Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1538
Har skjønt det er ulovlig med salg av frukttobbakk i Norge, men det må da finnes kiosker eller noe som selger det? Vet jeg kan bestille på nett, men skulle gjerne hatt det med en gang.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan jo høre med shisha huset, tror det heter det, som ligger på nedre Grünerløkka. Ring og hør med dem, har åpent ganske sent vet jeg!
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Står telefonnummer på døra
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kan jo høre med shisha huset, tror det heter det, som ligger på nedre Grünerløkka. Ring og hør med dem, har åpent ganske sent vet jeg!
Vis hele sitatet...
Shishahuset reklamerer med nikotinholdig shisha på facebooksiden sin, men alt er skrevet på arabisk. Dro dit fordi jeg visste han hadde det, men siden jeg er nordmann var han nok skeptisk og ville ikke innrømme han hadde dette til salgs. Trodde sikker jeg var undercover snut eller noe, shisha med nikotin er jo ulovlig i Norge (latterlig!).

Jeg vet han hadde det, siden jeg hadde sett facebookinnlegg om dette bare dager tidligere - når folk på facebook spurte om pris, skrev han "sjekk pm" i kommentarfeltet.
Åpenbart at de selger det under disk... Men lykke til hvis du er hvit - da blir du møtt med skepsis. Kanskje hvis du kjøper en feit hookah først, så får du hjelp Gode priser på hookah der, forresten.
Nikotinfri shisha skal han visst ha, men det var tomt da jeg var der.

Latterlig hvor vanskelig det er å få tak i shisha med nikotin as. Spurte litt rundt på Skorpius også, men ble møtt med de mest shady blikkene ever når jeg spurte. "Nei, vi selger ikke noe med rus her"... Nei vel, slapp av, jesus christ.
Men endte med at jeg fikk tak i nikotinfri shisha på Happy Price i dronningens gate.
De har flere typer uten nikotin, og du kan prute hvis du kjøper flere varer (derav navnet "happy price")

Shangri-la hadde også noe greier, men det var "shisha rocks", som virka som noe svineri imo, så jeg kjøpte ikke der. Av prinsipp handler jeg ikke på Shangri uansett, er så jævlig dyrt der.

Happy price er stedet!
Sist endret av Alzo88; 13. mai 2021 kl. 13:59.
Dajeg hadde vannpipe stakk jeg bare innom nærmeste innvandrer sjappe og spurte. Fikk kjøpt hver gang.

Som regel IQ Drammen jeg handlet da. Men vet at det har vært litt fokus på dette fra politiet så kan hende de har blitt mer forsiktige.

Og sjelden Asia butikk har det, litt mer Midtøsten orienterte butikker. Men kjenner du en med bakgrunn fra Midtøsten så ville jeg hørt med de.