Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1151
Jeg vet at f.eks. spotify gir deg musikkanbefalinger basert på spillelistene dine, men jeg synes denne funksjonen fungerer dårlig for min del. Jeg hører på mye instrumental musikk, mye av det er ikke så kjent, det kan ha noe med saken å gjøre.

Men er det noen som er kjent med andre tjenester som kan gi deg anbefalinger basert på spillelister? Gjerne en som tilpasser seg dersom du f.eks. trykker "Liker ikke" på noen av forslagene den gir deg?


Dette er forsåvidt noe jeg ønsker meg for film og serier også, men her har jeg enda ikke testet alternativene som eksisterer. Jeg tar allikevel gjerne imot tips her også
youtube og spotify har vært pretty decent med meg
Personlig pleier jeg å gå på mixesdb.com og søke en sang jeg liker.
Da finner den DJ-set hvor den sangen har inngått.

De låtene som er spilt før og etter den låta du liker er ofte i samme toneart/tempo/vibe/mood.
Har finni mye bra ny musikk og nye artister på denne måten.
Kan du nevne noe av musikken du liker?
Hei!

Har du forsøkt Spotify sin "Create Similar Playlist"-funksjon?

Putt låtene i en spilleliste og høyreklikk så får du valget - jeg har funnet overaskende mye.