Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 809
Anonym bruker
"Skrikende Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan? Hvor skaffer man frø? (Vet ikke helt hvor dette går i reglene, men om det ikke er lov å snakke om, bare ignorer dette spørsmålet) Går vell ikke an med frø fra buds? Hvor lang tid tar det? Hva trenger jeg? Innendørs eller utendørs? Hvor mye må jeg kjekke på planten?

Hvilke lys? Hvilke andre ting en lys? Hvor mye kan jeg få ut av en plante? Er det vanskelig? Og helst billigst mulig
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan?
Vis hele sitatet...
Putt frø i jord.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor skaffer man frø?
Vis hele sitatet...
Bestill online for å velge spesielle strains du er interessert i, men det er risikabelt om det blir stoppet i tollen.
Du kan også bruke frø fra random buds, men du vet ingenting om hvilken strain det er, hvilke groforhold som er best for akkurat denne strainen osv. Det kan også være frø fra hermafroditeplanter (tvekjønnede), og du risikerer da å få hermies når du dyrker selv. Det er ikke ønsket med frø i buds pga potensen blir lavere.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor lang tid tar det? Hva trenger jeg? Innendørs eller utendørs? Hvor mye må jeg kjekke på planten?

Hvilke lys? Hvilke andre ting en lys? Hvor mye kan jeg få ut av en plante? Er det vanskelig? Og helst billigst mulig
Vis hele sitatet...
Det tar 3-4 måneder, avhenging av hvilken strain du dyrker. Hva du trenger? Jord, potter, næring, frø, lamper og timere, kullfilter, avtrekksvifte og et dyrketelt. Sånn grovt sett. Dette er for innendørs - du er for seint ute om du hadde tenkt å gro ute i år. Du må uansett ha en del av dette utstyret for å spire frem plantene inne før det evt settes ut i naturen.

Helt ærlig talt, du har ikke en fuckings sjangse til å gjøre det her bra om du ikke engang gidder å google/søke opp noe av dette selv. Det finnes sikkert hundrevis av youtubevideoer som introduserer deg for ALL informasjon du trenger om emnet, allikevel gidder du ikke se en eneste video eller gjøre et eneste søk om informasjon. Til og med her på forumet er det tusenvis av poster om dette emnet, hvis du bare hadde giddet å søke.

Hvis du virkelig vil dyrke noe, så gjør du en innsats fordi du er jævlig keen på å få et bra resultat - å bare be om å få alt servert på sølvfat er egentlig bare et tegn på at du ikke er rett type for jobben.

Det er egentlig ikke så veldig vanskelig å dyrke verdens mest kjente ugress - det kalles tross alt "weed" av en grunn - men når du ikke evner å gjøre en eneste innsats for å få den lille kunnskapen du trenger, så er det et veldig dårlig tegn på hvordan dette prosjektet vil gå.

Hvis du har lyst til å gjøre noe som er ulovlig, mener jeg du skal gå all-in for å gjøre det så bra som mulig, slik at det blir verdt det.

Les dyrkehåndboka
Iskald makkapikk
Weed er dritenkelt å dyrke. Det er et ugress av de mest hardføre.

Det som er vanskelig er å dyrke det slik at det går an å få røyk ut av det. Dette krever som regel hundrevis av timer med lesing samt prøving og feiling.