Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3307
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det var spådd regn hele dagen, i tillegg har jeg fått belastningssmerter så jeg kunne ikke være særlig aktiv. Hadde liggende ei pille 70mg elvanse og tok den kl 8 på morgenen.
I går ved 21 tiden landet jeg ganske brått og fikk skikkelig angst. Jeg begynte å prøve å huske hva jeg egentlig hadde gjort den dagen. Jeg var plutselig ikke så engasjert lenger, som jeg vanligvis ikke er. Jeg så tilbake på dagen og herregud som jeg hadde engasjert meg i alt! Hele dagen hadde gått til skrolling på telefon og pc. Ved 18 tiden måtte jeg ut og gå en tur, får å kjenne frisk luft, føle at jeg kom i kontakt igjen med virkeligheten.
Stod på 70mg i desember, men tok pause i mars uten problemer. Det ble oppstart på medisiner igjen da symptomene kom tilbake. Fått time hos ny dps neste måned, da jeg trenger oppfølging enda.
Har ikke rushistorikk og drikker ikke. Ikke røyking heller. Elvanse er det eneste jeg bruker, men grunnet arb.ledighet (covid bla) er det noe jeg har brukt for å få dagene til å gå, men så stor dose var kun i går.
Kan jeg miste medisinen om jeg forteller det her? Det frister ikke igjen. Jeg hadde til og med deltatt på spørrerundersøkelser, noe jeg aldri hadde giddet i min ekte tilstand.
For en ekkel "rus", er dette det folk liker amf for?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis det var en gang så er det ikke noe å fortelle men får du et misbruksproblem eller bruker så ofte at du får psykiske etterfølger av det så er det relevant å fortelle
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis det var en gang så er det ikke noe å fortelle men får du et misbruksproblem eller bruker så ofte at du får psykiske etterfølger av det så er det relevant å fortelle
Vis hele sitatet...
jeg tar ikke over det, jeg vet hva som vil skje, bare en mer ubehagelig rus enn det. Jeg takler 60mg bra, men ser det også som litt unødvendig. 50 har nok vært dosen som har passet meg best og 30 har kun hatt effekt når jeg har vært totalt uten lenge.
Alle leger jeg har hatt har vært syke hele tiden, avlyst timene mine pga sykdom eller andre pasienter som trengte mer hjelp. Så jeg har kjørt mitt eget løp, står egentlig på 30x2 , men synes siste dosen er bortkastet å ta så like gjerne bare tatt begge om gangen. Trapper ned selv igjen nå. Det kommer til et punkt jeg synes jeg har tatt det lenge nok og savner mine ekte følelser. Symtpomene kommer tilbake etter en stund og da er det deilig å begynne på igjen, men er deilig å slutte med de og. Men nå bruker jeg de for å ha det bedre da siden det ikke er så mye å finne på....lurer på om jeg på en måte allerede har startet å ruse meg. Når kvelden kommer må jeg ut og gå litt