Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1531
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Heisann Jeg sniffer amfetamin og injeserer av og til også har jeg begynt og fått ganske mye blemmer rundt leppene og masse blemmer i ansiktet allt klør ofte. Kan mitt bruk ha noe med dette og gjøre? isåfall hvordan kan jeg bekvitt det
Høres ikke helt bra ut.. Kan ikke svare på om det er amfen som gjør det tho.

Hvordan bli kvitt det? Slutte å stappe amf i nesa og årene.. Se om det hjelper hadde iaffal gitt meg om jeg hadde opplevd det der:/
Du må roe ned forbruket bro.
Det er ÉN ting, som er forsvarlig å gjøre, pell deg til fastlegen din og ta dette opp med han eller henne.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husker du på normal hygiene? Lett å glemme når man er på peppern.
Det er iallefall ikke noe som er normalt, kan det være en alergisk reaksjon eller at det er urenheter i amfetaminen som du reagerer på? Av og til når jeg bruker cola over flere dager får jeg kviser på/bak skuldrene, har tenkt at det er urenheter eller noe og at kroppen prøver å kvitte seg med drittet og jeg ender opp med kviser, jeg er ganske bevist på personlig hygiene så er ikke det som er årsaken. Aner ikke egentlig.

Herpes kanskje, det viser seg som blemmer rundt leppene. Om man har herpes kan det bli utløst under perioder med mye stress eller når du ikke passer på kroppen din skikkelig.
R.i.p 23.04.2021
Høres ut som skiten gateamfetamin som reagerer med kroppen din.
Skudd mye speed gjennom årene, men aldri opplevd det der. Jeg ville kontaktet lege asap