Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 855
Har tatt ritalin 3 ganger nå uten noe effekt. vennene mine føler seg energiske og hypre mens jeg sitter der stille.
føler meg mye roligere av det, og tankene mine ¨stilner¨ganske mye. føler jeg får tenkt klart. nesten som på lsd.
noen andre som har opplevd dette?
er ikke diagnosert med adhd, men begge foreldrene mine er det. har selv ptsd som har veldig like trekk som adhd, men tror ikke ratalin har noe effekt mot det?
Du burde kanskje vurdere å bli utredet for ADHD. Måten du reagerer på Ritalin er nøyaktig slik folk med ADHD reagerer, snakker av erfaring.
Sist endret av Dimergon; 16. mai 2021 kl. 02:29.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg blir også selv bare rolig og fokusert når jeg tar ritalin, også på speed.
Alle reager forskjellig på de stoffene.

Betyr ikke at en har adhd selv om ritalin ikke gjør en gira. Nei tull at du skal gå å bli utreda for adha bare fordi du ikke får funk på ritalin, teit å anbefale!
Hvor mye tok du da?
Har samme effekt på ritalin, har heller ikke ADD/ADHD.
Brukte sovepiller en periode så fikk jeg testa ritalin av en kompis i 1 uke. Dag nr 2 på ritalin kunne jeg kutte ut sovetabletter, ble roligere og sov som vanlig igjen.
Stimulanter i mindre doser kan virke beroligende på folk uten adhd, og enkelte med adhd kan bli urolige av mindre doser stimulanter og. Ingen automatikk. Folk er ulike og responderer ulikt.