungerende etter å ha røyket en J med 1-2g rent grønt. Har vært med venner der nede som ikke har hatt noe særlig erfaring eller toleranse med cannabis, og de har også klart å være fungerende etter å ha røyker rundt 1g. Om det er vits er en helt annen sak. Føler absolutt at jeg når et "tak" når jeg er fjern, og da blir jeg ikke fjernere.

OT: Det er ikke vanlig (og ikke vits?) å røyke 2g i en J når du ikke har toleranse, men det er absolutt mulig
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Føler det eneste som skjer når man røyker masse i en session er å forlenge rusen å holder den stabil en god stund, blir ikke fjernere hvis man drar på for mye i første joint. Det er sykt og tilbakestående, det kompisene dine påstår.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De gangene jeg har vært i amsterdam så har jeg og venna hatt et par runder hvor vi bare røyker så mye vi klarer på typ 1 time og det går fint an å være fungerende etter å ha røyket en J med 1-2g rent grønt. Har vært med venner der nede som ikke har hatt noe særlig erfaring eller toleranse med cannabis, og de har også klart å være fungerende etter å ha røyker rundt 1g. Om det er vits er en helt annen sak. Føler absolutt at jeg når et "tak" når jeg er fjern, og da blir jeg ikke fjernere.

OT: Det er ikke vanlig (og ikke vits?) å røyke 2g i en J når du ikke har toleranse, men det er absolutt mulig
Vis hele sitatet...
Nå skal det sies også alle de gangene jeg har vært i Amsterdam så må jeg le av hasj utvalget. Hadde jeg solgt noe av det i Norge hadde folk blitt pissed. Amsterdam har DÅRLIG hasj sammenlignet med de fleste top notch dealere.

Weeden derimot er ekstremt mye bedre.
Å wax'en!
Det kommer jo helt an på hvor mye man røyker, og hvilken metode. En bong/pipe vil for eksempel være mye mer effektivt enn å røyke en joint. Jeg kan lett røyke 3 gram i en joint, men hvis jeg bruker bongen så holder det med 1 gram. Men hvis de kun røyker 3 til 4 ganger i året så tviler jeg sterkt på at de har god weed.
Har lav toleranse da jeg røyker skjeldent men mekker jeg meg en J med 0,3 bruning (ikke fan av grønt) i så holder den en kveld for meg, skal da sies at jeg ikke er fan av å røyke meg helt balle da
Hvis de røyker 1-2g grønt på rappen så er det ikke mye god kvalitet på den grønten. Jeg hadde en helt hinsides god AK-47 og tross jeg var innrøyket så det holdt så klarte jeg kun ta en 4-5 trekk av opprullet joint før jeg måtte legge meg nedpå på sofaen med et glass iskald saft eller brus. Den var plantet til perfeksjon og hadde helt klart vært plantet med kjærlighet og lidenskap Så de 4-5 trekka kan umulig å ha tilsvart noe mer enn 0,1-0,2.
Sist endret av Coffern; 28. mai 2021 kl. 00:04. Grunn: La til detaljer om mengden
Folk som røyker lite tror de har det beste fordi de blir så skække når de nesten ikke røyker, men kan også være de har bra Grønnt. (Tipper det er mids) og ikke skunk, (er jo mest High grade man finner i Norge da) men kan være.

Nei er ikke vanlig å røyke 2 gram når man nesten ikke røyker aka 4 ganger i året da holder 0,2 grønt eller 0,02 g hasj for meg i pipe for å bli ganske stein i noen timer. Men har opplevd weed som ser god ut men som jeg bare blir skækk av i 30 min, må være noe sånnt de røyker
Sitat av Motorcross Vis innlegg
Folk som røyker lite tror de har det beste fordi de blir så skække når de nesten ikke røyker, men kan også være de har bra Grønnt. (Tipper det er mids) og ikke skunk, (er jo mest High grade man finner i Norge da) men kan være.

Nei er ikke vanlig å røyke 2 gram når man nesten ikke røyker aka 4 ganger i året da holder 0,2 grønt eller 0,02 g hasj for meg i pipe for å bli ganske stein i noen timer. Men har opplevd weed som ser god ut men som jeg bare blir skækk av i 30 min, må være noe sånnt de røyker
Vis hele sitatet...
Hvis det bare varte i 30 min, så var det nok ikke weed du har fått i deg.
Sitat av walrusman Vis innlegg
Hvis det bare varte i 30 min, så var det nok ikke weed du har fått i deg.
Vis hele sitatet...
det var weed, den så helt greit ut, men ble bare ikke så skækk eller jeg vil si «mildt skækk da». har hatt noen få typer før som er veldig milde alle har jo forskjellig effekt. Noen ser bra ut og er ikke så bra, andre ser ikke så bra ut og kan være bedre en den ser ut som.
Anonym bruker
"Sjokkert Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av walrusman Vis innlegg
Hvis det bare varte i 30 min, så var det nok ikke weed du har fått i deg.
Vis hele sitatet...
Jeg høsta en plante for tidlig engang og da ble rusen betydelig mye kortere enn den brude.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av walrusman Vis innlegg
Hvis det bare varte i 30 min, så var det nok ikke weed du har fått i deg.
Vis hele sitatet...
Det hørtes ut som noe for meg, jeg blir sliten av å være høy i flere timer